Not*Sadece okuyup geçmeyin lütfen
MultiMedia* Kyuhyun ❤
Bölüm 3
Bu açıklamadaki kız kimdi yoksa sevgilisi mi var. Ah ne yapacaktım şimdi o açıklamanın bir anlamı elbet vardır biliyorum yine anlamsız cümleler kurmaya başladım ama konumuz bu değil oppam(mız) elden gidiyor. Elim ayağım titriyor resmen meraktan patlıyacağım yaa~. Düşün kızım düşün ne yaparsam bulabilirim...
Yesung! Ama o olmaz onla pek konuşmuyorum yani aynı sınıfta olsak bile çok konuşmuyoruz anladınız siz işte amaaann~
Eğer Yesung'u ararsam işim düşünce aramış gibi olacam zaten öyle oldu orası ayrı ama ayıp olur demi yani.
Başka kim olabilir başka başka..'Call me baby i georineun wanjeon nalliya Call me baby saramdeul saineun namiya~' telefonum çalmasıyla kendime biraz zor geldim sanırım müziğe daldım. Hadi ama bu şarkı çok güzeldir,sizlede zil seslerimiz aynı değil mi?
Herneyse arayan canım kankam Chanyeol telefonu açip kulağıma götürdüm
"Efendim Yeolll~"
"Ya bana öyle seslenip durma sadece sevgilim öyle seslenir bana. Neyse sen oppanın güncellemisine baktın mı? "
"Evet unutmuştum sadece Baek öyle seslenir sana ( BaekYeol reel bir kere bitches sjsjjs) evet gördüm ve sanırım sevgilisi var açıklamayı okudum"
"Orasını bilemem"
"Öyle demesene yaa şu an nerdeyse ağlayacak durumdayım. Yesung'u aramak geçti aklımdan ama biliyorsun onla pek arkadas değiliz"
"Benim Yesungla aram baya iyi. Kyuhyunlada iyi"
"Bu birşeyi değiştirir mi?"
"Off Song Hee, sana gönderme yaptım şu an "
"Bir dakkika jeton düşmedi...Ahh Chanyeol!!! Çabuk Kyuhyun yada Yesung'u ara o açıklamayı sor lütfen lütfen yarın sinavda kopya veririm eğer varsa"
"Yine çok mükemmelim. Tamam senin için öğreneceğim "
- - -
Aishh, tam 20 dakkika oldu hala aramadı yoksa sormadi mı? Chanyeoldan birşey istersen adamı 20 dakkikadanda fazla bekletir valla. Ay tansiyonum yükseldi dayanamıyacagim şıp diye yere bayilacam o olacak haa.
Kyuhyuna sorsam? Yalnış anlar yani o bana hiç soruyor mu? 'hayır'.
- Birkç dakkika sonra -
Call me baby i georineun wanjeon nalliya Call me baby saramdeul saineun namiya~' ay ne oluyordu be. Valla uyuyakalmışım, telefonun elranına kim arıyor diye bakmadan açtım
"Alo"
"Song Hee kankacım inanmıyacaksın ama o açıklamadaki kız sensin"
"Hm iyi tamam hadi görüşürük"
"Anlaşılan yine uyuyordun herneyse o sensin ben bile şaşırdım. "
"Sorduk mu?"
"Ben sormadan söyleyenlerdenim kanki"
"Yani gereksiz konuşanlardan peki bb uykum var"
Telefonu suratına kapatıp kafamı masaya gömüp uykuya daldım.
- - -
Son kez bir aynanın karşısına geçtim evet görüntüm iyiydi şimdi otobüs durağına doğru maş maş.
Kulaklıgimi takip otobüs durağına doğru yürümeye başladım, dinlediğim şarkı 'Uniq - Falling In Love'. Uniq grubunu seven var demi? Baştan söyliyim Yibo ve Yixuan biasim.
Şarkı bitene kadar durağa gelmiştim Chanyeolda gelse iyi olurdu zaten dün aramadı kepçük ağızlı. Ben malımın huyunu biliyorum abi yani söz verir ya geç haber verir yada hiç yapmaz,off ya kesinlikle ya hoşlandığı biri var yada sevgilisi aish düşünmesi bile iğrenç. Durağa hala bir tane bile insan gelmedi ne yapsam ki
Bence klasik hareketimi yapmaliyim bağcıklarımı bağlamalıyım o zaman birileri geliyor.
Bağcıklarımı bağladım ve ayağa kalktım ama yine gelen yoktu. Nerede bu iki ayakli insan varlıkları?- Aradan sadece 5 dk geçer-
Otobüste gelmedi hala ya. Yoksa hala ruyadamıyım anlamadım ki. Telefonumdan saatte baktım
05:30
Tanrım, sabahın köründe dışarıda ne işim vardı. Otobüsler 6da ayağa kalkıyor ben ise sekizde geliyordum durağa valla ben hiç iyi değilim.
Sekize bari uyuyum durakta birileri gelir uyandırır yada ninelerin bastonları ile uyanırım.- 08:00-
"Evladım kalksana,yatacak başka yer yokmuş gibi durağa gelmiş töbe yarrabi töbe"
"Anna çekemedim gene"
"Oğlum okula gitcen bırak şu telefonu. Güzelde çekemiyorsun zaten"
Ay bu seslerde neyin sesi ya, sanki göz kapaklarım birbirine yapışmıştı zor açıyordum daha doğrusu henüz açamadim.
"Yaa! Song Hee uyansana"
Bu ses Je Hea kankicime aittir.
Gözlerimi iyice zor olsada açtıktan sonra Je Hea'ya bakmaya başladım."Uyandın sonunda,hadi ayağa kalk resmen yatak gibi kullanmışsin ayaktaki insanlara yazık hadi hadi kalk."
Alt tarafı uyudum ne abartınız yok yatak gibi kullanmışım hiç güleceğim yoktu. Zaten gülmedim orası ayri herneyse ayağa kalkıp, Je hea ile birlikte otobüsü beklemeye başladık beni kimi beklediğimi gayet iyi biliyorsunuz
Her iddasina varım Kyuhyun 15 dk sonra buraya gelip 'günaydın Song Hee' diyecek. Bunu durakta.diyecek yada otobüsün içinde.Ayy ne bitmedik 15 dk. Yoksa uyuyami kaldı? Ayy yerim onu bazen derste uyuyakliyor yanakları varya o yanakları mıncıra mıncıra sevesim geliyor.
- - - (bazi yerleri gecmeye karar verdim sıkıcı oluyor gibi sanki huh?)
Matematik dersi ya bana nini gibi geliyor açıkcası. Şu matematiği nasıl severler anlamıyorum yok formül,bölme,ayırma yok bunlar bana fazla bea.
Bu arada 15 dk. olayı otobüsü kaçırmış 3. derste geldi şapşik oppam ya yerim. Ama maalesef onuda anlamış değilim o diğer derstlerde uyur ama matematikte can kulağı ile dinliyor. İlginç biri ya neresini seviyor ama bütün derslerimi eğlenceli getiren şey tabikide Chanyeol kankim sağolsun kaynatması buna herkes gülüyor. Oppam bile kahkaha atıyor o kadar tatlı ki kahkahası..."Dünkü güncellememe baktın mı?"
"Huh? Ah evet"
"Açıklamamdaki kişiyi biliyor musun?"
"Hayır ama merak etmiyorda değilim"
"O zaman ip ucu sana hemde kolay bir ip ucu. Bu kişi benim sıra arkadaşım" Tanrı aşkına hoşlandığınız çocuk gelip size böyle birşey diyor tepkiniz ne?
Benim mi? Tabiki yine içimde bir çığlıklar , kelebekler uçuşması, ona sarılma isteği bayada var.."A-ama bu b-benim"
"Evet sensin açiklamadada anladığın gibi sen acayip tatlısın. İdeal tipim gibisin ama sen bana bakmazsin değil mi?" Varya o ağzının ortasına çarparım birtane görürsün ' sen bana bakmazsın ' lafını zilli seni.
Kızım çocuk senden cevap bekliyor hadi cevap ver ay ne desem eğer evet dersem kolay lokma olur ama hayır dersem kalbi kırılır ay ne demeliyim ne demeliyim.Hey size soruyorum ne demeliyim?
Y/N: evet cevaplari alalim :D
Vote ve yorumlari unutmayalim
Oppali bolumler az gibi geliyor ama düsunceleri gibi gibi yani ama ilerideki bolumler oppali uzun olacak sjsjs haydi gorusuruz bb bebekler~
O degilde okullar 28 eylulde aciliyor ya la sjjsj