Yazım yanlışlıklarını görmezden gelin lütfen! Bölüm hanviniorose' ye ithaf edilmiştir
Keyifli okumalar :)
#######
-" Eğer Ayris Ve Nika birlikteyse onunda birşeyi olmalı o zaman" Damien gözlerini kısarak bir yere doğru yürümeye başladı. Köşeye gidip eline bisey aldı.Sonra bize doğru yürümeye başladı. Elindeki seyi bana verdi.Siyah bir boncuk, Ayris'e hediye olarak aldığım bilekliğinin boncuğuydu.Demek ki birlikteydiler. Belkide bulmak için bi şansımız vardı?-"Böyle işte o günden sonra Ayris ortadan kayboldu. Bir de sürekli bize mesaj geliyo. Ayris'ten gibi yada öyle göstermek istiyolar.Oraya gelmemizin nedenide buydu" diyerek mesajı gösterdim.
-"SİYSEV?"
-"O bize özel bi şifre" anladığına dair mırıltılar çıkardı.
-"Senin hikayen ne?"
-"Bunun hikayemle alakası yok.Adam gözümün önünde Nika'yı aldı ve gitti.İşin en can alıcı noktası ben haricinde kimse karşı bile çıkmadı."
-"Bi dakka bi dakka onu gördün mü?!!!"
-"Evet.Tanıyorum da!" Luke ile göz gözel geldik.Ay seni yerim ben.Höh? tamam konuya dönelim.
-" Çok iyi bi haber bu. Kim bu adam?" Çok heyecanlanmıstım.Zaman geçtikçe sonuca dahada yakınlaşıyorduk.
-" Samuel Miska"
-"Bu isim çok tanıdık geliyo" dedi Luke.
-" Evet.Bu bölgede ki en kötü mafya babası. Bir sene önce bir olay yüzünden ismini değiştirmiş.Ne eski ismi ne de o zaman neler olduğunu kimse bilmiyor! İşte bu yüzden daha çok güç elde ediyor"
-"Yani bizim yapmamız gereken o zaman neler oldu onu bulmak"
-"Aynen öyle" Luke ayağa kalktı ve masaya doğru yürüdü.Leptopu alıp geri döndü.
-"Adı ne demiştin?"
-"Samuel Miska" Luke telefondan birini aradı.
-"Alo? Kardeşim senden bisey isteyeceğim."
-"..."
-" Samuel Miska hakkında on dakika içinde bulabildiğin herşeyi bulup bana mail atabilirmisin?"
-"..."
-" Sağol.Bekliyorum" telefonu kapatıp bana döndü.
-"Evil" diyerek bilgilendirme yaptı.
-"Ha tamam." Diyerek önüme döndüm.Evil Luke 'un sağ kolu aynı zama da da kardeşi sayılırdı.Çok güvenilir bir insandı.Kimsenin ulaşamadığı bilgileri iki saniyede bulabilirdi. On dakikanın sonunda mail gelmişti.Luke sesli bir şekilde okumaya başladı.-" Mr.Samuel Miska. Sayılı mafya babalarından en üstünü.Her yerle bağlantısı var.Ama kimse adamı bulamıyor.Bir sene önce bir olay yaşanmış ve hafızasını yitirmiş. İsminide bilmediği için Samuel Miska olarak yeni kimlik çıkarmış.Olay ne bilinmiyo.Adam hastaneye birsey hatırlamadığı halde kendi kendine gitmiş"
-"Bu nasıl mümkün olabilir ki adam hafızasını yitirdiği halde hastaneye gidebilmiş?"
-"Belkide kaybetmedi?"
-"Nasıl yani?"
-" Bi düşün adam hafızasını kaybettiği halde oraya gitmiş.Olay bilinmiyo.Ayrıca kimlik değistikten sonra mafya oluyo.Belkide böyle bi olay hiç olmadı. Adam daha güçlü ve gizemli olabilmek için numara yaptı?"
-"Mantıklı aslında" diyerek Damien'a baktım.
-"Öyle oldu diyelim yinede bağlantılar çok kuvvetliymiş nasıl bulacağız?"
-"Biz değil onlar bizi bulacak"
-"Ne?"
-"Yeni mesajı bekleyeceğiz.Biz onları bulamayız ama onlar bizi bulunca hamlemizi yapamayacağımıza dair bi kural yok."
-"Peki süper zeka.Son bi soru...Bizden kat kat daha güçlüler onları yenmek için birsürü malzemeye ihtiyacımız var. Nereden bulacağız?"
-" Onu bana bırak" diyerek göz kırptı.
-" Tamam. Eee böyle....Oturacakmıyız diyecektim ama gerek kalmadı.Ya adam sanki mesaj atmak için canımız sıkılmasını bekliyo."Kızları bulmaya kafanı bu kadar takma güzellik.Kendini korumaya bak:D. O günün intikamı alınacak!!
-"Hasss...Ne yapıcaz şimdi"
-"Ya tamam. Bi dakka.... Aranızda dövüşmeyi bilmeyen var mı?"
-"Yok ama geliştirsek fena olmaz."
-"Tamam ilk işimiz bu olsun o zaman hadi"Dövüşçü olmak benim için avantajdı.Kolaylıkla karşımdakini yere serebiliyordum.Ki bir kaç hamleyle bu iş cidden cok kolaydı. Şimdide yaptığım gibi.Bir tekme daha ve adam yerde. Yerime geçip su içmeye başladım. Bir yandan da rakibime(!) bakıyordum.Oldukça kaslı ve yakışıklı bir çocuktu.Sarı saçları, siyah gözleri vardı.Bakışlarımı ondan ayırıp kahraman ikilime çevirdim.İliside birer kum torbası almış sinirlerini çıkarıyorlardı.Luke uzun zaman önce spora gitmeyi bırakmıştı ama hic bir seyi eksilmemisti.Çünkü evinde bir odqyı spor odasına çevirmisti.Vuruşları çok sert ve can alıcıydı.Damien' nın da ondan farkı yoktu.Yanlarına gidip üçüncü kum torbasını sahiplendim. O sırada Luke ardından da Damien'ın torpaları patladı ve kumlar etrafa saçıldı.
-"Hadi ama dostum bikaç saniyeyle" Luke kahkaha attı.
-" Anlaşma anlaşmadır kanka kazandım ."
-"Siz ne zaman bu kadar samimi oldunuz?"
-"Sanırım şu bir saat içinde." Gülseyerek arkamı döndüm ki keşke dönmeseydim.Yok artık!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Şaka
Teen FictionBir şaka.Bu kadar yaralar mı? Seni geleceğinle sorgulatır mı? Seni alt eder mi? Bu şaka eder! Bu şaka hayatından bile eder... Ben Aleda Astrid.Bu kötü şakaya kurban gidenlerden biriyim.En iyi arkadaşım sebepsizce kayboldu, arkasında bizi bırakarak...