Morgenen.

51 1 0
                                    

Jeg hedder Katja, jeg er 14 år gammel. Jeg har fødselsdag den 13/4 og går på birkhovedskolen i Nyborg. Det har lige været sommerferie, og jeg starter en onsdag. Jeg stod op og kl. 06:04. Jeg plejer også at stå op kl. 06:00. Jeg følges også med min veninde om morgenen ved en 07:20. Hun hedder Tania, og er meget "Barnlig" hvis man kan kalde dèt det. Men vi har et ordsprog. "At være til grin, er at være til glæde." Jeg gjorde mig klar, tog en morgen smøg (ja, jeg ryger, det var min moar der fik mig til at starte, men mig der valgte at fortsætte.) Men jeg tog min morgen smøg, og så blev jeg hentet af min veninde. Hun har en elcykel, så hun kommer hurtigt ned til mig, men når vi skal ned til skolen, trækker hun den. Vi når ind på skolen, så vi går ind i hver sin klasse. Vi opdager at klasserne er blevet blandet, så da hun kommer ind, brokket hun så jeg går hen til hende, og giver hende et kram og siger "Tania slap nu af, det skal nok gå det hele." Hun siger "ja, undskyld. Det har bare været en gårlig ferie. Det eneste der er sket som er godt er mit nye job." Jeg giver slip på hende. Og hun sætter sig på sin plads. Efter lidt tid kommer der ret mange. Og Jacob er kommet. En af mine gode venner. Emilie går over og kræmmer ham, for hun kender ham også. Derefter går jeg over og kræmmer ham. Og timen begynder.

Fortsættes.

Hannibal og mig?Where stories live. Discover now