Immelien
Laat ik mezelf even voorstellen. Ik ben Immelien. Ik ben de dochter van Violetta. Ik ben 16 jaar en we gaan van de studio iets nieuws maken.
Leonard
Hallo, ik ben Leonard. Ik ben de zoon van Leon. Samen met Immelien vorm ik een koppel. Ik ben net als zij 16 jaar. Ik hou van zingen en dansen.
Frieke
Ik ben Frieke. Fransesca is mijn mama. Ik hou van zingen. Ik kan alle liedjes van mama uit mijn hoofd. Immelien en Cleo zijn mijn beste vriendinnen.
Cleo
Mijn mama heet Camilla en ik ben Cleo. Samen met Immelien, Frieke, Leonard en de rest van mijn vrienden ga ik de studio weer opknappen.
Daan
Yo, ik ben Daan. Ik ga mijn vader trots maken. Diego, mijn vader heeft pas laat zijn vader trots kunnen maken, nu ga ik daar vroeg aan beginnen.
Florian
Ik ben de trotse zoon van Federico. Ik wil net als hij bij U-mix komen. Natuurlijk wil ik het wel als mijn hobby houden. De boysband gaat voor.
Adam
Ik ben Adam. Ik ben 16 en woon samen met Andreas mijn vader op een appartement. We zijn 2 coole mafkezen.
Milan
Maxim is mijn vader. We zijn een goed team. Ik kan ook al goed liedjes mixen, dat heeft hij me geleerd.
Lisandra
Ik ben een supernova. Net als mijn moeder 3 keer raden wie ze is. Ze is de grootste supernova ooit, Lucinda natuurlijk. Ik ben de beste en zelfs Immelien is niet beter dan mij.
Nicoline
Nicoline is de naam. Ik ben de vriendin van Lisandra. Ze is soms wel bazig. Maar een betere vriendin zal ik nooit hebben zegt zij.
Branco
Ik ben Branco. Ik speel graag akoestisch, dat heb ik van mijn vader mee, Broadway.
Celvin
Bonjour, ik ben Celvin. Mijn vader Clement komt uit Frankrijk. Vandaar dat ook Frans spreek.Welkom in onze wereld!
Wat vind je van het idee? Het zat plotseling in mijn hoofd. Ik vind het wel leuk.
Ik ben zo blij dat ik het met jullie kan delen!!
JE LEEST
10 jaar later
FanfictionDe jaren na de studio. Na het laatste seizoen. Is het dan gedaan? Stopt Violetta voor eeuwig? Niet als het van de nieuwe generatie kinderen afhangt. Maak kennis met de kinderen van Violetta, Leon, Fran, Cami, Diego, Maxim, Lucinda, Nadia, Andreas, B...