-4-

84 8 3
                                    

Sadece okuyup geçmeyin ^^
MultiMedia: Oppamız ❤

Valla ne diyecektim hiçbir fikrim yok. Evet dersem çok istekli gibimi olurum?
Hayır dersem oppamın kalbini kıracaktım. O yüzden biraz şapşal gibi davranacağım.

"Kyuhyun kim benim yerimde sanırım cevabına evet der ama ben-"

"Oh, önemli değil Song Hee istersen arkadaşta kalırız eğer senden -hoşlanmam- senin için sorunsa sen bilirsin" WTF!!?? Ne diyordu lan buuu?? Ay bu bir rüya değil mi? 'Hoşlanıyorum' dedi lan. Party Hard wuhuuu~ ( OMFG - I love you dinleyin ^^ ) Cimcikleyin beni bu bir rüya bence çünkü Oppam birisene kolay kolay açılmaz.

"Song Hee! Yah! Sim Song Hee!!" Bağırma sesini duyar duymaz yerimden zıpladım. Aishh cadı matematik hocası..

"Bütün ders uyuyup durdun kalk şu problemi çöz hemen!!" Olamaz rezil oldum. Oppama yan gözle baktım oda herkes gibi bana bakıyordu. Ayağa kalkıp tahtaya doğru yürümeye başladım.

"Piştt, Song Hee" sese doğru yürüdüm bu oppamdı ayy ' pişt' diyişini yediğim.

"Medilini düşürmüsün al" eliyle medili uzattı, mendili alıp hemen tahtaya gittim. Hoca bana mal gibi bakıp duruyordu ama ben bunu nasıl çözeceğim. Bazı inek kızların gülme seslerini duyabiliyordum off ya şuan ağlamak istiyordum.

Çözemedığim için değil aşık olduğum erkeğin önünde rezil olduğum için. Hafifce hocaya baktım

"Ah, Song Hee ah napıcaz bu matematiği senle huh?"

Başımı özür dilerim anlamında salladım.

"Hocam, Song Hee ile birlikte çözebilir miyim? " A-Ama bu Kyuhyun cidden Kyuhyun!! Kurtarıcı meleğim.
Ayağa kalkıp yanıma geldi, elimden kalemi alıp soruyu hem çözüp hemde anlatıyordu. Vay be hemencecik yaptı ne beyin var la bebede, sonra bana dönüp gülümsedi ve hocaya dönüp

"Sanırım bu soruyu kim olsa yapamazdı suç Song Hee'de değil. En zeki kızlar gülüyordu oysaki onlarda bu konuyu bilmiyordu. Bunu sizin anlatmanız lazımdı." Eğilip,yerine geçti. Hay ağzına sağlık oppam benim!
Bende sonradan yerime oturdum. Ona dönüp teşekkür ettim.

"Önemli değil Song Hee, ama birdahakine çalış gel her zaman ben yanında olamayabilirim ve o gülen kızları kafana takma onlarında yapamadığı sorular var. Hatırlarsan bir sınavda 98 aldı diye ağlamışlardı ehehehe ne kadarda komik" şuan cidden kahkahaya boğulabilirim ama Oppama ayılığımı gösteremem.

Cidden o tür insanlar çok komik ben 98 alsam havalara uçarım. ( ben parti veririm)
Sonra elimde bayadir tuttuğum mendile baktım. Sorunun cevabı yazıyordu ama hangi ara bakacaktım ki cadiloz mal gibi bana bakıyordu yani. Ama şimdi ne yani demin olan şeylerdemi rüyaydı yok bunu Kyuhyuna sorcam.

"Birşey diğcem Kyuhyun"

"Tabii söyle" 'zrrrr' senin gibi zilin ben neyse.

Tam ağzımı açmış söyliycektim ama şu lanet olası zil çaldı. Yesung sıramıza gelip Kyuhyunla yemekhaneye indiler zaten Yesung gıcığın teki oraya girmeyelim ama merak ederseniz eğer Kyuhyuna hep birşey söyliyeceğim zaman gelip Kyuhyunla takılmaya başlıyorlar. ( gerçekte Kyuhyun ve Yesung bebeklerim)
Je hea ile yemekhaneye inip yemeklerimizi alıp bir yere oturduk tam ön masalarımızda Kyuhyun ve tayfası diyim onlar vardı. Yeol ile göz göze geldik bana alaylı bir bakıs atti bende ona 'sonra gorusuruz senle' diye bakis attim ( o nasil bir bakis yavrum ) sonra yemegini yemeye devam etti ayi bebe. Ben ona bakarken Kyuhyun bizim masaya doğru döndü ben hemen ağzıma yemekleri tıktım.

"Song Hee! Yanımıza otursaniza" lan bu ses Yesung şahısına ait. Ben şok
Kankime baktım o hayir anlamında basını salladı. Bende onların yanına gitmedim
"Ya kızım sen ne yapıyon ya ne güzel oppamla yemek yiycektim off"

"Hı hı tabii sonra Yesunga malzeme ver kızım uyan artık. Kyuhyun karı kız peşinde değil. Eğlence ve kendini düşünen birisi"

" Yahhh!!! Bana bak bu çatalı alnına yapıştırım. Oppamı benden iyimi taniyacaksin zilli!"

"Peki dediğin gibi olsun ama onun sana yaptıkları sana karşı birşey hissetidiğinden degil. O böyle şeylerde zorda kalanlara yardım eder."

"Nereden biliyorsun? Omo! Yoksa Fransızca sınıfında sana yardım felan mı etti?"

"Evet."

Aishh, ya gerçekten öyleyse? Boşuna hevesleniyorum ama bir dakika onun bana dedikleri? H-hayır buda rüya olamaz!!

Karşı masadan Chanyeola el sallamaya başladım dikkatini çekmek için ama buraya bakmıyordu bile ayı ya benide yeseydin. Elime peçete alıp onu top haline getirip karşı masaya attım ama ne oldu? Oppama geldi..
Arkasını dönüp bize baktı ve peçeteyi gösterdi o sırada Chanyeolda bize baktı. Ben konuşmayınca Je Hea araya girdi

"Biz atmadik Kyuhyun. Birde Chanyeol gelsene bir"
Chanyeol masadan kalkıp yanımıza gelip 'ne oldu' anlamında kafasini salladi.

"Hani kyuhyuna o aciklamadaki kizi sormustun ya o kimdi?"

"Sen.. Ama oyle hoslanti olarak sanma galiba yine yazının devamını görmedin."

"Neydi ki?"

" O çok tatlı bir arkadaş" basa basa söylemişti.

"NEE?!"

"Kızım ne bağırıyon la!" Je hea sus bir hele

" Peki derste olanlar neydi o bana aşkını itiraf ediyordu"

" Rüyasında dizi çekiyor ya onun yeni bölümüdür. Kanka tum ders uyudun Kyuhyun ise matematik çözdü." Je Hea zaten anca sende beni gözetle yav töbe töbe..

***

Resim dersi ne kadarda sıkıcı hoca resim cizdirtmiyordu hay ben... Ne güzel oppamı çizerdim oda beni yada birlikte keser,yapıştırırdık yadaa birlikt bebek tamam neyse. Şuan sınıfta olanları diyom size
1. Popi olanlar kendilerini bisi sananlar grup kurup konusup ota boka gülüyorlardı. ( bende gülerim ota boka orasi ayri sjsjs )
2.Azgın Erkek tayfasi ' Waveya' izleyip aziyorlardi
3. Normal erkekler buna Kyuhyunda dahil her konudan konusuyorlardı yani bunlard gruptu
4. En iğrenci sevgili olanlar öğhk yani
5. Bizim kizlar gucu dedikodu yapiyordu ama ben tabikide Oppaciğımı kesiyorum.

Hocamız ise kitap okuyordu. Hangi hoca yapmiyordur ki?

Y/N: Eveettt oppcilar yeni bölum geldi. Valla lise hayati olunca giremiyordum.

Oy,yorum eksik etmeyin korkak alistirmayin parmaklarinizi! ^^

İlk Oppam ( Kyuhyun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin