Megan:
"En?Wat vind je van deze?" vroeg ik aan Lara.Ze schudde haar hoofd.
"Ugh,dit is al de achtste jurk die ik gepast heb."zei ik.
"En dit is de negende" ze gooide een andere jurk naar me en ik verdween het pashokje weer in.
We zijn jurken voor de bruidsmeisjes aan het zoeken.Niall's nicht wou er ook één zijn dus nu zijn we compleet.Maar de andere meisjes wonen te ver om mee jurken te zoeken,dus ik en Lara zijn hier alleen.
Ik deed een lange licht roze jurk aan.Hij was prachtig.Normaal draag ik niet zo'n girly kleren.Ik draag meestal zwart,wit,grijs of rood.Maar deze jurk past wel bij Lara's stijl, en hij is schitterend.
Ik loop het pashokje uit en show de jurk aan Lara.Aan haar gezicht te zien lijkt ze de jurk mooi te vinden.
"OMG! Die pakken we!" riep ze.Ik draaide me nog wat rond - om de jurk te showen - en ging daarna het hokje weer in.Ik kleedde me om en toen ik het hokje uit kwam liet Lara me een mooie diadeem zien.Hij pastte goed bij de jurk en op mijn hoofd,dus we bestelden de diadeem en de jurk 4 keer.
Lara:
Nadat we de jurken besteld hadden zette Megan me thuis af.Toen ik binnenkwam lag er een papiertje op tafel.-We zijn gaan varen.Dina maakt eten klaar.Kom naar de haven als je klaar bent .xxx mama.-stond op het briefje.
Ik liep de keuken in en Dina -onze kok- was eten aan het klaarmaken."Wat maak je?"vroeg ik.
"Ah Lara ik had je niet gezien."schrok ze"Ik maak speciaal voor jou lekkere brownies.".
"Oh!Mag ik mee helpen?"vroeg ik."Natuurlijk!Meng jij dit even?"Dina gaf me een pot waar een mengsel in zat.
"En?Iets gevonden?" vroeg ze toen we de brownies in de oven staken."We hebben een mooie licht roze jurk gevonden en we moeten alleen nog schoenen zoeken."antwoordde ik.
"Heb jij al een jurk voor het feest?" vroeg ik."Ik denk dat ik een jurk van mijn vriendin ga lenen."zei ze.Dina was biseksueel en nu heeft ze een vriendin:Mira.Vorige maand had ze nog een eikel van een vriend.Hij heeft haar met 4 vrouwen bedrogen waarvan 1 haar beste vriendin was.Dus nu wil ze geen relatie met een jongen meer.
Na 20 minuten waren de brownies klaar en Dina haalde ze uit de oven.Ze roken heerlijk,maar toen ik er een wou eten had ik mijn tong bijna verbrand.Ik stak mijn tong uit en begon te blazen.Dina nam haar gsm en trok een foto van mijn belachelijke gezicht."Hé wis die foto!"riep ik. "Te laat!Hij staat al op Instagram". "DINA!WIS DIE FOTO!"riep ik."Haha ok ok, doe ik.".Toen ik er zeker van was dat ze de foto wistte,at ik samen met Dina de brownies op.
********************************
Ik loop op de haven zoekend naar 'De Larissa'.Mijn ouders hebben hun jacht naar mij vernoemd.Eigenlijk hebben ze mij naar hun jacht vernoemd want die hadden ze eerst, maar ze vonden het een mooie naam dus ik heet nu ook Larissa.
Toen ik eindelijk de jacht vond zag ik dat meneer en mevrouw Horan er ook waren.Oh nee,Niall zal er ook bij zijn.Misschien kan ik hem over boord gooien?
Toen mijn moeder me zag begon ze als een gek te zwaaien.Precies of ik had ze anders niet gezien.Ik kom aan boord en ga naar de plek waar mijn ouders waren.Ze waren op het dek van de jacht waar 6 strandstoelen en een jacuzzi stonden.
Ik begroette meneer en mevrouw Horan en vroeg aan mijn ouders waarom ik moest komen."Bobby's tante is vorige week gestorven en morgen is de begrafenis.We nodigen jou uit om samen met Niall mee te gaan.Er is alleen een klein probleepje: Niall's oma is tegen het bedrijf en tegen het uithuwelijken.Dus we willen dat jij en Niall zich als een koppel gedragen."zei mevrouw Horan.
"Euhm..oké dan.Weet Niall dit?"vroeg ik."We zullen het hem vertellen als we thuis zijn"zei meneer Horan.
Ik neem een glas champagne en een hapje van tafel en loop naar de verdieping eronder.Ik ga op een bankje aan de achterkant van de jacht zitten.Ik staar voor me uit.De zon is stilaan aan het ondergaan waardoor het water magisch lijkt.In de verte hoor ik meeuwen krijsen.
Terwijl ik mijn glas opdrink denk ik aan wat er gaat komen.Wat gaat er gebeuren als we alleen gaan wonen?Wat gaat er gebeuren op de trouwdag?Of de huwelijksnacht?Wat gaat er in Vegas gebeuren?Of wat gaat er gebeuren als ik zwanger ben?Ik ben bang dat er iets erg gaat gebeuren,dat Niall geen goede man word en mij of ons kind pijn doet.Ik hoop dat hij zal veranderen,niet voor mij maar voor onze toekomstige baby.
A.N.
da was diep.Dus,stem alsjehetgoedvond! engaookeenseenkijkje in mijnandereboeknemen.bijhetschrijvenKreegikzo'nzomersgevoel.IKKANNIWACHTTE TOT DELENTEKOMT!
Wat is jullie lievelings boek?Op dit moment vind ik 'The fault in our stars' het beste omdat het geen gewoon love story is en de hoofdrolspelers zijn niet perfect zoals in de meesten.Wat vinden jullie van tfios?
Doei!
JE LEEST
arranged marriage to my bully/Niall horan ff
ФанфикLarissa is een stil,slim en verlegen meisje.Ze heeft rijke ouders die heel goed voor haar zorgen.Ze houdt van lezen en wilt advocaat worden.Maar haar leven ziet er niet zo perfect uit als je denkt. Larrisa wordt gepest op school door Niall,Liam,Harr...