Capitolul 17

280 18 2
                                    

     Capitolul 17

     Ii dau un mic pupic pe capul penisului, apoi imi trec limba peste el, ca pe urma sa incep sa il sug ca pe o acadea, in timp ce ma jucam cu "nucile" sale, facandu-l sa geama usor. Ii iau toata in barbatia in gura, incepand sa fac miscari de sus-jos cu capul, iar tanarului isi baga degetele in parul meu, incepand sa il strand usor, in timp ce gemea de placere. Dupa putin timp se elibera in gura mea, iar eu am curatat totul, apoi i-am dat sa guste din el insasi.       Ne mai sarutam putin pe buze, apoi il iau in brate, acoperindu-l cu patura, invelindu-l parca ar fi un bebelus intr-o fasa si trebuia protejat. Repeta intr-una ca a luat si el SIDA, dar nu avea cum, fiindca s-au protejat si cand te protejezi, riscul infectiei este aproape nul. Oftez si ma ridic de pe pat, spunandu-i sa stea cumine sau ii dau o bataita sora cu moartea, apoi ma duc in bucatarie, sunandu-l pe Hidan, care era doctor pediatru. 

- Da? Imi raspunse Karin la mobilul iubitului ei.

- Kari, scumpo Hidan e acolo? O intreb, in timp ce cautam niste spaghete prin dulap.

- Spune Naruto, aud vocea profunda a argintiului.

     Ii explic ce s-a intamplat, in timp ce fierbeam spaghetele, iar tanarul ofta, spunandu-mi ca va veni de dimineata sa il ia pe baiat si sa mearga la spital, pentru a-i face testele acelea, dar in schimb eu sa le spun elevilor mei despre riscul la care se expun facand sex neprotejat cu o persoana cu SIDA. Ii promit ca asa fac, apoi inchid mobilul, punand spaghete in boluri, apoi cili peste. Duc mancarea in dormitor pentru a manca amandoi si sa mai vorbim, una alta. Ii spun ca maine de dimineata vine Hidan dupa el, sa mearga la doctor pentru a face analizele.       Cand auzi, incepu sa planga din nou, dar l-am linistit rapid, printr-un sarut mare cat planeta asta. Am inceput sa ne sarutam pasat si foarte pasional, ca si cand viata noastra ar depinde ce acest sarut. Ma urc deasupra lui, fara sa rup sarutul incendiar, incepand sa ma frec usor de trupul sau, chit ca ne despartea doar patura si hainele mele, eu tot vroiam sa ma frec de el.

     Cand m-am desprins din sarut pentru a lua o gura de aer, Sasuke ma ruga sa ma dau jos de pe el, ca nu vroia sa il fac sa creada ca e gay. Cand am auzit, am inceput sa rad in hohote, apoi m-am dat jos pe de trupul sau. Il intreb unde dracu a mai auzit asta, iar brunetul isi ascunse fata in perna, dandu-mi de inteles ca nu are chef sa vorbeasca despre asta. Trag aer in piept, apoi il trag in bratele mele, dandu-i un pupic pe crest si am inceput sa fredonez in sopata un cantec de leagan pe care il stiam de la tatal meu...

     Intru in clasa si cer sa mi se spuna absenti, fiindca erau destul de multi, chit ca ne aflam in mijlocul saptamanii. La Uchiha am pus absenta, dar am motivat-o, fiindca stiam exact unde este. Vreau sa deschid gura sa spun ceva, cand Neji se ridica in picioare, spunandu-mi ca Sasuke este din nou cu Haruno, cea ce ma facu sa zambesc ironic.

- Uchiha este la spital, fiindca s-a taiat destul de rau de dimineata, in timp ce isi facea pachetul pentru scoala. Nu incerca sa mai spui ceva Hyuuga, fiindca eu l-am dus la spital, fiindca il cunosc pe tipul la care Sasuke este lasat in grija, ca a fost cu mine in liceu, spun pe un ton apasa, iar satenul se ceru imediat la baie.

     Doamne, baiatul asta este slab bine de inger. Ii dau drumul sa se duca, sa nu imputa pe aici si apoi sa ne ducem noi, dar in ceruri. Dupa ce se intoarse, am inceput sa le vorbesc despre prezervative si sex cu persoanele infectate cu SIDA. Se vedea pe mutra lor, ca nu prea aveau chef sa vorbeasca despre asta, dar taceau si indurau. Baietii au inceput sa rada, cand am spus ca si fetele trebuie sa aibe la ele prezervative, daca merg in cluburi pentru a se fute.

- Nu radeti, fiindca un baiat trebuie sa aibe tot timpul la el, chiar si cand e la scoala... cei Hinata? O intreb pe bruneta, sora geamana a lui Neji. Nu ma crezi ca am la mine? O intreb si ametita dadu din cap ca nu, abtinandu-se sa nu se pise pe ea de ras, iar eu scot din spatele blugilor o cutie intreaga de prezervative, nou-nouta. Pot sa rad eu? O intreb ironic, fiindca tipa se blocase, iar toti au inceput sa rada pe seama ei.

     Dupa ce am bagat inapoi pachetul, i-am rugat pe cei care au SIDA sa isi anunte partenerii, in caz ca vor face sex neprotejat, fiindca e mai bine sa stie, nu sa moara si cel care este purtator sa il aibe pe costiinta. Cum am terminat de vorbit, suna clopotelul de iesitul in pauza si pentru mine, de plecatul la spital sa il pescuiesc pe Sasuke cel paranoic si dulce.

     Stateam la tejgheaua de la spital si vorbeam cu asistenta de acolo despre verzi si uscate, fiindca era o fosta colega de a mea, dar nu in clasa ci de an. Acesta incepu sa rada, cand i-am povestit, cat de nebun am fost, ca am scos un pachet de prezervative in fata clasei si toti au ras de Hinata. Dupa ce ne-am potolit din ras, aud cum ma striga cineva si in bratele mele sare Sasuke, care imi spuse ca nu are SIDA si s-a speriat degeaba.

- Eu ce ti-am spus, printule? Il intreb, privindu-l gales, apoi il sarut apasat pe buze, fara sa imi pese ca ne vede lumea.

     Tineam la pusti si gata.

Dragoste in ritm de rapUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum