Arkadaşlar özür dilerim wattpad e girmem zor oluyor. Yorumlar için çok teşekkür ederim sizleri sefyoğmm ksksks.
"Bana baksana sen bi? Bak bi bak bak!" diyen Berk'e baktıktan sonra
"Neğğ!" diye bağırdım. Gülümsesikten sonra
"Eşşağn neyse. Gidelim mi?" dediğinde koluna şaplak atıp
"Pis egoist, manyak, öküz, hödük, dümbelek, şapşilişko, fankintişko, agu bugu, iks dee!" diye bağırmıştım. Ağızı açık bana bakan Berk, başını iki yana sallayıp ciddiyetle
"Beyin of dı eror dı zırt fırt." demişti. Ohaa!!! Çocuğu kendime benzettim. Zuhahahaha! Ahahaha! Puhahaha! Nihahahaha! Neyse yaaa!!!
"Yav kah yav kah gidek." dedim ve Berk'i kaldırıp eve doğru yürümeye başladım.
Eve geldiğimde annem sör Meliha, babam deniz Mehmet, halam mösyö Niğda ve eniştem bilmem bir şey Ahmet salonda oturuyorlardı. Berk onların yanına oturmuş kızıp bağırırken ben parmak uçlarımda odama çıkma derdindeyim.
"Niğll! Gızz! Gel göz buraya!" Annemin sesini duyduğumda havada asılı kalan ayağımla beraber anneme dönüp yalancıcıktan gülümsedim ve
"Oooo kimler de varmış mış(!)" dedim ve onların yanına gittim. Tekli koltuğa oturduktan sonra Berk'i izlemeye başladım. Allah bir insanı böyle mi özene bözene yaratırmış ya?! İsyan ediyorum kendi tipine! Muşmula suratlı ben!!
"Nil, bak halacım bu davetiyeniz." Halamın sesini duyduğumda ona baktım ve masaya koyduğu davetiyeyi alıp içini açtım.
Berk & Nil
Son mutluluklarına şahit olmaya davetkisiniz.Adres; **** mahallesi **** sokak.
"Hmm güzel." deyip zarfı masaya koydum ve Berk'e baktım; sinirliydi. Of lınit ılsın! Çık tıtlı çıcık yha!!!
Bir kısa bölümün daha sonundayık jsjsjs neyse valla bakın zar zor yazıyorum. Bir de neredeysen ünlü olan yazarcığımız MineKoseoglu nun yeni kitabı Damla Sakız a bakınır mısınız? Çık sıulın: D