Polis arabaları evin önünde dururken.Jack hala benim birşey söylememi bekliyordu.
" Şuandan itibaren doğaçlama yapıyoruz. " diye bağırdım.Jack dolaba dogru yürüdü ve neşterini çocuğun kalbine saplayıp o kadar hızlı çekti ki kalpte neştere saplanmış olarak çıktı.Kalbi cebine koydu ve çocuğun kolunu koparmaya çalıştı.Kapının kırıldığını ve ilk polisin eve girdiğini duyduk.Jack kızın kopan kolunu odaya giren polisin kafasına geçirdi.Kafasına inen şeyin ne olduğunu anlamak için kısa bir süre duraksayan polis Öğürmeye başladı.Jack'i kapüşonundan cekip girdiğimiz pencereye doğru sürükledim.Pencereden atlayıp ormana doğru koşmaya başladık.Birkaç polis daha odaya girmiş ve yaptığımız katliamları görmüş olmalıydı çünkü arkamızdan bize durmamız için yapılan çağrıları duyabiliyordum.Ormanın derinliklerine geldiğimizde herşey normale dönmüştü.İşte bu yüzden E.J ile ava çıkmayı seviyordum.Hem arkamı kolluyor hemde ne kadar pisliğe bulaşırsak bulaşalım kurtulabiliyorduk.
"Hey Clocky şuna bir bak." Öldürdüğümüz çocuğun gözlerini kendi göz çukurularının içine yerleştirmiş düşmemeleri için eliyle titarak bana döndü.Kahkahayı bastım.
" Biz seni gözsüz seviyoruz Jack.Ayrıca ela göz sana gitmedi."Jack küfredip elinde tuttuğu gözü iyice ezilene ve komik bir ses çıkarana kadar sıktı.Eve geldiğimizde ikimizde yorgunduk.Odama gitmek üzere merdivenlere yöneldim.Ama gözüm Masky ve Hoodie'ye takıldı.Onlar buradaysa Toby'de burda olmalıydı.
" Ah Masky, Toby nerede biliyo musun?"Masky maskesini çıkartıp gülümsedi.
" Hayır ama sana yeni aldığımız bıçakları göstermemizi istemişti.Bıçaklar depoda duruyor hadi sana gösterelim."Ayağa kalkarken Hoodie'nin arkama geçip silahınin namlusunu bana dayadığını hissettim.Onlara ne yapmıştım ki? Yanımızda oturan Jane ve Sally birşeyler sezmiş gibi bize bakıyordu ama Jane'in ilgisi Jeff'in maskesini alıncaya kadar sürdü. Jane bıçağını çekip Jeff'in üstüne atladı.Jeff'te arkaya doğru sendeleyip küfrü bastı.Şimdi bize bakan sadece Sally kalmıştı.Yeşil gözlerini gözlerime dikmiş, parmak ucuna kalkmış ve Charlie'yi göğsüne bastırmıştı.
" Sal tatlım niye Lulu'nun yanına gitmiyorsun? Eminim sana anlatıcak güzel masallari vardır."dedi Masky Sally'e bakarak.Sally duraksadı ve yerde çamur izleri bırakarak bahçeye doğru yürümeye başladı.Hoodie silahi sırtima bir kez daha bastırdı.Ve Masky'i takip etmeye başladım. Alt kata proxylerin genelde atış talimi yaptıkları ve eşyalarını koyduklari yere gelmiştik.Tim maskesini masanın üzerine bıraktı ve sandalye çekip oturmamı söyledi.Brain'da kapüşonunu çıkarmıştı. Ben oturunca namluyu kafama dayadı.Bu sabah silahını doldurduğunu görmüştüm ve tek harekerti beynimi dağıtabilirdi.Keşke bıçaklarımdan birisi yanimda olsaydı.
" Beni buraya bu şekilde getirdiğinize göre birşey yapmış olmalıyım? "Dedim.Odanın köşesinde duvara dayanmış Nurse Ann'in testeresini görüyordum.Acaba o da mı burdaydı?
"Evet yaptın ve hala yapıyorsun Nathalie. "Adımi duyunca yüzümü ekşittim.
"Şimdi senden Toby hakkında düşünmeni istiyorum.Onu ne kadar değiştirdiğini düşünmeni. Siz ikiniz tanışmadan önce Toby'nin kana susamışlığı kontrol bile edilemezdi.Fakat sen geldikten sonra bu durum değişti. Artık Toby eskisi gibi değil.Onu sen değistirdin ve bu durumu düzelticeğini umuyoruz.Değişmesse birilerinin zamanı dolar Nathalie."Brain silahını kemerine taktı ve Tim'in yanına geçti. Kahkaha attım.
"Ne yani benim onu degiştirdiğime mi inaniyorsunuz? Ben birşey yapmadım."Tim omuz silkti ve maskesini taktı.
" Biz proxyiz Clock emir aldığımızı söyler emir aldığımızı yaparız."Brain'la birlikte ışıkları kapatıp kapıyı çarparak çıktı ve beni karanlıkta yanlız bıraktı.Emir aldığımızı yaparız mı? Yani Toby'i değiştirdiğimi asıl düşünen Slenderman'di ve eğer Toby'i eski haline dondurmezsem beni öldürmekten çekinecegini hiç sanmıyorum.