Neustro camino

260 9 2
                                    

Immelien
Ik: "Leonard? Wat doet die in de Studio? Hij moest een optreden geven."
Frieke: "Niet boos zijn op hem. Hij bedoelt het goed."
Ik: "Niet boos zijn? Niet boos zijn! Hij heeft gelogen."
Boos loop ik naar de ingang van de Studio. Daar zie ik een rode lopen liggen.
Ik: "Wat doet die hier?"
Ik loop door en kom uit bij de grote zaal.
Er springen allemaal mensen voor mij die roepen: "SURPRISE!"
Ik: "Wat? Maar? Huh..."
Leonard: "Je dacht toch niet dat ik er op jou verjaardag niet bij zou zijn?"
Hij zit achter de piano.
Leonard: "Dan nu speciaal Nuestro Camino voor jou."
Hij begint te spelen. Als hij klaar is komt hij naar me toe.
Leonard: "Het spijt me dat ik gelogen heb."
Ik: "Het is je vergeven."
Leonard: "Hier je cadeautje."
Hij gaat iets halen en komt terug met een langwerpig pakje. Ik maak het open.
Ik: "Een micro!"
Leonard: "Draai eens om."
Ik: "Met mijn naam op! Bedankt!"
Frieke komt ook af met een cadeau.
Ik: "Ohn een foto van ons."
Ik geef haar een dikke knuffel. Van Cleo krijg ik CD waar al mijn lievelingsliedjes opstaan. Door haar gezongen! Van Daan heb ik stickers met mezelf op gekregen. Dat vond ik best grappig. Ik kreeg een super mooi kleedje van Nicoline, en eigenlijk ook van Lisandra. Ik kreeg allemaal super leuke dingen.

Leonard
Ik ben blij dat ze haar verjaardags-/verrassingsfeest leuk vind. Ik zie hoe ze met een glimlach haar cadeau's opent en iedereen bedankt.
Ik: "En? Tevreden met je verjaardag?"
Immelien: "Dit was de best verjaardag ooit."
*kusje*
Immelien: "Nu snap ik waarom je gisteren weg moest en waarom het gisteren zogezegd pedagogische studiedag was."
Ik: "Hoe kon ik dit anders allemaal voor elkaar krijgen, denk je? Iedereen heeft geholpen trouwens."
Immelien: "Ohn. Zo lief."

Sorry sorry sorry maar dit is het voorlaatste hoofdstuk!!! Ik vind het jammer maar binnenkort kan je een nieuw verhaal lezen op mijn andere account mijnverhaaltjesxjana hopelijk ga je het mooi vinden. Het is hard en al bijna afgewerkt. Ik zie jullie later weer!

10 jaar laterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu