ben şansıma tukiriyim ya nisana gidicektik yani mahalleye cuma gunuydu cumartesiye alinmis ve ogunde babamin amcasinin oglunun dugunu varmis. Babam normal olarak düğüne gitmek istiyo ben ve annem nisana... Of zaten dugunden davetiye gelmemis gelmediği halde gidelim diyo annemde dediki "orda bisey yoksa nisana gidelim "dedi. Babam bisey demedi evet baba be yoktur orda bisey nisana gidelim dedim (demez olaydim) kaslarini kaldirdi (hayır anlaminda) niye yaa dedim "senin o mahalleye gitmen yasak daha anlamadin mi "dedi off dedim kalktim gittim odama agladim o serefsiz yuzunden cektiklerime bak hayatim zindan oldu. Ben bu cezalarin hepsine katlanirdim ama o hic sevmemis hemen beni birakip başkasına gitti ( sanki o kiz seviyoda) unut der demez ona gitti hatta daha once ona gitmiste benim haberim yok...
Biz buna saka yapmistik sonra saka dedik küstü sonra baristik cikiyoduk, msjlasirken aradi annemde tam o sirada yanima gelmisti ki gördü. İşte bu yuzden ona unut demistim ama o bu sakadan itibaren onu SEVDIĞINİ KABUL ETMİŞ (hatirlamis demiyorum cunku zaten hic unutmamis sadece sevdigini o sakadan sonra kabul etmis) hem zaten ben anlamaliydim cunku ona barisalim beni affet diye yalvarirken o demistiki "tamam affettim ama arkadas kalalim "demisti burda anlamaliydim onu sevdigini ama ben uzuldum agladim o agladigimi falan anladi uzuldu tamam cikalim dedi bende o bana acidigi icin mi cikiyo acaba diye bi soru sordum niye kararini degistirdin dedim oda seni sevdigimi anladim dedi eger baska bisey deseydi ben onunla cikmazdim ama seni sevdigimi anladim derken bana yalan soylemis aslinda onu sevdigimi anladim demek istemis...ŞEREFSIZZZZZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIKINTILARR..
RandomARKADAŞLAR BEN KENDİ HAYATIMI ANLATMAK PAYLASMAK İSTEDİM YOKSA ÖYLE RAHATLAYABILIRDIM....UMARIM BEGENIRSINIZ...