Kalbini Kalbim Yapmıştım

50 9 0
                                    

Kaç gün geçsede, aylar, yıllar geçsede ne kadar unuttum desemde unutulmuyor bazen. Kendine yediremiyorsun o başkasını severken onun seni sevmemesini. Başkasının elini tutarken sen onun ellerini tutmayı hayal etmen koyuyor sana. Durduk yere aklına gelmesi çok kötü. En mutlu olduğun bi anı düşün herşey yolunda birden aklına geliyor keşke o da burda olsa nasıl olurdu diyorsun noldu şimdi en mutlu olduğun an bile mahvoldu diğerlerini sayamıyorum, söyleyemiyorum bile dilim el vermiyor. En kötüsü de ne biliyor musun? İstediği kadar özür dilese de artık bu gurur yüzünden bile hayır derim. Gelmese daha iyi olur aslında zaten gelmicek de. Ben bu kadar hayattan bıkmış artık yaşama isteği kalmamış birisi değildim. Herzaman güler yüzlü, neşeli, hiç ağlamayan, artık gülmekten karnı ağrıyan biriydim. Nasıl oldu noldu da bu kadar herşeyden bıkar oldum? Naptın bana? Bide şöyle birşey var gerçektende ben bunları hak edicek naptım? Seven birini mi ayırdım? Birisini mi öldürdüm naptım? Herşeyi düşünmekten bıktım. Soru işaretleri içinde kaybolar oldum. Ben böle değildim. Ama artık mutlu olmak, gülmekte istemiyorum. Mutsuzluğa da alıştım. Bi noktaya saatlerce boş boş bakmaya. Aslında o boşlukta o kadar çok hayal var ki tahmin bile edilmez. Bazen o boş boş bakıp hayal kurup gülümsetiyor. Bazende ağlatıyor. Böyle işte. Artık söylenecek söz kalmadı hergün diğer günden farksız yaşıyorum.

SensizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin