Jeg stod op og havde lidt travlt, men alligevel ikke. Jeg satte mig op og tog min morgensmøg. der gik lidt tid, og Tania kom, mens jeg lagde makeup. Vi gik mod skolen. Da vi var oppe på skolen, hilste jeg på Nichole. Jacob kom lidt forsent idag. Mig og Nichole og Jacob, gik ud for at ryge. Da vi var færdige skulle vi op ad trappen jeg gik self ved siden af Nichole, hvor Jacob self gik bag os. Lige pludselig kunne jeg mærke Jacobs hånd på min arm/trøje, og trak mig ned af trapperne. Men jeg var kun noget op på 3-4 trin. Jeg kom op på siden af ham og slog ham lige soular plektus (staves?). Han var nede på hug og holde stadig fast i mig. Han skubbede mig hårdt ind i væggen. Efter det, løb han op, men jeg løb efter. Jeg nåede lige at sparke ham inden han kom ind ad døren. Han vendte sig og tog fat i mine arme. Han var lige ved at skubbe mig ned af trappen men han drejede. Han holde mig bare hårdt fast ind til væggen. Nichole sagde at han skulle stoppe. Så vi gik ind i klassen, sammen ned Nichole. Hun gik ud for at snakke med Jacob. Jeg var lige ved at græde, så jeg gik med raske skridt ud af døren med hovedet ned. Tania fulgte efter mig. Jeg var nået ned til ryge området (som lærerne ikke kender til) og så flækkede jeg sammen og græd. Tania holde om mig. Jeg kunne lige se Nichole med Jacob gående bag hende. Men jeg gik.