BU HİKAYE TOY CHİCA'NIN GÖZÜNDEN YAZILMIŞTIR.
Hala şokunu yaşıyorum. Herkes ağzını kapalı tutuyor. Mangle en başta. Foxy onun herşeyiydi. Şimdi kafası çok dağınık. Bence Mangle çok hoş biri. Foxy'de öyle. Ama kendimden çok iğreniyorum. Gagam yok. Çok çirkinim. Bir tıkırtı duydum aniden. Gelen Mangle dı. Çok tuhaf görünüyordu. Hemen yanına gittim.
Ben: asma suratını...
Mangle: Asmamak kolay mı?
Kendimi kötü hissettim. Ama Mangle'ın yanından ayrılacak değildim.
Ben: Yemek yemeğe gitmeye ne dersin?
Mangle kararsız görünüyordu.
Mangle: Eee.. Olur.
Ben: Ah..! Sevindim. Hem kafa dağıtırsın.
Mangle: Hıhı
Ardından yürümeye başladık. Mangle'a yeni bir arkadaş lazımdı. O da ben olacaktım tabii. Yemek yemek için küçük çaplı restorantımızın yemek bölümüne gittik.Şans eseri bütün herkes oradaydı.Doğal olarak sandalyeleri paylaşamıyorlardı. Durumları aşırı komikti. Ama Mangle hiç gülmedi. Somurtarak sandalyesine oturdu. Toy Bonnie biraz yemek bulmuş bizim için. Ne sevindim anlatamam. Mangle ile karşı karşıya oturup yemek yedik. Sanki yediğimiz hayali yemeklerdi.Öylesine. Robottanda ne beklenirdi. Sandığım kadarıyla Old Freddy baya kıskanç ve sinirliymiş. İyiki Toy Freddy Öyle değil. Yoksa ne yapardık. Masadan kalkıyordum.Mangle benden önce davrandı. Sanki kalkmaya dünden razıymış gibi. Koridorlarda ilerledik. Mangle'ın suratı bir karış yürüyor. Dayanamadım omzuna dokundum. Mangle isteksizce bana döndü.
Mangle: Ne var?
Ben: Hadi ama kabalaşma.
Mangle: Elimde değil onu çok özlüyorum.
Ben: Foxy'yi biraz unutmayı denesen
Mangle: Denemedim mi zannediyorsun
Ben: :( Sıkma canını
Mangle: Belkide biraz senle vakit geçirmeliyim.
Ben: Bencede :))
Mangle biraz gülümsedi. Gözlerinde hafif bir umut ışıltısı vardı. İşte buna sevindim. Mangle'a sarıldım. O da bana. Artık yavaş yavaş eski Mangle oluyordu. Benimde gözlerimde neşe okunuyordu. Sonra Mangle'a;
Ben: Hadi görüşürüz. Show Stage'e gitmem lazım.
Mangle: Tamam o zaman bende Kid's Cove'a gidiyorum.
Ben:Tamam :)
Ben yolda gidiyordum ama aynı zamanda Foxy'yi düşünüyordum.
Bite Of 87 onun hayatınımı değiştirmişti yoksa bana mı öyle geliyordu.Herkese tekrar Merhaba. Umarım bu yeni ve uzun bölümü beğenmişsinizdir. Sınava çalışıyorum. Bana şans dileyin