Son Dakika Golü

123 14 0
                                    

Öncelikle bu bölümü çok yakın bir arkadaşım olan Ayça'ya ithaf ediyorum.Multimedia Bade.İyi Okumalar...

Sabah yüzümün üstünden süzülen hafif bir gün ışığıyla göz kapaklarımı araladım.Başımda dayanılmaz bir ağrı vardı.Muhtemelen dün yaşanan olaylardan ve başımda dönen düşüncelerden olabilirdi.Yataktan doğrulduğumda başımın zonkladığını ve burnumun aktığını farkettim.Yaşadığım ani hava değişikliği vücudumuda etkilemiş her yerim kaskatı kesilmişti.Kalkmaya çalışırken birden acıyla inledim.O kadar terledikten sonra yağmur altında kalırsam olacağı bu.Kalktım ve koridorda boş boş yürüyerek oturma odasına girdim.Akel ne ara gelmişti ki?

"Sen burada ne arıyorsun?"

"Unuttunmu bugün Kainat'ın doğum günü,alışverişe çıkacağız."

Buyur...Şimdi nasıl ısrar edicektim.Koşarken hava aşırı sıcaktı ağlamamla beraber fırtına olunca üşüttüm mü diyecektim.Bunun için ısrar edemezdim.Hastayım diye geçiştirsemde olmazdı.Sonuçta Kainat hem en yakın arkadaşım hem de benim kuzenimdi.Maalesef kabul edecektim.Başka çare kalmamıştı.

"Tamam,sen bekle ben hazırlanıp geliyorum."

"Sesine ne oldu senin?"

"Önemli bir şey yok sadece biraz üşütmüşüm."

"Tamam o zaman,çok ince giyinme,sesin daha kötü olmasın."

Yavaşça başımı salladım ve salyangozları kıslandıracak bir şekilde sürünerek zar zor merdivenleri çıktım.Üstüme düz mavi renkli sweatshirt ümü altıma siyah dar kot pantolonumu giydim ve ince bir hırka alıp aşağı indim.

"Hazırım."

"Tamam hadi gidelim."

Ayağıma yine herzamanki giydiğim zımbalı siyah botlarımı giydim.Mevsim kış sonuçta biyerlerim donmasın maazallah diye montumuda aldım.

"Bide Kainat teknik olarak 12'de doğduğu için doğumgünü yarın olması gerekmiyormu niye bugün kutluyor ki?"

"Kainat beklermi sence?"

"Kainat Beklemez."

"Havalı ünlü adı gibi oldu."

O nedir ya?Akel'e geçen gün sokak ortasında Mahmut Tuncer ve Ajdar'ın Eminem'in şarkılarıyla rap yaparak halay çektiğini görmüşçesine baktım.O bakışı bidaha nasıl atarım hiç bilmiyorum.

"Mantığının ağzına edim Akel."

"Eheh neyse çok konuşma bin arabaya"

Ve Akel kafiyenin anasını ağlatır.

"Nereye gidicez?"

"Pazara."

"Yohamına."

Sonuç=Başımda yol boyunca anıran bir Akel ve gizlice türkü söyleyen Rihanna'yı tek başına yakalamış bakışı atan ben

"Geldik."

Derin bir "oh" çekerek arabadan indim.Daha doğrusu inmeye çalıştım,hırkamı tutan ve bırakmamakta ısrarlı olan bir kapı kolu olmasaydı ve yere yapışan bir Dünya,aslında 2 saniye önce herşey mükemmeldi

"Lan Dünya ben senin ahahah o nası düşüş ya kırmadın dimi biyerini ahah,hırkan yırtılmış mal"

Akel'e oksijen israfısın bakışı attım.Bu aralar baya bakışlarla konuşmayı öğrendim Kainat sağolsun.

"Ne öle manda gibi bakıyon gel kaldır."

"Kendin kalk banane"

"Öküz."Diye tıslayarak aşk yaşadığım betondan ağır ağır kalktım ve Akel'in kafasına sert bir darbe geçirdim.

Bir Masaldı SankiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin