Şu an ne desem bilmiyorum. Aslında ne diyeceğimi de bilmiyorum gerçi ne dersem diyim umrunda değilim zaten. Hiç olmadı. Çok sevdim ben seni, çok fazla sevdim, çok değer verdim. Seninde beni sevdiğini sandım. Sende öyle sandın. Bir zamanlar bana verdiğin değer başımı döndürdü. "'Gökyüzüm'' dedin. Ilk defa bir adamın gökyüzü oldum. ''Meleğim'' dedin seni kanatlarımın arasına aldım. Ama sen o meleğinin kanatlarını kopardın. Uçamıyorum artık. Çakılıp kaldım. Gökyüzüm geceye döndü. Karanlıkta boğuluyorum. Seni nasıl sevdiğimi anlamadın hiç. Hep abartıyorum sandın. Eğer bir günlüğüne kalplerimizi değisebilseydik ve çektiğim acıyı görseydin kendi ellerinle kalbini söker atardın. Ben yine de seni suçlamıyorum. Bu kadar sevmemeliydim seni. İçım çok acıyor benim. İçimde gittikçe büyüyen bir yangın var. Gözyaşlarım bile söndüremiyor o yangını. Ağlıyorum yine. Kızıyorsun ağladığımda, biliyorum. Ama yapamıyorum canımın içi. İçimdeki acı dökülüyor gözlerimden. Çok acı çekiyorum. Umrunda değil, biliyorum. Bir zamanlar umrundaydı belki. Dayanmazdın canımın yanmasına. Canım yansa dünyaları yakardın. Gözümden tek bir damla yaş düşse için yanardı. Ölüyorum birtanem. Umrunda değil. Nefes alamıyorum. Nefes aldıkça boğuluyorum. Herkesden kaçıp bana sığındığın günleri nasıl unuttun sevdiğim? En sevdiğinken nasıl değersizleştim gözünde? Ne yaptım sana ben? Neden bana bunları yaşattın adına gülümsediğim? Bunları hakedicek naptım? Tek suçum seni çok sevmek miydi? Kendimden bile çok sevdim seni ben. Kalbini kalbim yaptım. Hayatımın merkezine seni koydum. Kırdın, parçaladın. Öldürmedin, yaralı bıraktın be. O kadar yara açtın ki artık sarılsan bile geçmiyecek. Yanında olmak istiyorum, istemiyorsun. Dayanamıyorum buna. Sana yaklaşmaya çalıştıkça itiyorsun beni. Yere düşüyorum. Canın istediğinde elini uzatıp kaldırıyorsun yerden. Sonra daha sert itiyorsun, daha sert düşüyorum. Herşeye rağmen çok seviyorum seni kıymetlim. Ama artık olmuyor. Rüya gibi bişey, gördüğüm rüya gibi. Ama her rüya gibi buda bitiyor. Bizimki kabusa dönüştü. Öyle bitti bizimkisi. Senden son birkaç kez isteyeceğim. Gece geç yatma. Geç yatmak sana iyi gelmiyor. Yorgun, bitkin oluyorsun. Hiçbir şey için üzülme, herşey geçip biticek. Öpüyorum en yara alan yerinden. Yaralarından öpüyorum çocuk. Seni çok seviyorum canımın içi. Kendine iyi bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensizim
ChickLitKalemi elime aldım bizi yazıyorum, kağıtlar bilsin sevgimi. Ben seni değil bizi seviyorum. Eğer biz birbirimiz içinsek ve ben yoksam senin hayatında hayatının anlamı kalmaz, benim hayatımda sen yoksan nefes almamın anlamı kalmaz. Ne sen bensiz, ne d...