Ay bu cocuk benim hayatima girdi cikmak bilmedi cikaramiyorum ya olmuyo ne yapsam olmuyo hayatimin her aninda o var. Mesela bugün kuzenlerim bizde kalmıştı sabah beraber oyun oynadık oynarken bile o varmis gibi o beni goruyomus ve onunla birlikte oyun oynuyomus gibi dusundum o derece! Sonra kafami bir salladim kübra kendine gel napiyon sen dedim ama bir sure sonra yine bende baska biseyler yaptim tv izledim annem dedi
-Ne zaman ders caliscan sen?
-Anne daha aksama cok ya dedim saate bakti 12 :30 bisey demedi bende oturdum az daha saat 14 gibi basladim oyalana oyalana test cozdum. Çok oyalanmisim galiba cunku 25 soruyu 17 e kadar cozdum (yuh dediginizi duyar gibiyim) ama napiyim annemlerden uzaklasabilmenin en iyi yolu bu sallana sallana cozdum abur cubur yedim teli karistirdim ustelik kapiyi kilitledim cunku annem bi anda odaya dalip ders çalışmadığımı gormesin diye niye kilitledin diye sorarsada ona da bi cozum buldum kuzenler vardi ya benim iste onlar benim abur cubur yedigimi görmesinler diye kilitledim falan derim ama annem daha demin geldi sormadi galiba tahmin etti....
"UNUTMAK" söylendiği kadar kolay bir sey degilmis unutmanin zor oldugunu biliyordum ama bu kadar zor olacağını hic dusunmemistim onun icin unutmak cok cok cok kolay ama benim cok cok cok zor o coktaaan unutmus bile ben? Ben daha unutamadim nasil unutucagimida bilmiyorum keske kesin bir cozumu olsa keske hemen unutabilsemmm... Benim şu an en cok istedigim 3 sey arasinda oda var onu unutabilmek var...
-----------------------------------------------------
Ben hani faceden hilalin(yani eski sevgilimin sevdigi kizin) paylaştıklarına bakiyorum arada demistim ya ne zamandir bakiyorum hic begeni yapmiyo bunun bi sebebi var bence bende engelli degil hilal'de de engelli degil paylastiklarinida goruyo çünkü onlarin hangi liseyi kazandiklari gecen gün aciklandi hilal de durum paylasmis okullari alalim diye bu da meslek lisesini kazanmis oraya yorum yapmis(hilal iyiki oyle bir durum paylasmis cunku cok merak etmistim hangi okulu kazandigini) iste oraya yorum yapmis ama diger hic bir gonderisini begenmemis biz cikarken bile onun butun gonderilerini begenen kisi simdi niye begenmiyo? Ustelik ben ona kiziyodum sen onu seviyomusun da butun gonderilerini begeniyosun diyordum ama o yine bildiğini yapiyodu beni takmiyodu bile e simdi bende yokum baskim da yok onu da seviyo eeee niye begenmiyoooo???? Keske bunu da ogrenebilsem ama ogrenemem malesef cunku ona sorucak kisi yok sorcak kisi olsa bile o insan gibi cevap vermez "SAANE"der aslinda bende derim saane derim canim istemiyo sana mi sorcam derim yani bunu ogrenemiyecegim icin hep aklima takilicak maleseffff.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIKINTILARR..
RandomARKADAŞLAR BEN KENDİ HAYATIMI ANLATMAK PAYLASMAK İSTEDİM YOKSA ÖYLE RAHATLAYABILIRDIM....UMARIM BEGENIRSINIZ...