Multiyi şimdi açanların acv.Dediğim yerde açın yoksa bu ne lo der gibi ekrana bakakalabilirsiniz kshsjs.Sakın şimdi açmayın skjsj.Bide hikaye daha aynı yerde sayıklayıp duruyo voteler az falan ama belki daha yeni başladığım daha doğrusu bölüm yazmadığımdan dolayıdır herhalde kddjdjdndh İthaf etmemi isteyenler yorum atabilir çünkü ithaf edicek minnak bir okuyucu bile yok.Artık en fazla 4 gün bölüm yayınlamam herhalde(Sonra vay 1 ay yayınlamadı bskshsjsj)onun dışında hep bölüm gelir.(Gelemedi.)Neyse yine çok konuştum jgjfksjshsjn İyi okumalar...
'Totlo koz' diyen ağzını ne kadar alıp götüne sokmak istesemde nefsime hakim olup o iğrenilesi suratına bakarak konuştum.
"Ya istemiyorum,anlamıyormusun?.Hem Fikret hocanın dersine geç kalıp yerleri toz beziyle silmek istemezsin değil mi?Valla ben istemem hadi görüşürüz."
Artık Badenin bu meymenetsiz suratına ve suratı kadarda
meymenetsiz laflarına alışmıştım.Bağışıklık gibi bir şeydi bu.Ne kadar çok aynı şeye maruz kalırsan okadar çok alışıyorsun ve binevi bağışıklık kazanıyorsun.Badenin yaptığı şeyler de laf kalabalığıydı.Hiç bir zaman başıma düzgün bir bela getirdiğini hatırlamıyorum.Arkamdan artık ne konuştuysa o sabahın yorgunluğuyla dinlemeyip hayvan gibi merdivenleri çıkarak sınıfa doğru koştum ve kapıyı tıklatmadan bildiğiniz hayvan gibi sınıfa daldım.Tabi sınıf şok.Sonra onlara belli belirsiz bakışlar atarak bizim üçlünün yanına doğru ilerledim ve sırama oturdum."Oo bizim yelloz gelmiş."
"O meymenetsizin lafını bir daha ağzına alırsan seni yaşatmam Atlas."
"Sarışınımız yine atarlı bugün"
"Ay valla artık saçlarımı boyatıcam.Sarışın olmak ne zormuş.Valla karar verdim Alyayla biz çıkışta kuaföre gidiyoruz."
"Dimi İlyi."diyerek sessiz sessiz fısıldayıp Alya'nın kolunu dürttüm.Oda sadece kafasını sallayıp
"Hı evet gitçez."dedi
Akeli göstererek"Buna noldu 5 dakika önce keyfi yerindeydi."dedim.
"Sorma Dünya.Kantindeki nesquikler 1.5. Lira olunca depresyona girdi kafasını çantaya soktu.Hayırlısı."
Akel'e kusmuktan iğrenir gibi baktım sonra üzülme sen diye kafasını okşayıp bende kafamı sıraya koydum.
"Fikret hoca geç kaldı,kesin kıyamet alameti." dedi Atlas.Baktı ses seda yok oda koydu kafasını sıraya arkasından Alya'da koydu kafasını.10 dakika öyle durduk yok 20 dakika durduk yok.Sonra kalktım bir baktım hocada yok.
"Lan gevşekler kalkın hoca yok."
"Ee ne güzel işte gel uyuyalım."
"Of çok sıkıcısınız."diyip tam kapıdan çıkıyordumki müthiş inek sınıf başkanımız gömleğimin yakasından çekip beni durdurdu.
"Daha hoca yok diye bir haber gelmedi,yerine otur."
O anda birden kapı hızlıca açıldı ve içeri samimiyetsiz ve soğuk müdür yardımcımız girdi.Bende hemen sırama koştum.
"Bugün fikret hocanızın babasının cenazesi olduğu için gelemeyecek.Bu sabah dersiniz olmayacak.Ama öğleden sonra mutlaka gelmelisiniz çünkü okul çıkışı etüt almak isteyenler formlarını dolduracaklar."
"Almayacaksınız değil mi?"Diye bizimkilere fısıldadım.
"Seneye Üniversite sınavına gireceğiz Dünya.Bu bir şans ve değerlendirmemiz lazım.Elimizin tersiyle bu şansı itemeyiz."dedi çantasının içinden Akel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Masaldı Sanki
Roman pour AdolescentsO'nun adı "Dünya".O güçlerini kontrol edemeyen,fakat güçlülerin efendisi olan bir kız...Mavi gözlerinden umut,cesaret ve dehşet akan biri.Öfke kontrolü olmayan her an şehri yakıp yıkabilecek derecede güce sahip.Hayatı bir masal gibi geçen ve her ola...