Aşk ney? Kim gerçektende aşık olmuş ki? Aşk neden herkese göre değişiyo? Neden herkesi kırıyo? Neden aşık olup olmadığını anlayamıyosun? Ya da aşık olduğunda içinde neden kelebekler uçuşuyoda kuşlar uçuşmuyo,kelebeklerin ömrü 1 gün aşk da mı 1 gün sürüyo sadece 1 gün mü aşık oluyosun veya aşık olduğunda sadece 1 gün mutlu,heycanlı oluyosun. Kendinize bu soruları hiç sordunuzmu belki çoğunuz sormadınız belkide çoğunuz sordunuz ben sormadım çünkü umurumda değil umursamıyorum önemsemiyorum çünkü biliyorum sonunda üzülen taraf kadınlar olucak.
Light light light you my flashlight hayır jessie j fanı değilim sadece şarkısı hoşuma gidiyo ah işte bitanecik şarkıma geçti wildest dreaaaaaaams a-ah haaaaaaa .
"Pişt geldik"
"Nereye? "
"Okula"yanımdaki çocuk sert bi şekilde okula diyince kulaklığı kulağımdan çıkarıp çantama attım telefonumu da sessize alıp cebime koydum.
...
Son dersin bitmesine 1 dakka vardı fakat bu bir dakka 1yıl gibi geçer bilmeyen yoktur heralde. Zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ah bu zil ammada uzun çalıyo müzik dinleyerek geçirdiğim 30 dakikanın ardından evime gelmiştim otobüsten jet hızıyla çıkıp eve gittim anahtarı çantamdan çıkarıp kapıyı açtım "Küçük hanım hangi cehennemden geldin buraya"annemcırlak sesiyle buz gibi kaldım. Sonra duymamış gibi yapıp yoluma devam ettim.
"Damlaaaaaaaaaaaaaa"diye cırlama,bağırma,çığlık karışımı sesiyle tekrar ona döndüm ve neeeee diye bağırdım.
"Neredeydin?"
"Cehennemin Dibinde farkettiysen az önce sende dedin "
"Allah senin belanı versin kim bilir kimle ne yapmışsındır"
"Anne kişisi sen ne dediğinin farkında mısın sen az önce ne ima ettiğinin farkında mısın? "
"Evet farkında diye araya sonradan gelen baba kişisi katıldı .
"Evet zaten gücünüz anca bana yetiyo dimi"
"Sus"
"Laf sokmak yada sokmaya çalışmak yemedi demi ama pardon sizin gücünüz herşeye yeter demi pardon unutmuşum""Artık fazla oluyosun küçük hanım"
"Biliyomusunuz siz olmasanız ben daha mutlu olurdum Belkide Beste bile hayatta olurdu siz benim hayatıma yılan gibi sürüne sürüne geldiniz beni tam kaLbimden tam hayatımın tam mutluluğumdan sokdunuz zehirlediniz ayy pardon ya sizi üzdüm demi ama pardon kalbiniz olsaydı belki oda belki biraz üzülürdünüz ama oda belki. "
"Şimdi hayatıma karışmayı bırakın ve herzaman olduğu gibi umursamayın"
"Ve anne kişisi ağlamayı kes"
"Ve baba kişisi o ateş saçan gözlerini birazdana sakla tamammı? "
Odama çıkıp tüm eşyalarımı topladım allahtan hepsini büyük pembe bavuluma sığdırabildim.
Aşağı indim kapıdan çıkarken siyah converslerimi ve kot ceketimi giydim.
Bi taksi çağırıp huzur bulduğum yerin adresini söyledim.
Parayı ödedikten sonra kiraz ağacının yanına(uçurumunhemenbitişiği) oturdum bavuluda ağaca yasladım ayaklarımıda uçurumdan aşağı sallandırdım.
Gözümden çeneme doğru yol alan gözyaşıma kızdım onlar için ağlamicam derken şuanda salya sümük ağlıyorum.
"Damla hiç söz tutamıyosun"dedim kendi kendime."Hep sen üzülüyosun"
"Hayır hayır bu doğanın kanunu değil doğanın böcekleri hani böcekler kötü olurlar ya ondan"
...
Sessiz geçen dakkilar saatleri kovalarken ağlamam azalmıyo çoğalıyodu.Ayağa kalktım düşmeme milim kalana kadar gittim kollarımı iki yana açtım ve gözlerimi kapattım Beste ile buraya hep gelirdik papatyaları toplar taç yapardık tabi ben değil Beste yapardı.
Gözlerimi sımsıkı kapattım ve canım acımicak diye kendimi motive ettim ve kendimi serbest bıraktım yanlızlığım ve ben ölüme yani mutluluğa atlıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adı Aşk
RandomBu hani içimizde kelebekler uçtuğunu iddia eden ama kelebeklerin 1 gün ömrü olduğunu unutan şey ne adı aşk tamamda çok mantıksız aşk 1 gün mü oluyo yada sadece 1 gün mü mutlu oluyoruz. Ama bence aşk saçma salak birşey umurumda değil böyle sorduğuma...