Medyadaki Mary mccall :)
Sabah uyandığımda ise gitmek için daha 2 saatim olduğunu gordum biraz yatağın içinde debelendikten sonra mutfağa gectim yemek yemek için vaktim çoktu ve en sevdigim patates kızartması için hazırlıklara başladım yemek hazır olduğunda afiyetle yiyip hazırlanmaya başladım evdeki işlerim bittiğinde halen yarim saatim vardı erkenden çıkıp yürüyerek iş yerine gitmeye başladım kısaltma olsun diye girdiğim bi ara sokakta sanki izleniyormusum gibi hisse kapıldım ayak seslerini duyuyordum lakin kendilerini göremiyordum hava güzeldi aslında ama hafif yağmur atistirmaya başlamıştı birden ustume doğru gelen şeyi refleks olarak farkettim ve kendimi yere attım yanıma şimşek cakmisti ck kuvvetli deildi ama yinede zarar verecek bir kuvetteydi biraz geriye baktığımda ise iri yarı bir adam gordum ama yüzü maskeyle kapalıydı tek elini kaldırarak bulunduğum yere doğru bir şimşek cakmasini sağladı ben kendimi biraz daha ileri attım şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktim resmen demek benim gibi değişik insanlarda vardı ama bu adam bana niye saldırıyordu ki ve benim artık kendimi korumam gerekiyordu yağmur hızını dahada hizlandirmisti ayağa kalktım adam tam elini kaldiracakken zihnimi zorlayıp adamin karşı duvara yapistigini ve hareket edemediğini dusunurken acı bi inleme duyuldu sanırım fazla hızlı yapistrmistim duvara zafer gulumsemesiyle bi kaç adım attım adama doğru daha ne olduğunu anlayamadan suratima hızlı bi yumruk demiştim kafami kaldırdığında adam hala duvardaydi sağ tarafından gelen yumruğu son anda farkedip geri çekildim duvardaki adama kalın zincirlerin çıkıp her yerini kapladigini düşündüm ve aynende öyle oldu kafami diğer kişiye çevirdiğimde sert bi yumruk daha yemistim kendine gelip ikinci yumruğunu tutdum karnına geçirdiğim yumrugumla adam biraz geriledi ama çok kuvvetliydi tamam dövüş konusunda ustaydim ama bu adam cusse olarak çok iriydi bilek gücüyle bu adami yikamiycami anladığında güçlerime basvurmam gerekiyordu yandaki uzun demirlerden birinin kırılarak elime geldiğini düşündüm elime soğuk bise degdiginde sevinerek adama baktım bana Piç bi gülümseme attiginda bende ona gülümsedim adam bana koşarak gelirken havaya zıplayıp adamın sırtına demiri geçirdim adam biraz tokezlerken ayağına vurarak yere serdim yerden daha kalın zincirlerin adamı yere sabitledigini dusunerek geri çekildim çok yorulmuştum duvardaki adamın yanına gittiğimde kafasındaki maskesini çıkarmayi demedim adam elimi tutup geri çekilmemi söyledi sesi tanıdık gelmişti geri çekildim zincirlerin yok olduğunu dusundum adam yere indiğinde maskesini çıkarmıştı neye uğradığını sasirmistim resmen bu benim patronumdu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Dünya
خيال علميfarklı olduğumun hep bilincindeydim gizli güçlerimin meydana çıkma zamanı gelmişti .