6: Ontvoerd

84 7 1
                                    

Vannessa p.o.v

Langzaam doe ik mijn ogen open en zie dat ik vastgebonden op een bed lig. De kamer waar ik me bevind heeft geen ramen. Ik probeer mij los te komen maar gauw geef ik het op. Snel kijk ik door de kamer en zie alleen een kast,bureau en het bed zelf.

Waar ben ik?? Mijn hoofd doet zeer en voel mij een beetje duizelig. De deur gaat opeens open en zie een man met oranje haar binnen komen. "Hallo Vannessa, ik zie dat je eindelijk wakker bent.." zegt de Man. Ik kijk de man heel gemeen aan. Wie ben jij en wat wil je van me?

"Zo zo ik heb hier een pittige dame!" lacht de man duivels. Ik zei wie ben jij en wat wil je van me?! "Zucht mijn naam is Pein,maar jij noemt me Pein-sama.." zegt Pein. Nou dat is 1 vraag van mij die je beantwoord hebt,maar nu de andere nog roep ik boos.

"Uchh ik krijg hoofdpijn van jou.. Fijn ik vertel wat ik van je wil.." zegt Pein serieus. Nou ik wacht.. "Ik wil jou in de Akatsuki en jij hebt geen andere keus om mee te werken.." dreigt Pein. Aah fijn denk je nou echt dat ik bij jullie aansluit!? "Je hebt geen andere keus.." zegt Pein.

Nou ik zeg je 1 ding wat ik zeker weet: Kakashi komt mij redden en vermoord jullie allemaal. "Een grote mond tegen mij dat accepteer ik niet..Ik heb geen andere keus,maar ik wis alle je herinneringen.." zegt Pein boos. Ik probeer los te komen,maar het heeft geen nut..

Pein doet een paar handsignalen en loopt naar mij toe. Hij plaats een vinger op mijn voorhoofd en alle herinneringen die ik heb verdwijnen. Ik word een beetje duizelig en val bewusteloos op het bed. {Ik hou van jee Kakashi...}

Pein p.o.v

Rustig kijk ik door wat papieren heen.. Opeens komt Zetsu uit de grond. Wat wil je Zetsu? "Pein-sama Vannessa is wakker!" zegt zwarte Zetsu. Dankje Zetsu, je mag gaan. Ik leg de papieren neer en loop naar de kamer waar we haar hebben vastgebonden.

Voorzichtig doe ik de deur open en zie Vannessa boos naar me kijken. Hallo Vannessa, ik zie dat je eindelijk wakker bent..zeg ik mysterieus. Ik zie haar blik."Wie ben jij en wat wil je van me?" roept Vannessa boos.

Zo zo ik heb hier een pittige dame! lach ik duivels. "Ik zei wie ben jij en wat wil je van me?!" roept ze weer boos.
Zucht mijn naam is Pein,maar jij noemt me Pein-sama.. "Nou dat is 1 vraag van mij die je beantwoord hebt,maar nu de andere nog!" roept Vannessa boos.

Uchh ik krijg hoofdpijn van jou.. Fijn ik vertel wat ik van je wil.. "Nou ik wacht.." Ik wil jou in de Akatsuki en jij hebt geen andere keus om mee te werken.. dreigt ik haar. "Aah fijn denk je nou echt dat ik bij jullie aansluit!?" zegt Vannessa.
Je hebt geen andere keus..

"Nou ik zeg je 1 ding wat ik zeker weet: Kakashi komt mij redden en vermoord jullie allemaal" zegt Vannessa zelfverzekerd. {Ik wou haar eerst zo een kans geven..maar wat moet wat moet..}

Een grote mond tegen mij dat accepteer ik niet..Ik heb geen andere keus,maar ik wis alle je herinneringen..zegt ik geiriteerd. Ze probeert zich los te maken,maar het heeft geen nut..

Ik doe een paar handsignalen en loop naar haar toe. Voorzichtig plaats ik een vinger op haar voorhoofd en wis alle herinneringen die nodig is. Ik zie haar duizelige worden en valt bewusteloos op het bed.

{Eindelijk ze is nu van mij wahaha!}

Kakashi p.o.v

Ik kom net terug van de training en wou Vannessa ophalen. Uit de verte zie ik 3 kinderen zitten. {Waar is mijn mooie draak?} Snel teleporteer ik me bij haar leerlingen. Wat is er gebeurd en waar is mijn mooie Vannessa?

"Sorry Kakashi-sensei ze is ontvoerd door 5 mensen van de Akatsuki" zegt een jongen met blauw haar. {Hij moet me denken aan Sasuke..} Wat nee! We moeten dit vertellen aan Lady Tsunade. De 3 kinderen knikken en rennen met mij naar Lady Tsunade..

{Lady Tsunade word niet blij met dit nieuws.. En waarom wil de Akatsuki mijn mooie draak..} Samen lopen we het gebouw in en komen bij Lady Tsunade's kantoor. Voorzichtig klop ik 3 keer op de deur.

Kom binnen! Ik loop eerst haar kantoor in en de 3 kinderen volgen mij. "Wat kan ik voor jullie doen?" vraagt Lady Tsunade nieuwsgierig. Ze ziet alleen de 3 kinderen en niet haar nicht. "Waar is Vannessa?" vraagt Lady Tsunade bezorgd.

Kuch daarom zijn we hier ook om te melden dat Vannessa ontvoerd is door de Akatsuki. "Watt!! We moeten haar terugvinden nu!!" roept Lady Tsunade boos. Ik knik en de drie kinderen verstoppen achter mij benen. "Kakashi jij stelt een team samen en ga zo snel mogelijk achter de Akatsuki aan,voordat het te laat is!" roept Lady Tsunade.

Ik knik nogmaals en sleep de kinderen de kantoor uit. Snel doe ik de deur achter mij dicht. "Kakashi-sensei ik ben bezorgd over onze sensei!" zegt een blond meisje verlegen. Ik ook,maar eerst breng ik jullie naar huis.

{Waarom haar en niet iemand anders..Waarom en wat bedoelt Lady Tsunade voor het te laat is..}

~~~~~~~~~~~~~~~~

Heyy alweer een nieuwe deel :) I hope you like it?! Een sad deel,maar krijgt Vannessa haar herinneringen ooit terug?

Vote,share & comment :)

Loveyouall<3

Xx

In love with Kakashi Hatake❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu