#23 summertime sadness

616 17 1
                                    

Lara:

Ik werd wakker met Niall's arm om me heen.Het voelde wel fijn om in zijn armen te liggen, maar toen ik besefte wat hij aan het doen was probeerde ik me los te maken.

"Mhm...ik ben moe" mompelde Niall met een zware ochtendstem.Het was wel sexy.

"Niall ik wil weg." zei ik toen ik me omdraaide om naar hem te kijken.Zijn ogen waren nog dicht en zijn blonde haren staken alle kanten uit.

"Nee, blijf hier je bent warm." zei hij en hij nam me steviger vast.Hij had een grijns op zijn gezicht.

"Niall! je stikt me!" riep ik.Ik probeerde los te komen, maar hij was te sterk.Ik gaf op en bleef bij hem liggen.

Ik was blij dat onze ruzie van gisteren was bijgewerkt, ik wilde vandaag geen ruzie met hem hebben want soms vond ik het eigenlijk wel leuk bij Niall.

Maar elke keer als ik dat vond verpeste hij het met zijn "bad boy" gedrag.

"Niall?" vroeg ik. "Waarom had je eigenlijk nooit een vriendin? Bijna alle meisjes op onze school zaten achter je aan."

"Ik geloof niet in liefde, het is tijdverspilling. Ik doe niet aan relaties want iedereen gaat toch uit elkaar gaan." zei hij.

"Dat is niet waar.Mijn grootouders bleven samen tot de dood."zei ik.Toen ik klein was ging ik vaak bij mijn grootouders slapen omdat mijn ouders op zakenreis moesten en ze wouden geen oppasser.

"Dat komt omdat in hun tijd ze alleen seks na het huwelijk mochten.Dus daarom trouwden ze.Toen ze oud waren en geen seks meer hadden gingen ze niet uit elkaar omdat het ten eerste toen nog niet mocht en ten tweede omdat ze al oud, lelijk en toch bijna dood waren." zei Niall.Ik moest om zijn rare uitleg lachen.

"Niall, geloof je dat zelf?"vroeg ik." Wel,ik geloof dat ware liefde niet bestaat"zei hij.

"Ik weet zeker dat binnen een paar jaar je iemand gevonden hebt die je daar helemaal anders over zal laten denken." zei ik.Ik voelde iets raars toen ik dat zei.Percies of ik wilde niet dat hij later iemand anders zou vinden.

"Het leven is geen sprookje Larissa, we krijgen geen happy end." zei hij toen hij mijn voorhoofd kuste.

Deze kant van Niall had ik nog nooit gezien.Hij deelde zijn gedachten met me en hij was me aan het knuffelen.En eigenlijk mocht ik deze kant van Niall wel.

"Wacht maar af Niall "zei ik.Ik keek in zijn mooie blauwe ogen en hij staarde in die van mij.

Ik voelde hem inleunen en ik deed hetzelfde.Niall plaatste zijn lippen op die van mij en ik zoende hem terug.Hij probeerde zijn tong in mijn mond te duwen, maar ik liet hem niet binnen.Hij kneep in mijn billen en ik verschoot.Zijn tong ging in mijn mond en peelde met die van mij.

Na een tijdje zoenen stopten we om te ademen."Dit is een leuk begin voor de dag." zei Niall grijnzend met zijn lippen die door het zoenen rood waren.

"Nooit gedacht dat jij zo'n goede zoener zou zijn." zei hij terwijl hij met zijn hand mijn benen aan het strelen was.

"Nooit gedacht dat ik jou zou zoenen." zei ik."Maar nu moet ik weg."Niall liet me los en ik ging naar de badkamer.

******************

Nadat we ontbeten hadden ging Niall naar de onze sporthall op de derde verdieping.Hij wilt trainen want als het schooljaar begint, dan wilt hij meedoen in het voetbalteam.

Ik zat in de kleine bibliotheek een boek te lezen toen ik een gsm af hoorde gaan.Ik liep naar waar het geluid vandaan kwam en vond Niall's gsm in de keuken.Hij zou hem hier waarschijnlijk vergeten hebben.

arranged marriage to my bully/Niall horan ffWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu