6

15 3 9
                                    

Canlarım şu sıralardan bi takım emir tipi yb yorumları alıyorum eleştirilere açığım ama birazdaha saygı duyarsanız emin olun herşey daha güzel bide kitaplarım o kadar güzel gidiyo mu yaa ben hiç emin değilim hatta Düşlerimde Büyüdüm'ü silebilirim emin değilim buna birsürü kurgu geliyo aklıma ama db'ye hiç kurgu gelmiyo bide size sorayim sileyimmi db'yi.
-YAZARIN AĞZİNDAN-
Damla kendini rüzgarın kollarına bırakır ve atlar onu tutan kimse olmaz çünkü yalnızlık onu tanımlayan en uygun kelime.
Ailesi eve yine geç geldii için veya öyle sandıkları için çok sinirlenmişlerdi. Ama ne yarar zaten uçurumdan atladığı için üzülmek yerine yine kızıcaklardı-ruhunatambirpsikopatişi-.

2 gündür eve gelmediği için ailesi daha fazla sinirlenmişlerdi. Bişey olduğunu anlamışlardı ama yaramaz kız eve gelir diye düşünüp bbişey yapmamışlardı.
Artık 1 hafta geçmişti ailesi-biyolojik-artık polise haber vermeleri gerektiğini düşünüp polise gittiler.
Polis uçurumun ordaki denizin kenarında bi ceset bulduklarını söyledi ve morga gittiler.
Ailesi cesete bakınca Damla olduğunu anladılar gram üzülmediler. Yüzü bembeyaz olmuştu sanki biraz incelmişti-aybunebiçimbikelime- neredeyse heryerinde parçalanmalar kemik görünmeleri kırılma herşey vardı. Kızlarının-öylemiorasıtartışılır- ölü bedenine kızdılar atladı diye.
Polis 1 gün önce bedeni taşlıkların arasında bulmuşlar. Otopsiye aldıklarında 9 gündür kan kaybından öldüğü açıklanmış eğer o gün hastaneye götürülseymiş kurtarma ihtimali olurmuş.
"Aaaa bide şey kızınız atlarken boynunda bi kolye varmı açılmalı olanlardan onun içinde size yazılmış küçük bi not bulduk buyrun burada"deyip bi poşet uzattı ailesi açıp notu okuduğunda beyinlerine sinir hücum etmiş-şaşırmayınnormalbişey- notta şöyle yazıyormuş.
Anne ve baba tabikide biyolojik sizi hiç sevmedim bana sinirlenin ölü bedenime bağırın kızmam çünkü ben siz değilim ben mutluluğa atlıyorum oley bidaha sizi hiç görmiycem siz cehennemin sefasını sürerken ben cennette hep çikolata yiycem ha bide tekire -kedisi-zarar verirseniz sizi gebertirim.

3 YIL SONRA

Hiçbişey değişmemişti sadece Tekir evden kaçmıştı. Ailesi daha mutluydu.
Taki bir gün ikisinin de telefonuna mesaj gelmesiyle başladı mesaj;

Beni özlediniz mi? Ah hayır,size Tekir'e bişey olursa gebertirim demiştim demi,15 Aralık'ı bekleyin...

İkisi daha ne olduğunu anlayamadan evden cam kırılma sesleri geldi ve siyah giyimli adamlar ikisini bayıltıp arabaya bindirdiler...








Adı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin