3

34 8 1
                                    

"Bak burası neresi biliyomusun?"

"Sen benle dalga mı geçiyosun yaaa"diye sızlandım sonrada biliyorum diye devam ettirdim.

Eline birazcık kum aldı sonra bana baktı...

"Bu kumları görüyor musun ? . Bunların her biri bir anı'n , ellerinin arasından kayıp gidiyor , kayboluyor , ayrılıyorlar. Unut anılarını yeni bi sayfa aç , kendine bi söz ver üzülmemek için ! " son cümleyi bana bakarak söylemişti . Nede doğru söylüyodu aslında ona o anda sarılasım geldi ve sarıldım.İlk başta sarılmadı ama sonradan oda ellerini belime koydu.

Daha tanışalı birkaç saat olmuş bir kişiye güveniyordum.Neden diye sorarsanız bilmiyorum.Ama içimden bi ses - ki bu kalbim galiba - ona güven! diyor.

"Beni duyuyor musun ? "

"Hı....aaa şey dalmışımda pardon ne dediğini anladım"

"Bişey demedim zaten sadece hava soğuk ve sen taburcu olmadın hastaneye gitmemiz gerekiyor"

"Pekala"

Yol boyu hiç konuşmadık sadece bana dediklerini düşünüyodum.

Bunların her biri bir anı'n , ellerinin arasından kayıp gidiyor , kayboluyor , ayrılıyorlar. Unut anılarını yeni bi sayfa aç , kendine bi söz ver üzülmemek için !  

Kumlar.....her biri bir anım......kayıp gidiyor.......unut  anılarını....söz....söz veriyorum!!!!!!!!!!

"Ne düşünüyorsun"

"Hiiiiç"

"Pekala"

"Ha- polis sakla beni"

"Ne?"dediği şey sakla beni.

"T-tamam"

"S-sen buraya yere geç bende arabayı sürmüş gibi yapim "

"Tamam hadiii"

"Bayan bu fotoğraftaki şahısı gördünüz mü?"

Oha bu kaslı çocuk!

"Maaselef ki görmedim ne yapmış bu çocuk"

"Cinayetle suçlanıyor Beste GÜLSOY adında bir kızı öldürdü "

Benden bi çığlık koptu inanmıyorum k-kardeşiiim.

"K-kardeşim "

"Hanımefendi iyimisiniz"polis böyle diyene kadar ağladığımın farkında değildim.

"K-kardeşimi mi öldürdü i-inanmıyorum"

"Hanımefendi Beste sizin kardeşiniz mi?"

"E-evet"

"Bizimle karakola kadar gelebilir misiniz?Ayrıca biz size haberi vermek için geldiğimizde evde yoktunuz?"

"Amerikadaydım 2 sene orda eğitim aldım o zaman olmuş haberi duyar duymaz eğitimimi bırakıp geldim.Sonrada 1 sene eğitimimi durdurdum."

BENİM DEDİĞİM CÜMLEDEN SONRA POLİSİN YAPTIĞI ŞEYLE AĞZIM AÇIK KALDI!!!!

Adı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin