bölüm-1

18 3 0
                                    

                          Tanıtım
Her sabahım yeni güne lanet ederek geçiyordu tıpkı şuan yaptığım gibi hayat bana hicbisekilde gülen yüzünü göstermiyordu ve ben artık yaşayacak enerjiyi içimde bulamiyorum.
Küçüklükten buyana gelen garip hareketlerim bazen beni bile korkuturken başka insanların benim yanımda kalmasını zaten beklemiyordum ancak yinede vebalı gibi davranmaları canımı sıkıyordu ama alışmıştım artık pek takmiyorum bana bakışlarını ardımdan söylenen sözlere yalnızlığa alışmıştım artık ketıldan gelen sesle kendime geldim kahvemi hazırlayıp içerken biyandanda bana gelen e-maillere bakiyordum iş yerinden ayrılalı bir hafta olmuştu ve artık iş bulmam gerekiyordu sosyal medya üzerinden iletişime geçtiğim bir spor salonundan mesaj gelmişti iş basvuruma olumlu baktıklarıni yarin gelip karşılıklı konusmamizi istemişlerdi aynanin karşısına geçip kendime baktim ben mary McCall 20 yaşındayım kendi içine kapanmış mecburen asosyal bir insandim.boks üzerine okumuş ve master yapmıştım yanı spor salonunda boks öğretmeni olacaktım yanı hedefim bu yöndeydi anne ve babası tarafından sevilmeyen sadece maddi sevgi veren bir aileye sahiptim ve ben tek basimaydim. Aslında benimle arkadaşlık kurmaya çalışan çok insan olmuştu ama dediğim gibi garip bir insandim bu yaptığıma benden başka kimse inanmıyordu bende zaten bi müddet sonra söylemeyi bıraktım çünkü deli sanıyorlardı beni ama Dediklerim gerçekti benimle arkadaşlık kurmak isteyen insanların düşünceleri hiç hos deildi garipligimde burda başlıyordu işte onların düşüncelerini okuyabiliyordum ve gerçekleri bile bile onlarla takilamazdim.


Yeni DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin