O aksam bizim ordaki parka gittiler ben sonradan gittim cay iciyolardi ben birisinin kaymasini bekledim ama hic biri kaymadi sonra annem enes az toparlan dedi eneste sadece kipirdadi az daha dedi annem eneste
-of ya otursun suraya iste dedi o gosterdigi yerde cok kucuk annem herzamanki gibi enesten oldu bisey demedi bende o kucuk yere hizlica oturdum sinirlendim enesin yarali parmagi dizimin altina geldi ama ezilmedi deydi hemen cekti annemde orda olunca bana kizmalari icin aaa falan yapti annem hemen bana kizmaya basladi anne yanlislikla oldu bilerek olmadi diyorum ama beni hic dinlemiyo kizmaya devam ediyo anne az deydi dedim 2-3 kere babamda enesin tarafini tutar hep oyuzden bağırdı bi anda az deydi diyip durma az deydine baslarim dedi annem:
- Gormuyon mu cocuk bagiriyo meresi az deymis bunun az deyse bagirir mi dedi bende bisey demedim artik cunku ne desem anlamiyolar dinlemiyolar surekli bagiriyolar cunku tek evlatlarinin cani yandi. Zaten enesin yalan attigi belliydi cunku annem elini optu sonra hemen kuzenlere donup gulmeye basladi hani cani yanmisti hani acimisti hepsi yalan hep enes bana kizsinlar diye ugrasiyo annemlerde hep ona inaniyo beni hic dinlemiyolar onlarin yaninda bu yuzden cok durmuyorum bu yuzden surekli odamdayim onlara bunlari soylesem hic anlamazlar sus bi bee derler gercekten hic abartmiyorum iyi ki de surekli odamdayim cunku zaten eski sevgilim var o zaten cok yuk birde annemler gelirse deliririm veya psikolojim bozulur... Simdi birde teog cikti annem surekli soruyo "calistinmi kac dogru kac yanlis kac soru cozdun hangi konulardan cozdun neler yaptin goster " hep soruyo bugün 14 ten 18 e kadar odamdan hic çıkmadım onumde testler kafamda baska seyler oylece durdum o kadar saat sadece 28 soru cozebildim kendimi toparlayamiyorumki hep daliyorum bi soruyu okurken daliyorum ve 2 -3 kere okuyorum sonra arkama yaslanip kafamdaki seyleri dusunuyorum duruyorum duruyorum 1 tane daha cozuyorum annemde odadan cik diyemedi neden ? Cunku DERSS CALISIYORUM ders calisinca hic bir sey demiyolar bence onlarin istedigi sey sabah kalk kahvalti yap sonra hic durmadan ya kitap okumaya yada test cozmeye gidicen sonra bayaaa bi cozucen kontrol edicen yanlislari tekrar cozucen test cozdukten sonra acikirsan yemek yiycen yine durmadan hemen odaya girip devam edicen bitirince kitap okiycan ama bir suru sayfa sonra babam gelince falan telden konular hakkinda videolar izliycen anliycan iste onlarin istedigi evlat boyle olucak ama böyle bi cocuk olsa kafayi yer ders calismaktan beyni durur lan...
Annemler hep böyle yapiyo ya hep enesi koruyolar benim kiskanip oyle dusundugumu saniyosaniz bunu bi tek ben degil yengem ayse beyza ananem dayim ve teyzemde boyle dusunuyo cunku hep teyzem ve dayim soyluyolar 'sen buna cok yuz veriyon cok simartiyon, kübra senin cocugun degil mi niye enesi sevdiğin kadar kübrayi da sevmiyon ' falan bu kadar kisi enesi korudugunu dusunuyosa benim hala kiskanclik yaptigimi düşünemezsiniz!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIKINTILARR..
RandomARKADAŞLAR BEN KENDİ HAYATIMI ANLATMAK PAYLASMAK İSTEDİM YOKSA ÖYLE RAHATLAYABILIRDIM....UMARIM BEGENIRSINIZ...