"Dereeeek benim hayatım b** gibi seninki öyle olmasıııın "
"Sana lanet okuy-"
"Damla" diye sinirle içeri giren babam beni korkutmuştu.
"E-efendim b-baba "
"Bidaha lanet b** gibi kelimeler kullanmanı istemiyorum anlaşıldı mı?"
"tamam babaaa " dedim bıkkın bi sesle çünkü bıktıııııım her günüm lanet yaaa lanet . Kimsemi anlamaz beni kimsemi düşünmez pardon çok düşünceli bi ailem var haklarını , günahlarını almim şimdi yazııııık.
"Derek ben senin 'biiiiiiiip' naptın la aklım çıktı öyle birden şey tövbe tövbe "
Odamda oturmuş Teen Wolf izliyorum ve Derek ahhh kahretsin yaa çok tatlı yaaaa yada diğil mi bilemiyorum .
"off sıkıldım kapatıcam"
Gardrobun başına geçtim 2 saat baktıktan sonra bişiyler bulabildim .
Pembe fırfırlı bi Tişört altınada kısa Yırtık Şort giydim .Spor ayakkabımıda ayağıma geçirdikten sonra hazırdım . Süslenmedim çünkü süslenilecek insan yok.
"Anne ben biraz dolaşcaaaam"
"Dikkatli ol yavrum "
"Yok Arabanın önüne atlicam anne tamam tabiki dikkatli olcam öpüldüüüüüün"Annemin şu korumacı tavırları beni deli ediyo , bırakın da bi gençliğimi yaşiyim.
Nereye gitseeeeem ? Hımmmmm acaba nereye gitse-.
"Aaaaaaaah"
"İyi misin ? "
"Yok deilim , ezildim , kalbim şurda ayağının yanına fırladı orada zıp zıp atıyo sence iyi miyim , ödüm çıktı bak kaçıyo kaçtı tutu bakalım tutabiliyon mu hayır tuamazsın çünkü gitt-"
"Nefes alsana kızım vıdı vıdı başımın etini yedin kızım sen nesin yrüyen ağız mı ? - o nerden çıktıysa- bi sus bi nefe-"
"Senin de benden farkın yok ama "
"Öylemi mi yürüyen ağız"
"Öyle koca kaslı çoc- öyle işte kapşonlu çocuk"
"Öyledir kaslarım çok süperdir bunu sürekli duyuyorum ama anlaşılan bana aşık olmayan kızlar da varmış ama merak etme bi ara yani çok geçmeden aşık olursun" deyip sinir bozucu bi şekilde giülümsedi. Oyş ben senin gülüşünü yerim yaa .
"Sana demiştim"
Ne diyo be bu.
Ne!"
"Bana aşık olursun demiştim , öyle bi bakıyosun ki sankiii .... büyülenmiş gibi"
"He canım he sen kendi 'hayallerinle'yaşa bidaha görüşmemek üzere"
Deyip arkamı döndüm ama bu ego yığını kaslı çocuk bende releks olarak hızla arkamı döndüm ama dönmemle çarpmam bir oldu .
"Aaaaaaah ayaaaaağğğm"
"Ayaığımı kırdığğğm"
"Ş-şey iyi misin ? Pardon of , hadi hastaneye gidelim , hadi tut elimi y-yada benseni kaldırim buraya en yakın hastene neydi ahh lanet yaa panik yaptım hangi hastane neyse arabam arabam nerde hangisi benim arabam anahtar anahtarlarım ner-"
"Bi su- aaaaah"
Panik yapmıştı çok endişelendi en yakın hastane araba anahtar of canım yanıyoooooor.
"Heh anahtar cebimde , araaorada en yakın hastane tfgomı hastanesi -hastane ismi sallayan bir ben ile karşı karşıya-"
"Ne bekliyon kaldı- aaaah kaldır beniiii"
"T-tamam"
Y-yuh kucağına aldı yuh herkez bize bakyo tabi meteor çocuk kızlar hele öldürccek gibi bakıyolar .
Düşcek gibi hissediyorum onun için tişörtüne yapıştım incecik tişörtü olduğu için kaslarını hissedebiliyosum başımın dönmesiyle etraf karardı ve en son duyduğum şey bayıldı uyaaaan diye bağırmasıydı.
"Doktor bey sizce uyanırmı?"
"Bilmiyorum hemşire hanım "
"Nası bilmiyonuz lan doktor musun nesin noldu bişiy de be "
"Ayağıııım"
"uyandı uyandııı"
"Yaa ayağıııım , hastane , doktor , araba , anahtar , nerdeyim , kaslı çocuk , kızlar , öldümmü , özgürüm , allah nerde , beyaz ışık nerde , oley öldüüüm"
"Ne diyon kızım öldüm möldüm neyin kafası iyimisin ayağın kırılmış alçıya aldılar neden bayıldın ee bişiy de daaa"
"Of off şu dünyadan yine kurtulamadım burası kaçıncı kat"
"7"
"Pencere var mı "
"Şurda"
Bu sırada odada sadece kaslı çocuk ve ben varım .
Pencerenin yanına sendeleyerek yanına gittim boydan olduğu için rahat atlicaktım kollarımı açtım tam atlicakken kaslı çocuk napıon deyip beni belimden tutup içeri çekti.
"Ölücektim niye izin vermedim gitmek istiyorum şu dünyadan bu baskıyı daha fazla katlanamam ölmek istiyorum cehennem bile bile hayatımdan güzeldir "
deyip ağlamaya başladım dayanamıyodum yüzümü ellerimle kapattım ve daha şiddetle ağladım.
Kaslı çocuk ellerimi ellerinin içine aldı ve niye ağlıyosun hadi anlat bana diyip beni yatağa oturttu sonrada karşıma geçti ona hayatımı anlattım neden bilmmiyorum ama ona güveiyordum.
Dinledikten sonra hiçbşey demeden beni hastane odasından çıkartıp yağmurlu havada sahile getirdi arabayla .
Tam ağzını açtıııııı ...
... Devam Edicek ...
REKLAM ARASI ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adı Aşk
RandomBu hani içimizde kelebekler uçtuğunu iddia eden ama kelebeklerin 1 gün ömrü olduğunu unutan şey ne adı aşk tamamda çok mantıksız aşk 1 gün mü oluyo yada sadece 1 gün mü mutlu oluyoruz. Ama bence aşk saçma salak birşey umurumda değil böyle sorduğuma...