Opruimen

366 11 7
                                    

Cleo
Vandaag beginnen we aan het opruimen van de Studio. De instrumenten schoonmaken, de muren opnieuw schilderen, de bureau terug in orde leggen, alles vernieuwen... Gelukkig wil de opa van Immelien ons helpen. Hij is zeer rijk en geeft ons wat geld om nieuwe banken en microfoons te kopen. We hebben de taken verdeeld.
Schilderen: Daan, Branco, Milan en Celvin
Instrumenten schoonmaken: Lisandra, Nicoline, Frieke en Cleo
Bureau in orde maken: Immelien en Leonard
Vegen en schoonmaken: Florian en Adam
We zijn al druk in de weer om de instrumenten schoon te maken. Van Olga de kokkin en kuisvrouw enzo in huis van Immelien hebben we speciale poetsmiddelen gekregen. We krijgen ze in 1,2,3 proper. Er zijn wel heel veel instrumenten dus er is nog heel veel werk aan de winkel. We zitten in een klein klaslokaal omdat Daan en zijn groep de muren moeten schilderen. In dit lokaal met alle instrumenten, ja echt alle instrumenten kan je zien hoeveel het er zijn. Lisandra wou per se bij ons zodat ze niet veel werk heeft. Nu vindt ze het alweer te veel werk en zit ze alweer aan de kant.

Immelien
Ik zit samen met Leonard in het bureau van de Studio. We zijn alle papieren aan het sorteren. Boekhouding, lessenrooster, concerten planning, show planning... heel veel papieren. Maar het is wel gezellig met Leonard. We maken vaak grapjes. Hij is ook een echte schat. Er staat hier een oude koffiemachine en daar proberen we koffie mee te maken voor iedereen. Natuurlijk werkte dat stomme ding niet, na 10 jaar. Toen probeerde Leonard het eens en sleutelde aan vanalles. 3 keer raden: hij was besmeurd met koffie, maar we hadden koffie. Dat vond ik zo schattig. Ik zit nu op zijn schoot te kijken naar de boekhouding. Ik kijk hem volgens mij meer aan dan de boekhouding.
Ik: "Die boekhouding is zo saai. Ik kijk veel liever naar jou."
Leonard: "Ik ook schat, maar eerst dit even."
Ik zeg hem op een melige toon na: "Maar eerst dit even."
Hij port me in m'n rib en begint me te kietelen.
Ik: "Nee, stop. STOP stop haha stop haha st...haha...op..."
Hij stopt en hij trekt me recht van de grond, want ik was tijdens het kietelen op de grond gevallen. Nu sta ik dicht tegen hem aan. We kijken elkaar aan en dan. Hij kust me. Het is een droomkus. Ik kus hem terug. Tussen de kus door zeg ik: "Weg met die boekhouding." En ik gooi de map van de boekhouding van tafel.
Mening in comments 😘 <3

10 jaar laterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu