Ben Damla GÜLSOY dediğim gibi Gülsoy Holding ' in yeni varisi olucak kişi . Bana sorarsanız mutlu musun diye cevabım koca bir HAYIR ! her insan özgür olmak ister , sorumluluklarla yaşamak istemez.Bana hiç sordular mı istiyomusun diye onada cevabım koca bir HAYIR !
Ben hep ailesi üzerine titreyen sorumluluklarla dört dörtlük olması istenen bi çocuktum , öyleyim , öyle gidicek . Diceksiniz ki kaç git o karda kolay değil aslında birçok kez denedim üstelik bunun için ceza bile almadım çünkü biliyosunuz ki ' üzerime titriyolar ' size saçma gelebilir ama hayatıma kusmak istiyorum .
Neden diye sorucak olucaksanız yine , hiç sevgilim olmadı , arkadaşlarım , kankalarım olmadı . Ve buda benim yüzümden oldu . Çok duygusal ve alıngan mışım aslına bakılırsa evet öyleyim hemde fazlasıyla .
Size kendimi tanıttım aaa pardon en sevdiğim renk pembe birçok kızın olduğu gibi ama benimki daha değişik ben hayatın toz pembe olmasını , çikolatanın koyu pembe olmasını , bulutların pamuk şeker , insanlarında şekerden olmasını isterdim . Bu bana prenses cikleti hatırlattı ve ona aşık olan finn'i . Eğer hala çizgi filmi izliyosun derseniz evet napim hala çocukluktan çıkamadım çılgın biriyim bunun için birçok kişidende 'deli yaa' lafına maruz kaldım.Ne kadar kötü bi duygu bilemezsiniz.Belki bilirsiniz .
NOT:
Bana sormak istediğiniz soru var mı ? Bana takma adımla yani Damlişko diye hitap ederseniz çok mutlu olurum ? Sadece biraz kibar olmanızı istiyorum .
:D
Sevgilerle : Damla
Kime : Okuyuculara
NASIL BAŞLADIM BU BÖLÜMÜ DAMLANIN DÜŞÜNCELERİNİ SİZE İLETMESİ İÇİN YAZDIM SONDAKİ NOT SİZİN İÇİN .
BİDE ŞEY DÜŞÜNDÜM ACABA ROMANTİK DRAM VE GİZEM Mİ YAPSAM MESELA DAMLANIN PEMBE DÜNYASI GERÇEKTEN OLSA DAMLA RÜYASINDA ORAYA GİTSE Bİ BİLMECEYİ ÇÖZSE FALAN NASIL FİKİR ? AMA GERÇEK HAYAT TAMAMEN ROMANTİK VE DRAM OLUCAK ?
DÜŞÜNCELERİNİZİ İLETMENİZİ ARZ EDERİM
THANK YOUUUUUUUUU
:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adı Aşk
RastgeleBu hani içimizde kelebekler uçtuğunu iddia eden ama kelebeklerin 1 gün ömrü olduğunu unutan şey ne adı aşk tamamda çok mantıksız aşk 1 gün mü oluyo yada sadece 1 gün mü mutlu oluyoruz. Ama bence aşk saçma salak birşey umurumda değil böyle sorduğuma...