Birthday

210 7 1
                                    

Leonard
Eindelijk is het zo ver. Het is Immelien haar verjaardag. Ik heb ontbijt klaargemaakt en breng het nu naar haar kamer.
Ik: "Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Immelien, happy birthday to you. Hieperdepiep hoera! Hieperdepiep hoera!"
Immelien: "Ohn, bedankt schat."
Ik: "Gelukkige verjaardag, liefje."
Ik geeft haar een kusje.
Ik: "Ik wil graag bij je blijven, maar we hebben dat optreden met de band."
Immelien: "O ja, ga dan maar. Straks kom je nog te laat."
Ik: "Ja, ik zie je vanavond schat."
Immelien: "Ja, bye."
*kusje*
Yes, gelukt.

Immelien
Ik vind het jammer dat Leonard niet op mijn verjaardag kan zijn, maar ja. Hij heeft ook werk te doen.
~dingdong~
Ik ga de deur open doen. Het zijn Frieke en Cleo.
Frieke en Cleo: "Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Immelien, happy birthday to you."
Frieke: "Gelukkige verjaardag meisje."
Ze geeft me een kus op de wang, net als Cleo.
Cleo: "Gelukkige verjaardag. Ja we hebben geen cadeau's bij. We dachten dat dat leuker zou zijn als de dat op je feestje geven."
Ik: "Euhm, ja, ok..."
Ik vind het raar.
Frieke: "Laten we wat gaan wandelen."
Ik: "Ja, naar het park?"
Frieke: "Of rond het park? Een rondje rond het park."
Ik: "Ok mij goed."
We wandelen rond het park en komen aan aan de Studio. Daarbij lopen de meisje trager.
Ik: "Wat is er?"
Cleo: "Niets niets..."
Als ik dichter kom hoor ik ook iets. Die stem herken ik uit duizenden...
Happy late birthday to you haha ok dit is echt laat! MiemCeulemans

10 jaar laterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu