Capitolul 16

286 20 4
                                    

Buna tuturor , imi pare rau ca v-am facut sa asteptwati atat dar ... Uitati , Va dau sa cititi o sapt :)) Oricum sper sa va placa .

     Capitolul 16

     Ma adanceam tot mai mult in Sakura, insa nu eram satisfacut nici pe deplin. Dadeam cat puteam de tare, facand-o sa geama de durere, agatandu-se de mine ca o tampita, cerandu-mi din priviri sa incetez, sa nu ma mai misc asa tare, insa nu aveam niciun motiv pentru care sa o fac, dadeam cat puteam de tare si cu rautate.

Ma incanta sa ii aud durerea, sa vad cum ma implora prin gesturi si priviri sa incetez, sa fiu mai bland. Nu ma asteptam sa o doara asa, mai ales nu pe ea, care era curva in toata puterea cuvantului, una adevarata si care o sugea la fiecare ocazie, numai sa simte plcacere. Era totusi buna de regulat, asa ca ma supuneam situatiei si dadeam ca un nenorocit, mai ales ca ea imi ceruse, nu eu, pe mine nu ma interesa prea tare, puteam s-o fut si pe Ino sau pe oricare tipa din scoala ,fiindca, desi nu aveam bani, aveam un corp demn de satisfacut cu fiecare ocazie. 

     M-am intors la un moment dat fara sa vreau, vazandu-l pe Naruto cum filmeaza din tocul usii, stand calm si privindu-ne pe mine si pe Sakura. Incetasem miscarile, ramanand de-a dreptul cu gura cascata cand il vazusem acolo. 

- Tu... Tu ce dracului cauti asa de devreme acasa?! am intrebat inghitind in sec, nevenindu-mi sa cred ca era acolo. Ce... Ce faci?! am intrebat inghitind din nou in sec. Pur si simplu ramasesem cu gura cascata vazandu-l pe baiat acolo, cum sta inca sprijinit de tocul usii. Desi incerca sa para a fi calm, era enervat, vedeam asta din ochii sai. 

     Se apropie incet de pat, ca si cum nu se intampla nimic rau acolo. Incepuse deja sa rada. 

- Sasuke, Sasuke... spuse pe un ton batjocoritor. Te felicit, ai reusit performanta de a te culca cu o tipa care are SIDA! 

Incremenisem in momentul in care auzisem acel lucru. Pur si simplu simtisem ca imi cazuse ceva in cap, cerul cu totul. Tremuram din cap pana in picioare si de teama, si de furie. Ochii mei negri si patrunzatori se fixara in verdeata celor ai sai si am scos un suierat. 

Iesisem din interiorul ei, aruncand prezervativul pe pieptul ei. 

- Afara! am spus pe un ton neinduplecat. 

     M-am ridicat in picioare, fara sa-mi pese ca era Naruto acolo si era gol. Tanara incepu sa vorbeasca, sa-si ceara scuze, insa deja innebuneam de furie. 

- Sasuke, spuse cu vocea ei raraita, incercand sa ma calmeze, insa am tipat nervos:

- Iesi dracului afara sau te las moarta-n patul ala!

     Se uita la mine uimita, parca intrebandu-se daca glumesc sau nu, si m-am apropiat de ea, vrand sa-i trag o palma. Imediat se sculase in picioare, sarind, si se uita la mine nervoasa. M-am facut spre ea, insa s-a dat in spate speriata, luandu-si hainele. Se imbraca rapid, dupa care iesi. M-am intors catre Naruto, care nici macar nu se miscase din locul sau. Acum, dupa plecarea Sakurei, baiatul ma privea cu tristete.

- M-ai dezamagit, Sasuke... spuse in soapta, facand sa mi se rupa inima in mine. Ma durea ingrozitor, nu-mi venea sa cred. Chiar o facusem? Chiar il dezamagisem?

"I-ai tras-o unei tipe cand el te place..." imi spuse parca o voce interioara mie. 

     Asa era, fusesem un nenorocit. Asta era casa lui, pana la urma, iar eu i-o trasesem Sakurei in patul in care noi dormisem si, pe deasupra, tipa mai avea si SIDA. Macar luase prezervativu' cu ea, spre marele meu amuzament. Nu-mi venea sa cred.

     De ce voise sa i-o trag daca avea SIDA? Ma temeam sa n-o fi luat si eu, desi era putin probabil, fiindca ma protejasem... Dar totusi trebuia sa merg la doctor, sa verific. Drace, era vai de mine daca luasem boala de la ea. Pana la urma... Si daca muream nu plangea nimeni dupa mine. 

Dragoste in ritm de rapUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum