Hiç kimseye haber vermeden yola çıkmıştım. Üstelik altımda ne zaman bozulabileceğini bilmediğim bir araba vardı. Nereye gideceğimi de tam olarak bilmiyordum zaten. Sadece kafamı dinleyebileceğim, biraz uzaklaşabileceğim bir yere gitmek istiyordum. Ben de hemen ikinci el bir araba bulup aldım ve şimdi de yollardayım. Ne zaman yolculuğumun biteceğini bile bilmiyordum. Ya da gittiğim yerde ne kadar kalacağımı. Yanımda sadece evden çıkarken aceleyle hazırladım bir bavul eşya vardı.
Hava kararmıştı. Saat geç olmalıydı. Hala yoldaydım. Nihayet bir şehir tabelası ve şehrin ışıklarını gördüğümde dinlenebileceğim sevincine kapıldım. Bu kadar uzun bir yoldan sonra Kaliforniya'ya gelmiştim. Biraz daha yol aldıktan sonra yol kenarında küçük bir otel görmemle orada durdum. Burada bir günlüğüne dinlenebilirim diye düşündüm. Sonra da erkenden yola çıkardım.
Arabadan inip bagajı açtım. Otel henüz kapanmamıştı, şanslıydım. Bagajdan çıkardığım bavulu otelin görevlisine verdim ve otelin resepsiyonuna gidip bir oda anahtarı aldım. Otel görevlisiyle birlikte odaya çıktık. Görevli odanın kapısını gösterdiğinde anahtarla kapıyı açıp içeri girdim. Bu sırada görevli de bavulu odama bırakmıştı. Tek bir gece kalmaya karar verdiğim için içindekileri çıkarmaya niyetim yoktu. Bu yüzden sadece dışarı çıkarken giymek için içerisinden ilk bulduğum tişörtü ve pantolonu çıkarıp yatağın üzerine bıraktım. Banyoya girip kısa bir duş aldım ve üzerime bavıldan çıkardıklarımı giyip otelden çıktım.
Sahil otelin hemen karşısındaydı. Direk sahilin boş olduğu bir yer bulup oraya gittim. Az önce aldığım şampanyayı kumlara oturmadan önce patlattım. Bardağıma bir miktar şampanya doldurduktan sonra denize dönük bir şekilde kumlara oturdum. Üzerimin batması umrumda bile değildi. Ha bu arada neyi mi kutluyorum? Ne kadar aptal olduğumu, onun ne kadar zeki olduğunu ve beni aldattığını fark etmemi, en önemlisi ise ondan kurtuluşumu bir daha beni aldatamayacak olmasını kutluyorum. Kendi kendime kahkahalar atıp denize isteklerimi sunuyorum. Beni çok sevecek biri, ona aşık olabileceğim biri. Denizden sadece bunu istedim. Nereden bilebilirdim gerçek olabileceğini...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hotel California
Romance...İleride bir mesafede, parlak bir ışık gördüm Başım ağırlaştı ve görüşüm bulanıklaştı Gece için durmalıydım Orada, o kapı girişinde durdu Görev zilini duydum Ve kendi kendime düşünüyordum ki 'Cennet de olabilir bu, cehennem de' Sonra o bir m...