NİYE OLMUYOOOO

2 1 0
                                    

niye unutamiyorum ben bunu ya niye? Cok cabaliyorum unutmak icin ama olmuyo o beni sevmiyo ama ben onu hala unutamiyorum...

Dun mahallede nisan vardi onun gelmesini bekledim ama gelmedi o benim gelicegimi kesinlikle biliyodu ve bile bile gelmedi neden cunku beni sevmiyo beni coktan unutmus SILMIŞ...

Evlerine baktim odasinin isigi yanıyordu yani evdeydi davetiye gelmemistir oyuzden gelmemistir desem annesi ve babasi nisandaydi yani bilerek gelmemis. Beni coktan unutmus ben niye unutamiyorum ben niye hala onu dusunuyorum....

Onu unutmam lazim cunku o bana geri donmiycek o kizi sevicek onu unutmaliyim ama nasil bunu hic bilmiyorum...

O ne dusunuyo ne yapiyo cok merak ediyorum. Beni sevmedigi hic bir zamanda sevmiyecegi cok belli beyza benim hakkimda konustugu icin bile engelledi benim hakkimda hic bisey duymak GORMEK istemiyo...

O kadar SENI SEVIYORUM dedi keske o soylediklerinden sadece biri dogru olsaydi keske icten kalbinden SENI SEVIYORUM deseydi ben hep inandim her seni seviyorum dediginde ona sevgim artti ama o hic birini icinden gelerek soylememis...Ayse bana hep diyordu o seni sevmiyo diye ama ben inanmiyordum al iste dogru cikti sevmiyomus hep ondaymis akli....


Benim ne yapip edip onu unutmam onu dusunmemem ve mutlu olup hayatima ONSUZ devam etmem lazim...AMA NASIL????


-------------------------------------------

----------------

Bugun yeni bir dugun daha sunnet vardi hemde iki tane annemler sabahtan 1. Dugune gittiler ben evde kaldim durdum oyle film izledim evin heryerini karistirdim(Can SIKINTISI) sonra ikinci dugun icin annemler aradi hazirlan gel hadi dediler bende hazirlandim gittim yemek yedik baktim hep yaslilar koca karilar ıyyyyy burasida sıkıcı geldi (gelmesi de normal zaten) onlar daire olusturup oturdular (malesef bende oturdum birde oturmayi hic sevmem ama mecburen zorunluluktan oturdum) sonra cay ictiler mal enes geldi herzamanki gibi kendini bi b*k sanarak ver bakiyim bi napiyon telde dedi okuz sanane dedim

mal mal havalar atıyor inek ama bakamadi insan gibi isteseydi bellllllki gosterirdim ama hayvan gibi isteyince benim cinler tepeme çıktı....
Bugun düğün olunca kurtlarımızı bir guzel doktuk birikmis kalmis bayaa da varmis kurtlar hepsini dokuvedik gali....

SIKINTILARR..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin