bölüm-2

7 3 0
                                    

Medyadaki müdürümüz :) iyi okumalar ;)
Sabah alarmin sesiyle uyandım evdeki rutin işleri hallettikten sonra koşarak evden ciktim ilk günden geç kalmak istemiyordum sonunda nefes nefese içeri girdiğimde direk danışmanın yanina gidip iş goruşmesi için geldiğimi söyledim kadın bana biraz baktıktan sonra buyrun diyerek ayaga kalktı ve kendinsini takip etmemi istedi mudur olduğunu tahmin ettiğim bi kapıya geldik danışma kapıya vurarak içeri girdi sacimi geriye atıp kafami kaldırıp mudure baktığımda karşımda tam anlamıyla bir meteor vardı ama şimdiye kadar hickimseye sevgili gözüyle bakmadim bakamadim daha dogrusu ama bu adam dikkatimi çekmişti hafif öksürerek kendime geldim danışman dışarı çıkınca adam eliyle koltuğu gosterdi ve direk konuşmaya başladı CV nizi okudum basarilisiniz ise alindiniz dedi çok garip bir adamdı ama sonuç olarak ise alinmistim ve bu iş bana baya iyi olacaktı param bitmek üzereydi nezaman baslarim diye sorduğumda hemen başlayabilirsiniz cevabını aldım peki iyi günler tesekkurler diyerek odadan ciktim soyunma odasına gidip ordaki eğitimci kıyafetlerini giydim ve boks alanına gittim müşterilerin daha hoca alındığını duymadığı için bugün bostum aslında çalışacağınızı alana biraz bakindim bikac işi hallettim ve çıkış saatine kdr diğer derslere girdim tekvando karete falan baya eğlencelidir hocalardan iydi anlasmistim ve işin garip yanı hiçbirinin düşüncesi kötü yönde deildi belki daha beni tam olarak tanımadıkları içindi bu ama insallah hep böyle olurdu akşam çıkıp eve doğru yurulen telefonumun titreşimini farkettim mesaj gelmişti baktığımda numara kayıtlı deildi ve 'yeni işin hayırlı olsun ;) ' yazıyordu kimsin diye mesaj attigimda cevap vermedi aradigimdada aynı şekilde cevap vermiyordu eve gidip ufak bi duştan sonra kendimi yatağa attım uyanmama susuzluğunu neden olmuştu gozlerimi açtığımda havada bana doğru gelen bi bardak suyla gözlerim faltasi gibi açılmıştı resmen gozlerimi bikac kez ovaladim ama su hala havada asılı duruyordu ayağa kalkıp suyu aldım temkinli adımlarla suyunu ictim aslında bu ilk değildi ama biseyi hareketlenmeknicin önceden çok uğraş veriyordum bukez çok basit olmuştu nekadr insanlardan uzak kalmama neden olsada bu özelliklerim arada sevinmeme Sebeb oluyordu....

Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin