Capitolul 20

393 19 5
                                    

Heey Uitati va am ajuns si la cap 20 .. Ca sa sarbatorim putem strange 5 voturi?

Capitoul 20

"Pana la urma... Insemn ceva pentru el", imi spun mie insumi, ridicandu-ma de la masa. M-am indreptat cu ambele farfurii in care mancaseram spre chiuveta, fiindca doamna aceea terminase treaba si plecase acasa la ea, lasandu-ne pe noi doii singuri in acest loc mirific. 

Tocmai pusesem toata vesela in chiuveta, dand drumul apei, fiindca voiam sa spal, sa nu las murdar. Mainile lui Naruto insa se aflau acum pe talia mea, mangaindu-ma usor, ridicandu-mi bluza in sus. Imi saruta ceafa, apoi isi strecura degetele dibace si calde pe sub bluza mea, trecandu-si-le pe sub abdomenul meu ce mi-l incordasem in acel moment, doritor din cale-afara de placeri ascunse, lucruri la care nu s-ar fi asteptat vreodata.

- Stai, Naruto, ce faci?! am intrebat alarmat cand am realizat ca ma trage din fata chiuvetei. Stai! strig inainte sa transform totul in cioburi. Am lasat totul acolo si am oprit apa, intorcandu-ma catre Naruto, care ma privirea zambind bine dispus. Imi saruta buzele de cateva ori usor, copilaresc, apoi se lasa in jos. Am crezut ca are din nou de gand sa-mi faca ceea ce-mi facuse si inainte de concertul sau, insa nu, de data aceasta blondul isi trecu mana prin spatele genunchilor mei, ridicandu-ma in brate. 

Instinctiv, mana mea trecuse in jurul gatului sau, sustinandu-ma. Naruto se indreptase rapid catre etaj, ducandu-ma in dormitorul pe care il vazusem si mai devreme, acela spatios si frumos decorat. Ma puse in pat si se puse deasupra mea.

- Nu mai rezist, Sasuke... imi spuse la ureche in soapta si in vocea sa am simtit dorinta din voce. Nu stiam insa dupa ce tanjeste. Imi saruta lung buzele usor intredeschise din cauza uimitii. Statea deasupra mea, frecandu-se usor de trupul meu ce tremura. 

Stiam foarte bine ce vrea, trupul meu voia la randul sau, insa mintea mea nu accepta o astfel de relatie, mi se parea nenatural, contrar legilor lumesti. Tremuram de dorinta, voiam sa-l simt, sa-l sarut, sa ma mangaie asa cum o facuse cand i-o trasesem Sakurei. Trecuse peste acele lucruri ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat vreodata. Eram fericit pentru ca ma iertase si nu era suparat. Acum insa ma confruntam cu alta problema: dorinta.

- Naruto, ce... Ce vrei sa spui? am intrebat usor ingrijorat, dar Naruto nu se sinchisi sa imi raspunda, ci incepu sa ma sarute pe gat, pe piept, facandu-ma sa gem usor, incantat de cum se comporta. Imi trase grabit bluza jos de pe mine si din miscarile sale bruste, si totusi calme, mi-am dat seama ca ma vrea enorm si nu are sa se opreasca.

Imi lingea pielea gatului si cobora spre piept, trasand cercuri umede cu limba pe mine. Cobora tot mai tare acum, mai plin de nerabdare. Musca cu placere locurile ce-mi provocau placere deosebita, apoi ajunse la sfarcurile intarite, pracurgandu-le cu limba pe rand, sugandu-le, rasucindu-le si muscandu-le.

Ma desfacea la blugi in timp ce ochii sai albastrii se fixau intr-ai mei. Nu stiam ce sa fac, cum sa fac sa fie bine cu adevarat. Pur si simplu parca incremenisem, nu indrazneam sa ma misc. Culoarea ca taciunele a ochilor mei fixau acum tavanul, in timp ce buzele lui Naruto coborara pe abdomenul meu, incepand sa ma sarute, facandu-ma sa scap involuntar cateva gemete de placere. 

Nu puteam nega, era de-a dreptul placut, incitant modul cum se comporta cu mine, cum imi facea trupul sa se muleze dupa miscarile sale, cum ma invata sa reactionez. Si totusi nu puteam. Nu indrazneam sa ma misc. Imi doream asta, dar, cu toate astea, nu ma puteam misca, imi era frica sa nu fac vreun pas gresit, sa-l manii sau sa il resping in vreun fel pe blond. 

- Sasuke... Doamne, nu pot... ingana printre gemete barbatul, sarutandu-ma apasat pe buzele ramase interdeschise de uimire. Nu pot, ma crezi? Esti atat de bland, atat de dulce si bun... Pur si simplu te vreau, rosti acoperindu-mi chipul cu sarutari. Cobori apoi si ma lasa fara pantaloni, doar in boxeri. Picioarele sale se pusera iar de o parte si de alta a trupului meu si isi arunca tricoul pe care-l avea pe el jos, intr-un colt al 

Dragoste in ritm de rapUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum