Oppam beni öpüyordu ama biz evliyiz bu resmen doğal birşey. Bende karşılık vermeye başladım yada durun başlamadım. Kahretsin rüyadan uyanmıştım zil çoktan çalmıştı Je Hea yanıma geldi hadi diyip duruyordu. Kyuhyuna baktım çoktan gitmişti off ya ne güzel rüya görüyoruz onuda mahvediyorlar ya yapacağınız zilin. ( hayvan gibi şii yapıyonuz ya sjsjsj )
Çantamı alip Je Hea'nın yanına gittim ama beni durdurdu.
"Yah uykum var bıraksana beni"
"Geri zekalı sıranda kağıt var" siramdaki kağıdı aldım. Bu not Kyuhyunundu bu yazıyı nerde görsem tanırım.
" Sen uyuyordun izin alma gibi bir fırsatım olmadı. Tatlı patateslerini aldim ehehehe
Biricik sıra arkadaşın "Aman tanrım patateslerimi almış. Şu an ziplmam lazim ama yapamam sınıfta hala birileri vardı ve beni deli sanabilirlerdi. Sevincimi içimde yaşayıp notu cebime koyup sınıftan çıktık. Je Hea durmadan bana bakıp sırıtıyordu üstüme baktım guluncek birşey yoktu. Ona baktığımda hala gülüp duruyordu omzuna vurdum sonra bana şaskinca baktı.
"Ne gülüp duruyorsun komik birşey mi var!?"
"Evet sen uyurken senin oppan defterini karıştırdı. "
"Ne!? Ciddi misin"
"Sanirim onun hakkında düşüncelerini öğrendi."
Olamaz ya keşke başka defteri karıştırsaydı. Ama her defterimde o geçiyor her türlü öğrenirdi şimdi ne yapacaktım. Evet otobüs durağına doğru yardırmakti
Je Hea'yı beklemeden otobüs durağına doğru koşmaya başladım. Hem defterimi almak hemde onu görmek istiyordum oyuzden tüm enerjimle konuşuyordum. Otobüs durağına gelmiştim neredeyse ama önümde motorcu çocuk engeli vardı oppamıda tam göremiyorum. Motorcunun gitmesini beklemek yerine delilik yapip diğer taraftan gelicektim ne delilik ama değil mi? Diğer taraftan geçmek için tam koştuğumda kolumdan biri yakalyip benj durdurdu ben şaşkınlıkla beni durduran kişiye bakamadim ama iyiki durdurmuş motor bana çarpıyormuş az kalsın arkama dönüp baktım oppam değildi küçük bir hayal kırıklığına uğradım. Bu sınıfta anlaştığım en iyi erkek arkadaşlarımdan birisiydi adı Chanyeol idi. ( yahh ne bakıyorsunuz öyle sjsjs :D )
"Sen deli misin düzgün yol dururken orayı mı tercih ettin?"
"Ama oppamı kaçırcaktım"
"Oppa? Haa şu Kyuhyun hala orda ve otobüsü kaçırmış şanslısın."
Hala oradaydı gerçekten Chanyeola veda edip durağa koşmaya başladım evet üç adımlık yere koştum tavsiye ederim. Nefesimi düzene sokup duraktaki banklara oturdum ama beni fark etmedi. Elimle değsem yanlış anlayabilirdi oyuzden ayakkabimi düzeltiyormuş gibi yapıp ağildim çaktırmadan ona baktım evet neredeyse fark edecekti ehehe.
"Songh Hee bende seni arıyordum. " mukemmel sesin kalp ben
"Ne oldu ki?"
"Defterin bende kaldı al bu arada beni çok güzel çizmişsin"
Tesekkur edip defteri hizlica aldim. Ve eski haline döndü yani onu izliyerek otobüs beklemek. Beklemenin iyi yanlarindan ne yerse banada vermesi ve kulaklikla dinlediği müziği banada dinletmesi. Ama son iki gündür dinlemiyor kulakligini kaybetmiş ona yeni kulaklık almalıyım. Şöyle bir düşününce ona aldığım her hediyeyi kabul etti ve arada onları kullanırken görüyordum. Bu beni nasıl mutlu ediyordu bir bilseniz aslında bu herkesi mutlu ederdi ama ben ayrı mutlu oluyordum eğer ona aldığım birşeyi kullanırken gördüğümde içimden " onu kullanıyor onu kullanıyor" diye sevinç yaşıyorum. Birde midedeki kelebekler sanırım onlarda hareket etmeye başlıyor işte o zaman kimseyi duymuyorum birtek oppama odaklanıyorum. Bazen ona rezil olabiliyorum bir keresinde ona bakarak dalmıştım o ise ona baktığımı görünce çok azcık kızmıştı çünkü o zaman sınav oluyorduk. Ama sonrasında sınavdan düşük almayayım diye benim kağıdımı alıp doldurmaya başlamıştı ve yüksek almıştım. Ama böyle davranınca bana karşı birseyler hissediyor gibi düşüncelere kapılıyordum. Size böyle davransa sizin sevdiğiniz çocuk öyle düşünmez misiniz?
Açıkcası ben çok düşünüyorum ama hep böyle kibar ve iyi değildir. Sinirli yanlarınıda çok gördüm cidden onu tanıyamaz hale geliyordum o sinirli olunca korkmuyor değildim. Herneyse ben yine çok anlattım, otobüs gelmişti ben önden binip boş biryere oturdum. Kyuhyunda daha önlerden bir yere oturup çantasından defteri çıkarıp birşeyler yazmaya başladı yada çiziyordu pek göremiyordum niye önlere oturmadım ki.Kyuhyun'nun oturduğu sırada arka koltuklar boştu oralar dolmadan hemen kalkıp gitmeliydim ne yapıyor diye bakmalıyım yoksa meraktan çatlıyacağım. Onun arkasına oturduğumu fark ederse zaten edecekti herneyse planım olacaktı bugün çizdiğimiz resmi hocanın beğenip aldığını söyleyecektim. Bana söyle demişti değil mi? Evet demişti hadi arka koltuğa geçelim. Ayağa kalkıp otobüsün koridorunu geçip Kyuhyun'nun oturduğu arka koltuğa oturdum. Tabii otururken o defterle ne yaptığını gördüm yazı yazıyordu yazısı bile çok özledi tıpkı kendisi gibi.
"Ya neden ordan buraya geçtin?"
Chanyeol şu otobüsten bir iniyim seni geberticem."Oh,Song Hee burada mıydın?"
"E-evet buradaydım bir şey söyleyecektim. "
"Dinliyorum seni"
"Bugün o çizdiğimiz resmi hoca beğendi sanırım asılacak panoya"
"Tabikide asılmalı harika bir çizim oldu ama çizimi güzelleştiren şey sensin Song Hee." Ben şok ben iptal ben wefad. Bunu iltifat olarak mı kabul etsem ne şimdi bilemedim ki lan. Odun Song Hee teşekkür etsene ama edemem ki dilimi yuttum. Bari gülümseyim ayıp olmasın
Gulumsedigimi görünce oda gülümsedi
"Bunu teşekkür olarak kabul ediyorum Song Hee" göz kırparak uğraştığı defterini çantasına koyarak ayağa kalkıp kapının önüne gitti.
O değilde lan bana göz kırptı oha resmen gel evlenelim felan dedi. ( bu nasıl cümle ben bile anlamadım sjsjs)Chanyeol'a baktığımda hala ayakta dikiliyordu ve ağzı açık bir şekilde. Çenesini tuttup açık ağzını kapattım
"Ağzını açık tutma sinek girer"
"Siz ikiniz gizli aşk felan mı yaşıyonuz?"
"Gizli aşk ne be?"
"Mesela benim sevgilimle olan aşk gibi kimseye belli etmiyorduk ama şimdi çok mutluyuz"
"Kankacım anlamadım maalesef "
"Çünkü salaksın" kafasına bir tane vurup bir küfür saydırdım içimden
Sonunda bende mahalleme gelmiştim Chanyeol ile onla aynı mahalledeyiz. Küçüklüğümden beri onla uğraşıyorum para dışında hiç işi düşmez bana parayı vermeyince 'vay bu mu senin kardeşliğin' ama veriyorum napayım aç kalmasına dayanamam. Evet bu bahane olmadı herneyse
"Elin hep ağır hiç hafifleşmiycek mi?"
"Düzgün anlatsaydın"
"Yav diyom ki,ikinizde birbirinizden hoşlanıyorsunuz ama söylemiyorsunuz bunu diyom. Anladın?"
"Hee, ama o benden hoşlanmaz ki."
"Tch,nereden biliyon belki günlüğünde senin hakkında birseyler yazıyor "
"Ne!? Günlük mu tutuyor? Nereden biliyorsun"
"Onla takılıyorum ya hani"
"Aishh cidden merak ettim"
"Senin için öğrenirim istersen"
"Karşılığı? "
"Yemek ısmarla canım pizza çekiyor kanka ya"
Tamam anlaminda basimi salladım.
- - -
Ödevler bittmişti ama aklım hep oppamın günlüğündeydi ama bu biraz onun özeline girmek olur o kadarda saygısız değilim ama benimle ilgili yazılar vardir belki. Hadi ama siz olsanız merak etmez misiniz?
Telefonumu elime alıp Kyuhyun'nun sns hesaplarını güncelleme yapmış mı diye baktım, 1 haftadır guncellemiyordu hiç. En çok kullandığı sns hesabına girdim. Evet sonunda guncellemiş. ( multiMedia)
Allahım ne kadarda mükemmel çıkmış ya. Açıklama bölümüne ise
" O çok şeker "
Yazmış bu bir gönderme yoksa sevgilisi mi var!? Saçını yollarim vallaha. Ulan Kyu kim la o kız!!
Y/N: Umarım guzel olmuştur ben severek ve eğlenerek yazdim. Sizde seversiniz insallah. Aslinda tum hikayelerimi severek yaziyorum ama bazi bolumleri yazarken oyle olmuyor Herneyse lutfen sadece okuyup gecmeyin oy ve yorum yapın lutfen