1: Belangrijke Missie

302 15 13
                                    

~6:00 s'ochtends

Klop klop! "Vannessa Vannessa wakker worden! Hokage wil je graag spreken.." Uchh waarom maak je mij zo vroeg wakker Usumaru! Ik stap snel uit mijn bed en doe de deur open.
" Vannessa maak je snel klaar je weet dat de Hokage niet houd van wachten.." zei Usumaru geiriteerd. Fijn geef me 5 minuten. " Best 5 minuten en niet langer.." zei Usumaru. Ik gooi hard de deur dicht voor Usumaru's neus en ren naar de slaapkamer. Ik pak mijn ANBU dragons pak en doe hem snel aan.

Snel borstel ik mijn haar en was mijn gezicht met ijskoud water. Ik pak mijn drakenmasker en mijn katana's van mijn nachtkastje. Snel ren ik naar de keuken en pak een plakje witbrood. Ik eet het plakje witbrood snel op en verlaat mijn woning. "Uch eindelijk je bent klaar..en trouwens je deed er 7 min over" zei Usumaru geiriteerd. Sorry en trouwens het zijn maar 2 minuten langer.. "Whatever zullen we nou maar gaan.." zei Usumaru chagrijnig. Fijn wat jij wilt.. Ik doe mijn deur op slot en loop Usumaru achterna..

Na 5 minuten lopen zijn we aangekomen bij het Hokage's gebouw. Samen lopen we het gebouw in. We komen voor Hokage's kantoor. Wie van ons gaat er kloppen vraag ik. " Uchh doe jij maar" zei Usumaru geiriteerd. Klop Klop! Kom binnen.. Usumaru en ik lopen voorzichtig  Hokage's kantoor binnen. "Vannessa!Usumaru jullie zijn op tijd" zei  Hokage verrast.
Watt!  dus ik had nog wat tijd om normaal te ontbijten.. "Uch kan je alsjeblieft wat zachter doen, ik krijg koppijn van je" zei Usumaru geiriteerd. Hé hou je kop je bent altijd zo chagrijnig en snel geïrriteerd! "Vannessa rustig en Usumaru je mag gaan" zei Hokage serieus." Uchh zeg dat dan eerder.." zei Usumaru geiriteerd. Usumaru loopt chagrijnig en geïrriteerd  het kantoor uit.

Zo die is weg en wat wou u met mij bespreken? " Vannessa ik wil dat jij je ANBU Dragons team bijelkaar haalt en The Hidden Leave Village in Konoha beschermt" legt de Hokage uit. Wat is er gebeurd als ik het vragen mag. "Binnenkort dreigt  een grote oorlog  tussen verschillende clans " zei Hokage serieus. Ik snap het helemaal. "Voordat je gaat neem deze scrol mee hierin staat belangrijke informatie voor Lady Tsunade" zei Hokage. Ik neem de scrol aan en neem afscheid van Hokage.

Ik geef via mijn gedachten door aan alle ANBU Dragons leden dat we een missie hebben. Jongens we hebben een belangrijke missie! Over 15 min verzamelen bij de gate. Ik transsport mijzelf naar mijn woning. Snel doe ik mijn deur van het slot af en pak mijn spullen in voor een lange reis.

~15 minuten later..

In de verte zie ik alle 9 leden van ANBU Dragons wachten bij de gate. Alle leden hebben hun drakenmasker op en zijn gekleed in  zwart/goud. Ik loop naar ze toe. " Captain we zijn er allemaal zoals u het wilde" zei Jaru. Ik knik. Oke allemaal luister goed! Ik kijk iedereen aan of ze het begrepen. We moeten naar The Hidden Leave Villiage in Konoha. Er dreigt een grote oorlog en wij moeten ze helpen! Iedereen kijkt vastberaden en zijn er klaar voor. We geven elkaar een hand en teleporteren ons naar The Hidden Leave Villiage.

We belanden netjes voor de poort van The Hidden Leave Villiage. Ik zie een grote groep ninja's en Lady Tsunade , ze wachten op ons. Ik stap uit de kring en loop naar ze toe. Mijn team volgt mij netjes. "Welkom welkom" zegt Lady Tsunade. Dank u we zijn vereerd dat u ons heeft uitgenodigt om jullie te komen helpen. Ik geef haar de scrol. "Dank je en als ik het vragen wie van jullie is mijn nichtje Vannessa" vroeg Lady Tsunade.

Voorzichtig doe ik mijn masker af en zeg ik dat ik het ben. Lady Tsunade geeft mij opeens een knuffel en ongemakkelijk knuffel ik haar terug.
"Ik snik dacht dat je dood was ik hoorde van iemand dat je van een belangrijke missie niet terug  was gekomen snik" zei Lady Tsunade. Ik heb het overleeft door mijn teamgenoten,maar helaas zij  hebben het niet overleefd.

Ik maak me los uit de knuffel en doe mijn masker weer op. "Wat erg voor je" zei  iemand. Ik kijk achter mijn tante en kijk naar de man met licht grijs haar en 1 oog bedekt met zijn band. "Ik ben Kakashi Hatake en ik heb hetzelfde meegemaakt als jou.." zei Kakashi. Gebeurd is gebeurd maar het is toch heel erg voor jou. " Dank je  zegt hij en hij lacht lief" zei Kakashi. " Oke nou ter zake ik ga jullie indelen ,wie bij wie gaat slapen" roept Lady Tsunade.

"Kayla, Jura en Kiara jullie slapen bij Kiba's clan.Moij, Lana,Kai en Tris jullie slapen bij Hinata's en Neji's clan. Riko en Michael slapen bij Shikumaru's clan. Dat was het volgens mij" legde Lady Tsunade uit. Kuch volgens mij ben je je eigen nichtje vergeten.. " Ooh chips sorry jij slaapt bij Kakashi Hatake" zei Lady Tsunade schuldig. Ik knik.. {Wat moet ik nou in me eentje bij een geheimzinnige man slapen!!}

"Goed ga nu naar jullie gast clans en rust wat uit en Vannessa ik zie je morgen in mijn kantoor om 8:00 s'ochtends precies" zei Lady Tsunade serieus. Ik knik en zie mijn team zich verspreiden om naar hun gastgezinnen gaan.

Kakashi p.o.v

Opeens zie ik een grote groep voor de gate verschijnen. Ik zie Lady Tsunade praten met 1 van de ANBU Dragons leden,ze is vast de leider van de groep. Huh wat hoorde ik nou heeft Lady Tsunade nog familie?! Ik zie de leider van de groep zijn masker afdoen en zie dat het een mooie dame achter de masker verschuilt. Huh! Huilt Lady Tsunade nou dat heb ik nooit meegemaakt. " Hey Kakashi sensei wat een mooie dame he ik hoop dat ze op mij valt hihi" zei Naruto zacht. Zucht..ik sla mezelf op de hoofd. " Wat is er nou Kakashi sensei?" vroeg Naruto. Laat maar.. Ik hoor verhaal over haar verloren teammates. Opeens zei ik hardop : Wat erg voor je!. Ze glimlacht lief naar me. Hmm wat moet ik nu doen.. Ik zeg: heb dat ook meegemaakt en weet hoe je nu voelt.. Snel kijk ik naar de grond en word een beetje rood.. Nadat de namen werd opgeroepen hoor ik dat ze bij mij slaapt.. Fijn wat moet ik nu doen aah..

Heyy dit is de eerste hoofdstuk van In love with Kakashi Hatake. Dit verhaal is evem anders dan andere love storys van gaara bijv. Hope you like it!❤

Vote & Comment :)

Xx

In love with Kakashi Hatake❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu