Zor günlere devam..

4 0 1
                                    

Arkadaşlar bugün yaşadıklarımı sizlere anlatıcam...

Bugün kahvaltı yaparken caydanligi sofraya getirdim sonra elime ve yere damladı canım çok yandı annem bana bağırdı elime damlattigim için değil yere damlattigim için kızdı bağırdı ben hem canım acidiğı için hemde annem bağırdığı için ağladım sonra eski mahalledeki kankalarımın yanına gittim hemen enes (yani kardeşim) teli istedi vermedim. Anneme söyledi annem bağırdı teli ver diye ben vermek zorunda kaldım biraz kankalarımla eğlendim gezdim tozdum annemler düğüne gittiler biz kankamla kaldık sonra annem olmadığı için teli enesten yani kardesimden aldim oda hic bisey diyemedi cunku dovucegimi biliyo sonra canım sıkıldı bizim kizlara söyledim dolasalim dedim onlarda tamam dediler enese teli verdim o yine oynadı biz 2-3 saat dolaştık bu sırada tel hala enesteydi. Bizde bu sırada o nefret ettigim sevgilimin evinin önünden geçtik annesi babasi vardi annesi bana dik dik bakiyodu (zaten nerde gorurse dik dik bakiyo) biz dolaşmaya devam ettik eve geldik annemlerle karsilastik eve beraber girdik sonra enesten teli istedim vermedi anneme soyledim hayret nasil olduysa benim tarafimi tuttu ama hala vermedi enes malı zorla aldim kankamla odaya girdik annem bagirmaya başladı noldu dedim ver teli dedi noldu dedi ver dedi banane dedim sonra sendeymis ya tel dedi anne 5 dk girdim dedim ordan enes lafa girdi ne 5 dksı dedi hadi yarım saat olsun dedim annemi takmadım odaya girdim o hala arkamdan bagiriyodu salla dedim sonra sustu kankamla dertlestik onunda bana benzer sıkıntıları vardı o anlatti ben dinledim ben anlattim o dinledi....

Arkadaslar nasil olmuş umarim begenmissinizdir... Lutfen vote ve yorumları unutmayınnn..

SIKINTILARR..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin