Eve girdiğimde kafamda bir sürü soru işareti vardı. Bana neden yardım ettiği beni neden düşündüğü hakkında. Beni bu kadar umursaması ilgimi çekmişti. Tek ilgimi çeken beni umursaması değildi bir taraftandan o gülüşüydü. Tamam biraz sinir bozucu ama yinede çok hoştu. O güldüğünde seninde gülesin geliyordu. Bir anda ben napıyorum diyip kafamda ki düşünceleri silip attım. Yoksa ben ondan hoşlanmışmıydım. Hayır kesinlikle bu olamaz olmamalı. Acaba birdaha karşılaşırmıydık belki o zaman ismini öğrene bilirdim sonra aklıma defne geldi. Of hayır olamaz defneyi aramayı unuttum. Telefonu şarja takıp hemen açtım ve defneyi aradım. Beni merak etmiş olmalı. Hergün her dakika konuştuğumuz için birbirimizden haber alamayınca telaşlanıyoruz haliyle. Telefonun açılmasıyla defnenin bana bağırması bir oldu '' Ulan nerdesin sen. Aklına ediyim emi ben senin. Sen beni delirticek misin lan. Hemen bize gelip nerde olduğunu anlatıyosun ve neler olduğunu. ÇABUK! '' dedi telefonu yüzüme kapattı. Defneyle evlerimizin arasında fazla mesafe yoktu bi kaç apartman ilerimizde oturuyolardı. Gittiğimde beni kesin boğazlıcak buna eminim.
Duş almama gerekiyodu. Dünden beri yıkanmamıştım. Hızlı bi duş alıp üzerime siyah dar paça kotumu ve mavi kısa tişörtümü giydim. Telefonda ben hazırlanana kadar şarj olmuştu. Son olarak da saçımı hafifçe dalgalandırdım. Evde tek yaşıyodum. Buraya yani Ankaraya taşındığımız günden beri hep yan yanayız. Buraya taşınalı beş-altı ay olmuştu. Birsürü belayla başa çıktık birlikte ve birbirimizi hiç bırakmıcağımıza söz verdik. Converselerimi de giyip evden çıktım. Bir on-onbeş dakika yürüdükten sonra gelmiştim. Derin bi nefes alıp defneye nasıl anlatıcağımı kafamda toparlayıp zile bastım. Hemen kapıyı açtı ve öfke dolu gözlerini bana dikti. Kolumdan sert bi şekilde tutup içeri çekti beni ve sertçe kapıyı kapattı. Beni oturma odasına sürükleyerek koltuğa oturtturdu ve sonra o da karşıma geçip '' Ne oldu ne bitti hemen şimdi bütün ayrıntısına kadara anlatıyosun '' dedi. Nasıl anlatıcağımı bilemedim acaba öğrenince ne tepki vericekti galiba şaşkına dönerdi.
Herşeyi anlatmaya karar verdim ve başladım. Herşeyi anlattığımda bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. Kim olsa şaşırır ne diye bilirim ki. '' Peki ismi neydi öğrenebilidin mi '' dedi. Bende başımı olumsuz yönde sallayınca '' Hadi ya '' dedi umutsuz bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULAN
ChickLitBir kızın ne zorluklarla ayakta kaldığı ve neler yaşadığını unutmaya çalışıp kendine yeni bir hayat çizme yolunda olduğu ama önüne gelen zorlukların onu fazlasıyla yorduğu. Onun için onun yanında olan en yakın arkadaşları ve arkadaşlarıyla yaşadığı...