SAY Kİ...GELMEDİN...

44 10 0
                                    

Ben sevdamı maviye yükleyip gönderdim sana.Ne varsa kendime dair çıkardım hepsini ve sundum ellerine.Beynimde,benliğimde,yüreğimde gizli hiç bir şey kalmasın,öylece bil beni diye .Öfkeden,acıdan şüpheden arındım,sana koştum.Seni bulurum sandım,uzaklıkları aştım.Adını haykırdım dağlara,yankılanan sesimi bir ben duydum.Çocuk gibi gibi kayboldum bu küçük yerin ortasında,bir başıma yabancı yüzlere baktım.Seni çağırdım gelesin diye,beni kayıp iklimlerden bahara taşıyasın diye...Gelmedin.

Gülüşlerim yüzümde dondu, sensizlik gözyaşı olup aktı,yüreğim ıslandı.Yıldızlara baktım,biri sensindir diye,orada da yoktun.Oysa sana koşuyordum ben,içimde deli bir özlem ,anlatılmaz bir aşk hasretiyle sana koşuyordum.Nerede olduğunu bilmiyordum ama seni bulacağıma dair umudumu büyütüyordum içimde.Böyle bir sevdayı duyup da gelmemen mümkün müydü ?Ben anlatamasam sana mavilerim anlatacaktı.Denize bakacaktın ben, gökyüzüne bakacaktın ben.Hangi kuş konsa pencerene aşk aşk ötecekti. Duyacaktın yüreğin coşmuş ırmak gibi bana akacak tın,yüreğini dinleyip bana gelecektin...Gelmedin...

Şarkılar adadım sana içinde hep sen vardın.Seni yaşatmaya ,sensizliğin de de yaşamaya ant içtim ,yeminimi anlatan şarkılar adadım.Her duyan hayran kaldı bu sevdaya bir sen duymadın.Duygu mesafe tanımaz engelde ,bahanelerde .Uykuları uyunmaz kıldın ,sensizlik acısı yaşatır oldu beni.Yediğim içtiğim özlem ,sağ yanım hüzün ,solumda yalnızlık .Sen gelecektin tükenecekti hepsi.Ben yeniden hırsla sarılacaktım hayata sen gelmedin...

insanların sırları vardır(Gitmesen,Gitme sen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin