Capitolul 8
ÂÂ
Inca ma plimbam cu Naruto foarte aproape unul de celalalt in parc. Imi placea cum se comporta acum, nu mai incerca sa ma atinga sau sa ma sperie intr-un mod anume. La un moment dat insa, neatent, era cat pe-aci sa cad. Naruto insa isi pusese mainile in jurul taliei mele, tinandu-ma. Aproape cazusem in bot, dar el ma lipise de trupul sau.
Avea mainile calde, ceea ce ma facuse sa fiu strabatut de un fior incredibil de placut. Rosisem, iar cand revenisem in pozitia initiala, ii simtisem locul dintre picioare al profesorului meu, dupa care ii gustasem din caldura trupuli, lipindu-ma cu spatele de pieptul sau.
M-am intors catre el rosu ca focul, insa privirea sa nu trada nimic neplacut, ci chair un zambet usor pervers.
- Ai grija, Sasuke, altfel de ranesti, rosti in soapta la urechea mea, sufland aer cald pe gatul meu. Aproape imediat ma trecuse un fior incredibil de placut si ma arcuisem usor, incercand sa ma indepartez de el. Mana sa inca se afla insa pe talia mea, oferindu-mi o serie de fiori dulci.
Nu intelegeam cum de reactionam asa, trupul meu era un tradator adevarat, care facea ce vrea el, nu ceea ce vrea eu. Eram teribil de jenat de ceea ce se intamplase. M-am intors catre Naruto, desprinzandu-ma de el, insa ramanand la cativa centimetri de el, privindu-l fix in ochi si usor in sus, pentru ca era ceva mai inalt decat mine.
- Imi pare rau, Naruto, spun in soapta, inchizandu-mi ochii.
I-am simtit mana asezata pe umarul meu si se apropie incet de chipul meu.
- Ce faci asta seara? intreba zambind si apoi reveni la vechiul sau mod de a fi, zambind foarte bine dispus. Ochii sai albastrii se fixau in ochii mei negri, iar mana sa se asezase pe o suvita din parul meu ce imi statea peste fata, dand-o la o parte pentru a nu ma jena. Eram rosu, insa nu incercam, spre marea mea uimire, sa ascund acest lucru, ci il priveam pur si simplu.
Degetul sau cobori usor pe obrazul me, trasand o linie blanda, si zambisem usor, incercand sa nu ma jenez si mai tare. Cand coborase spre buze si mi le atinsese usor, nu ma putusem abtine si imi lasasem chipul in jos, nedorind sa-l mai vad pentr ca ma jena.
- Pai... Uhm... Stau acasa, daca am noroc de o buna dispozitie si niste has poate ma inec in fum, spunu ridicand din umeri cu un chip inocent. Se uita lung la mine, apoi imi prinse barbia intre degete, ridicandu-mi chipul. Mi-am inchis ochii, nedorind sa ii vad privirea lui Naruto atintita asupra mea, si m-a trecut un fior.
"Doamne... Sa nu ma sarute!" am cerut in mintea mea pe un ton rugator, iar cand am deschis ochii i-am intalnit privirea lui Naruto atintita pe buzele mele. Mai rosu de-atat nici ca puteam deveni. O facea intentioant ,eram sigur de asta!
- Vrei sa vii cu mine, frati-mio, sor-mea si Itachi intr-un club la noapte? intreba intr-un final, dupa care imi dadu drumul barbiei si mainii de pe talia mea, pe care si-o pusese de putin timp in acel loc, parca menit sa ma jeneze pe mine din cale-afara.
- Da.. spun zambind si ma indepartez de el. Imi faci o favoare? intreb si blondul schiteaza un ''Da'' din cap. Nu te comporta asa, ma sperie. Suntem baieti, am inteles ca tu esti bi, dar nu iti incerca... jocurile pe mine.
Incepu sa rada, dupa care ma cuprinse in brate, stragandu-ma aproape de trupul sau, facandu-ma sa ma rusinez. Naruto, se uita lumea, am spus alarmat, incercand sa-l fac sa se indeparteze, caci se uita intr-adevar cateva persoane la noi cu ochii cat cepele.
ÂÂ
- Bai, fratioare, ce cauti tu pe-aici? Nu esti cam mic pentru cluburi? ma intreba sarcastic Itachi, fixandu-ma cu privirea, iar eu m-am strambat la el, maraind. Naruto imi lua apararea, spunand ca am 18 ani si pot face ce vreau de-acum incolo, ceea ce ma amuza.