Vi havde luge fået fri kl. 13:05. Jeg kom hjem og snakkede lidt med min moar. Hun skulle på arbejde så jeg jeg gik ind på værelset. Over på den anden side af min altan opdagede jeg at Frederikke og Nichole sad og røg og snakkede. Vi snakkede lidt, og efter spurgte de om de måtte kønne over. Jeg sagde "self. I kommer bare". Det tog dem ikke særlig lang tid før dem at komme. Vi havde siddet der i noget tid, og vi ville gerne udenfor. Frederikke tog hjem, så der var kun mig og Nichole tilbage. Vi gik over på skolen men der var ikk nogle. Dagen gik og vi havde været sammen med Jacob og dem.. mig Jacob og Nichole tog hjem til mig. Jeg gik op ad trappen som en af de første. Til min store overraskelse ser jeg at Hannibal sidder i sofaen. Jeg kigger lidt underligt på ham.
Hannibals synsvinkel:
Jeg gik op til Katja, fordi jeg gerne ville snakke med hende. Der var ikke nogle hjemme så jeg gik bare ind og sætte mig i sofaen og ventede på hun kommer hjem. Endelig kommer hun. Men hun er ikke alene? Jacob og den nye pige.. hvad er det nu hun hedder, kan ikke huske det. "Hvad laver du her, Hannibal?" Spurgte hun. "Jeg vil bare gerne snakke med dig?" Svarede jeg. "Okay så sig det?" Siger hun med armene over kors. "Under fire øjne." Sagde jeg bestemt. Hun begynde at gå, såbjeg regnede med at jeg skulle gå med. Hvis jeg skal være helt ærgelig, ved jeg faktisk ikke hvad jeg skal sige til hende.
Min synsvinkel:
Jeg gik ind på mit værelse og sætte mig i min seng. Hannibal kom ind og kiggede sig lidt rundt, som om han ikke troede det her var mit værelse. Det er nu min storebrors værelse men det er mit når han er væk. Håb satte sig ved siden af mig. "Hvad ville du så snakke om spurgte jeg lidt skæptisk, men stadig sødt. Han kiggede ned på sine fingre. Endelig kiggede han op og sagde "Katja, jeg Vik gerne begynde forfra." Jeg kiggede lidt underligt på ham. "Jeg ville bare høre om vi ikke kunne begynde forfra og lære hinanden bedre at kende." Jeg kiggede lidt rundt og tænkte. "Okay.. hvis du vil lære mig bedre år kende kan vi starte med idag. Du kan være sammen med mig, Jacob og Nichole." Svarede jeg. Jeg kiggede på mig og kom med et kæmpe smil. Vi gik ud til de andre. Da vi satte os i sofaen, kunne jeg lige skimte at Hannibal gav et dræberblik. Jeg tror det var til Jacob, men er også ligeglad. Der gik mere af dagen og mig og Nichole var oppe og danse vil forskellige sange, de fleste var perverse, så vi dansede også perverst. Hannibal grinede af os. "Er det ikke sjovt at være til grin?" Spurgte Jacob. Hannibal kiggede ondt på ham. Men Jeg svarede bare skepstisk "at være til grin er at være til glæde." Hnnibal begynde at grine af Jacob fordi han ikke vidste hvad han skulle sige. Mig og Nichole grinede også. Hannibal kom op og dansede med os, eller mest med mig. Hvorfor? Aner jeg ikke.