#13 pyjama partyyyyy

515 23 4
                                    

Niall:

1 week later.

Ik kijk door het raam naar mijn ouders die op het punt staan te vertrekken.Ze gaan 3 weken naar Mexico voor hun werk.Pap moet meestal naar het buitenland terwijl Larissa's vader hier blijft.Heel soms is het omgekeerd.Maar ik ben het al gewoon.

Toen ik klein was,was mijn vader er bijna nooit.We hadden nooit vader-zoon dingen gedaan zoals samen voetballen,varen of uitstapjes doen.Hij was altijd weg en ik was alleen.Ik weet dat hij het voor ons gezin doet,maar ik heb liever een kleiner huis dan ouders die ik nooit zie.

Mijn moeder gaat meestal ook mee met mijn vader omdat ze hem niet vertrouwd.Vroeger ging mijn vader vaak vreemd toen hij op zakenreis was.Mijn ouders hadden toen veel ruzie.Ik weet nog hoe ik elke keer toen ik in bed lag geschreeuw hoorde,ze dachten dat ik het niet hoorde maar dat deed ik wel.

Een paar minuten nadat mijn ouders weg waren voelde ik me alleen,dus ik belde Liam.Daarna belde ik Louis ook.

(L is Louis N is Niall)

L: Hey met Louis.

N:Niall hier,mijn ouders zijn weg.Zin om te komen?Neem ook wat weed mee.

L:Oké maat!Komt er nog iemand?

N:Liam komt ook,maar die rookt niet.

L:Ik ben er binnen een kwartier.

N:Daaag!

Ik hing op en wachtte tot Liam en Louis kwamen.

Larissa:

Ik las een boek in mijn kamer terwijl mijn dikke kat op mijn buik lag toen ik opeens "Heey!" hoorde.Ik dacht dat ik gek werd want mijn kat praatte tegen me,maar toen ik naar de deur keek stond Megan in de deuropening.

"Oef,jij bent het."zei ik toen ze binnenliep."Wie dacht je anders dat het was,je vette kat ofzo."zei Megan."Euhm nee hoor"zei ik.Ze lachte"Jij kijkt echt te veel tv."

"Wat kom je hier doen?" vroeg ik."Moet er een rede zijn om mijn beste vriendin te bezoeken?"vroeg ze toen ze naast me kwam liggen."Je kat is echt veel te dik."zei ze toen ze Choco oppakte.

"Ik geef al het eten dat niet lust aan haar." zei ik."Zo te zien lust jij niet veel." lachte ze."Jah,Dina maakt meestal iets met groenten.Bah" kokhalsde ik.

"Het is wel beter voor je lijn,je moet er goed uitzien in die bruidsjurk."zei Megan.

"Wil je nu zeggen dat ik dik ben?"vroeg ik.

"Nee Lara.Maar als je de hele dag door pizza,donuts,hamburgers en snoep blijft eten dan word je zo dik als Choco." zei ze.

"Ugh! Ben je hier gekomen om over mijn eetgewoontes te klagen?" vroeg ik.

"Nee, ik ben gekomen voor dit!"ze haalde verschillende dvd's uit haar tas.Ik pakte de DVD's en keek welke ze bij had.Ik zag 'The hobbit' er tussen liggen."Deze!" riep ik.Ik liep naar de tv in mijn kamer en stak de dvd er in.

"Heey! Ik wil popcorn bij de film." zei Megan. "Ik mocht toch niet zo veel meer eten?"vroeg ik.

"Ja,JIJ mag niet zo veel eten."Ik gooide een kussen naar haar."Als je popcorn wilt moet je het maar zelf maken."zei ik.Megan stond op en zei: "Als je op mij wacht en de film nog niet start krijg je ook wat."

*************************

"ooooo, mijn buik doet pijn" kreunde Megan toen ik haar wakker maakte.Ze viel tijdens de film in slaap met popcorn in haar mond."Hoe laat is het?" vroeg ze.Ik keek op mijn gsm en zei dat het al 11 uur was.

"Mag ik bij jou blijven?Ik heb geen zin om nu naar huis te rijden.".zei ze."Ja,mijn ouders zullen het toch geen probleem vinden."zei ik.

"Ga jij zaterdag?" vroeg Megan nadat ze haar ouders had gebeld.

"Zaterdag?"vroeg ik verward. "Ja,het schoolbal?Kom je of kom je niet?" vroeg Megan.

"Oh ja.Ik weet het niet.Ik heb niet echt zo'n zin om te gaan.Ik word toch niet gevraagd."zei ik.

"Je MOET mee! En het maakt niet uit of je een date hebt of niet,ik ben er toch nog?" .

"Maar ik heb ook nog geen jurk."zei ik.Ik bedacht gewoon nog wat excuses om niet te gaan.Ik HAAT feesten op school.

"Dan gaan we deze week shoppen! En ik wil geen excuses meer horen."zei ze terwijl ze haar zwarte haar los deed.

"En jij?Ga je met Liam of met Harry?"vroeg ik aan Megan.Ze keek even raar maar besefte dan dat ik haar geheim al wist en zei:"Ik ga met Liam,ik ga het pas op de eindceremonie uitmaken.Daarna hoeven we elkaar toch nooit meer te zien." zei ze.

"Heb je je al op een universiteit ingeschreven?"vroeg ik. "Ik wacht nog op een aanvaardingsbrief van Soka of SUNY." zei ze."Waarom niet Yale?" vroeg ik."Denk je echt dat ik zó slim ben?"Ik haalde mijn schouders op.

"En? hoe gaat het met Niall? Geen nieuws?" vroeg ze terwijl we onze pyjama's aantrokken.

"Ik was gisteren samen met hem naar een begrafenis.We moesten doen alsof we een koppel waren omdat zijn familie tegen het uithuwelijken is.Hij heeft twee kleine nichtjes en een achternicht waar we mee gespeeld hadden.Hij gedroeg zich bij zijn familie anders dan op school." ze ik.

"Jongens die met kleine kinderen spelen zijn zó cute" zei Megan terwijl ze in mijn bed klom.

"Ik was bang dat hij geen goede vader ging worden,maar toen ik zag hoe hij met zijn nichtjes omging was ik wat meer gerust."zei ik toen ik naast haar kroop.Choco springt op het bed en komt tussen ons liggen."Moet die kat e hier echt zijn?" zeurde Megan. "Jep" zei ik voordat ik het licht uit knipperde.

Niall:

Toen Liam en Louis kwamen, dronken we en rookten Louis en ik joints.Louis neemt altijd de drugs mee van zijn vader.Zijn vader is een dealer dus Louis kan gemakkelijk bij de weed komen.Als ik high ben dan voel ik me het beste,precies of ik ben in een andere wereld.

Louis rent de  badkamer in en even later horen we hem overgeven.Vies."Lou,heb je hulp nodig?" vraagt Liam die et soberst is .Zijn vraag werd niet beantwoord want Louis had het te druk met overgeven.Even later lag Louis in een gastenkamer te slapen.

"Zo Niall.Ik hoorde dat je gaat trouwen?"vroeg Liam opeens.Hoe weet hij dat?

"Wie heeft je dat vertelt? Ik vermoord die Megan met haar grote mond."zei ik.

"Het was Megan niet, Larissa en haar ouders kwamen bij ons eten en toen hadden ze het vertelt.Waarom heb je niks gezegd?" vroeg hij.

"Het is niet zo'n big deal, na twee jaar gaan we toch scheiden."Liam schudde zijn hoofd."Denk je echt dat het zo gemakkelijk gaat zijn? Jullie gaan moeten samen wonen onder een dak.Wat als ze zwanger wordt?"vroeg Liam.

"Dat zou goed zijn want het staat in ons contract.En je vergeet dat Niall Horan nooit verliefd wordt"zei ik.

"Als jij dat maar geloofd.Ik denk dat ik moet gaan.Dag!zie je morgen"zei Liam voordat hij naar buiten liep.

Ik zette twee aspirines klaar voor de volgende morgen en ging slapen.

A.N.

Badass Niall! Stem als je wilt dat ik verder doe! en lees mijn ander verhaal please?

Bye bye!

arranged marriage to my bully/Niall horan ffWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu