Jeg stod op klokken 06:00 pga. af mit vækkeur. Jeg tjekker min mobil og Hannibal havde skrevet, men jeg havde ikke lyst til at tjekke den. Han er jo kendt, så alle pigerne flipper jo ud? Han er bare en helt alm. dreng der har været i tv? Jeg går ud og lægger min normale makeup. BB Creame, puder, 2 normale mascara, 1 vandtæt, og en glimmer. Efter sætter jeg mit hår og hopper i tøjet. Efter sætter jeg mig ind i stuen og tager min morgensmøg. Jeg bliver ringet op af Emilie fra min klasse. Hun lyder ikke glad?
Mobil samtale:
E: Emilie M: MigE: Katja?
M: hvad nu?
E: kan du ikke komme og hjælpe mig med mit hår? Det gider ikke..
M: Jeg kommer nu, Emilie. Tag det roligt.
E: Okay, tak. Der er ikke andre der gider komme og hjælpe
M: Okay, jeg er på vej.Samtale slut.
Jeg tog min smøg med som jeg lige havde tændt og kom op på cyklen (jeg tog ikk min skoletaske med for den havde jeg "glemt" oppe på skolen igår.
Emilie skulle have hjælp med sit hår pga. Hun skulle stille op til elevrådet. Hun havde skrevet en meget god tale. Det syntes jeg ihvertfald. Jeg når til Emilies hus, jeg går ind og er ved at falde over Emilies mors sko. Jeg siger hej, og går ind til Emilie, og ser at hun sidder foran spejlet med tåre i øjnene.
Jeg går en til hr de og sætter hendes hår, vi sidder og snakker, og hun siger jeg har "redet hendes liv" for jeg ved hvor vigtig elevrådet er for hende. Jeg kommer i tanke om den besked jeg fik af Hannibal. Jeg vælger at tjække den.Sms samtale
H: Hannibal M: Mig.H: Hey, Katja. Ville høre om du ville lave noget en dag? <3
K: tænker lige over det?
H: Okay...:-/Sms samtale slut.
Jeg skrev at jeg ville tænke over det, fordi jeg ikke ville have at han skal tro han kan gå en hver pige. For mig for han Day ikke så nemt. Vi var noget op på skolen. Vi går op på gangen og ser med det samme Hannibal stå med 3 andre piger. Han ser på mig, men går direkte ind i klassen.
Hannibals synsvinkel:
Jeg kommer ind i klassen og sætter min taske. Efter går jeg ud på gangen hvor der kommer 3 piger over til mig, som om de kender mig. De flirter også med mig, men jeg prøver at stoppe det. Jeg kigger over mod døren og ind kommer Katja. FUCK. Hun kigger på mig, og går derefter ind i klassen. Jeg skubber pigerne lidt væk og løber over mod døren, man kan ikke tage mig sammen til at gå ind.