BÖLÜM 1

42 3 0
                                    

Şömine alevinin sıcaklığı dahi genç kızı ısıtmaya yetmiyordu. Gözlerinden yüzüne doğru süzülen yaşları bile kurutan alevler Melodi'nin annesinden mahrum kalan yüreğini, ellerini ısıtmıyordu.
Genç kız annesinin ölümünden sonra günlük tutmaya başladı. Sanki o defterin kağıdına aktardığı şeyleri annesine anlatıyor gibi yazıyordu.
" 05/02/2015 Çarşamba
Bugün ne oldu biliyor musun? Anne sevgisi temalı bir kompozisyon yarışmasına okulumuzu temsil etme amacı ile öğretmen beni seçti. Acaba hangi sevgiden bahsetmeliyim evet buldum bir anne köpeğin yavrusuna gösterdiği sevgiden tabiki. Sonuç olarak anne köpeklerin gözünü para hırsı bürümez ölümle sonuçlansa bile para peşinde koşmazlar öyle değil mi sevgili ultra zengin olmaya çalışan ve sonucunda ölen anneciğim! SENDEN.NEFRET.EDIYORUM! "
Genç kız annesinin ölümünden öncede hep annesiyle mesafeliydi. Çünkü Melodi'nin en sevdiği yemeği bile bilmiyordu. Genç kız bu ufak şeylere takılmayacak kadar olgundu elbette. Fakat onu sevgisiyle büyüten bir anne unsuru olmadığından hep öfkeliydi, tek çocuk olmasına karşın şımartılmamıştı. Babası tarafından ilgi gören bir çocuk olmuştu fakat hep anne yokluğu çekiyordu. Içinde annesinin ona bir kerecikte olsa sevgi dolu bir öpücük kondurmadığı için elinden oyuncağı alınmış öfkeli bir ve şımarık bir çocuk büyümüştü.
Melodi 9 yaşından beridir yazma ile uğraşıyordu. Meraklıydı bu işe. Öfkeli, sinirli olduğunda arkadaşı da yoktu. Ama Melodi kalemi ve kağıdı sayesinde kendi arkadaşlarını yaratıyordu.
Son günlerde oldukça yoğun bir nefret duygusu ile harmanlanmış, yalnızlıkla dost olmuş kendini tamamen yazmaya adamış bir genç kız olarak yeniden yaratılmıştı.
Annesi ünlü bir iş kadını babası ise sıradan fakat sevilen bir hakimdi. Annesi gece gündüz hırsla çalışır ofisinde sabahlardı. Ne Melodi ile ilgilenir ne de kocası Fatih Bey ile... Onun tek derdi para para ve çok paraydı. Birgün is arkadaşları ile önemli bir ihaleyi alma şerefine kutlama yapıyorlardı. Iş arkadaşlarından olduğu sanılan fakat yasak ilişki yürüttüğü Cüneyt Bey Melodi'nin annesi Manolya Hanım'a bir anlaşma sunmuştu. Eğer şirketin yüzde seksen beşlik kısmını ona vermesse aralarindaki yakışık almayan ilişkiyi herkese söylemek ile tehdit etmişti. Manolya işine, parasına önem verdiği kadar sosyete hayatındaki " Başarılı Kadın " imajına da önem veriyordu. Insanlar tarafından " çirkin kadın " olarak anılmak istemediği için anlaşmayı kabul etti.
O günden sonra Manolya şirkette çalışmanın bir anlamı olmadığı gibi çirkin ruhununda yaşamayı hak etmediğini düşünerek arkasında bırakacağı onu seven kocasını ve sevgiye doymamış, anne sevgisi tatmamış bir de kızını aklına getirmek istemeyerek o uçuruma kendini bırakmıştı. Bedeni taşlara çarparak yuvarlanırken çirkin lekeli ruhu siyah bir bulut gibi gökyüzünde kaybolmuştu.
-
Hesabım yeni ve ayrıca hikayede öyle beğeneceğinizi umarak eleştirilerinizi ve oylarınızı bekliyorum.

Çirkin Ruhun EvladıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin