SENİ UNUTMAK MI?

47 10 6
                                    

Seni unutmak mı!
Gittim en yakın bakkaldan caramio aldım.Senden sonra bıraktım ama .Almak istedim işte,içinde caramel var çok güzel herkezcikler de yesin öneririm bir lira sudan ucuz.
Su demişken bu ay yine gelmedi su faturası.Toplu bir gelecek o olucak ,içim yanacak içim.
Yandı demişken haberlerde duydum bir bina komple yanmış.Neler oluyor hayatta Kendine dikkat et olurmu.
Dikkat et çünkü bu aralar hava çok soğuk ve yağmurlu.Sıkı giyin öyle çık dışarı çıkacaksan .Benim aldığım atkıyıda tak .Neyse sen zaten dışarı çıkmazsın pek.Evinde otur geç sobanın yanında sıcacık.
Soba demişken,kömur fiyatlarından bahsettim mi sana ben? Neyse,ne sen sormuş ol,ne ben anlatmış olayım.En iyisi televizyon izle sen.Ayrılık dizelerini oku özellikle ,sen seversin.Hani şöyle çok mutlular iken,birden bire ayrılanları oku,izle.
Sonra da aynı ben diyip kendini kutla hadi. Kutla dedim de bak sormayı unuttum Yılbaşında neredeydin? Ne yaptınız, kimle 10 dan geriye doğru saydın?
Neler aldılar sana.Söylemeyi unuttum bu senede,çıkmadı dimi,amorti bile.
Banada çıkmadı zaten.Dedikleri de doğruymuş gene ne aşkta ne kumarda kazanamadım...Kim bilir.hangi zengin adama ya da yakışıklı oğluna çıkmıştır.
Neyse; ne derler zenginin parası fakirin çemesini yorarmış.
Biz konumuza dönelim.Ben bir kadeh şarap doldurup geliyorum .Burada ol olurmu , daha anlatacaklarım var sana...
Ya birşey sorucam sana ,unut demiştin bana becerebilmişmiyim?

insanların sırları vardır(Gitmesen,Gitme sen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin