4: The Akatsuki

116 9 2
                                    

Vannessa p.o.v

Voorzichtig laat ik hem los en fluister zacht: " Ik ben moe, zullen we naar bed gaan?Morgen word het een lange dag..". Kakashi pakt snel mijn hand en trekt mij mee naar de slaapkamer toe. Ik trek mijn kleren uit,behalve zijn trui hou ik aan en kruip in bed.

Kakashi trekt al zijn kleren uit behalve zijn boxer. Ik zie zijn sixpack en kijk snel weg. Hij neemt plaats naast mij en drukt mij dichter zich aan. "Slaaplekker schoonheid en ik laat je nooit meer los" fluistert hij lief in mijn oor. Ik geef hem een kus op de wang en val langzaam in slaap.

Pein p.o.v

Ik kijk door mijn papieren en zie een document van Vannessa Nakamaru ongeopend op mijn bureau liggen. Voorzichtig pak ik het document en open het. Hmm interessant..

Klop klop!

Kom binnen roep ik geiriteerd. Ik zie Itachi en Kisame binnenlopen. Wat kan ik voor jullie doen? "We zijn terug van de missie en kom de info vertellen waar we achter zijn gekomen" zei Itachi. Vertel.. Na de info van Itachi over Kohona verlieten Itachi en Kisame mijn kantoor.

Ik kijk rustig de document van Vannessa Nakamaru. Hmm ik lees dat ze goed is in genjutsu,taijutsu en ze heeft alle elementen. Wat mij meer intereseerd is dat ze een innerlijke draak heeft. Zetsu roep ik!

"Ja pein-sama wat kan ik voor u doen?" vroeg de witte zetsu. Grr ik was net bezig in de tuin.. Hou je mond pein-sama wil ons wat vertellen! Uch whatever..

Ik wil dat je Deidara,Konan,Itachi en Kisame bijelkaar roept. " Ja komt goed en wat moet ik ze vertellen?" vroeg de wit Zetsu. Vertel hun dat we een nieuwe lid gaan ophalen lach ik duivels. Finally een nieuwe lid..Waarom wil je een nieuwe lid? Nou ik verveel me en wat bemoei jij ermee!

Ik zie Zetsu verdwijnen.. Hmm die Vannessa wil ik en ik ga door tot ik haar heb whaha..

Klop! Klop!

Kom binnen.. "Pein-sama u wou ons spreken?" vroeg Deidara nieuwsgierig. Ja ik heb jullie gekozen om een nieuw sterk lid op te halen in Konoha. "Wie is het als ik het vragen mag pein-sama?" vroeg Itachi. Haar naam is Vannessa Nakamaru en ze komt oorspronkelijk uit Konoha,maar ging naar The Hidden Dragon Valliage voor speciale training. "Hmm interessant.." zei Kisame.

Wij 5 vertrekken morgenvroeg 8:00 begrepen? Ik kijk hun aan en zie 1 voor 1 knikken dat ze het begrepen. Verlaat nu mijn kantoor,ik wil wat rust aan mijn hoofd..

Vannessa p.o.v

~De volgende morgen (7:00)

Voorzichtig word ik wakker en zie Kakashi's armen om me heen. Ik maak mij los van zijn omhelsing en kleed mij snel aan. Hmmm hoor ik opeens achter mij. Ik kijk of Kakashi wakker heb gemaakt. Poe hij slaapt nog..{Aahw wat slaapt hij schattig ^^}

Ik pak mijn portomonee en loop zijn woning uit. Hmm wat zal ik kopen voor het ontbijt. Uit de verte zie ik een bakker. Ik loop naar de bakker toe en koop wat broodjes. Na de bakker haal ik spek,eieren en verse sap. Let me think volgens mij heb ik alles wat ik nodig heb.

Ik loop terug naar Kakashi's woning. Onderweg naar zijn woning voel ik dat er iets naars gaat gebeuren vandaag. Loop 2 trappen omhoog en doe de deur open van zijn woning. Ik had geen zin om de deur op slot te doen...

Zucht.. die luilak zit nog te slapen..Ik maak het ontbijt klaar en zet alles netjes op de keukentafel. Zo nu nog die luilak uit bed krijgen. Er verschijnt een duivels lachje op mijn gezicht.Ik pak een emmer en vul het met ijskoud water.

Ik loop zachtjes mogelijk de slaapkamer in en gooi de emmer met ijskoud water over hem heen. "Uch moest jij mij nou zo wakker maken.." zei Kakashi geiriteerd. Ik barst van het lachen. Opeens pakt Kakashi mij bij de armen en kietelt mij helemaal uit.

Stop haha stop ik kan hier niet tegen stop! "Vooruit maar eerst een kusje" zei Kakashi verleidend. Hij wijst naar zijn lippen. Uch fijn ik geef hem een kus op zijn mond. Hij trekt mij dichter naar mij toe en zo zitten we een paar minuten te zoenen. Ik ontbreek de zoen en fluister: "Ontbijt is klaar en word koud hihi".

Hij laat me los en zie dat hij zich aankleed. Samen lopen we naar de keuken toe. "Mmm heerlijk!" zei Kakashi kauwend. Vind je het lekker vraag ik? "Ja hier kan ik wel aanwennen" lacht hij.

~Na het ontbijt..

Snel kijk ik op de klok en zie dat het 10 voor 8 is. Ik geef Kakashi een kus op zijn voorhoofd en zeg hem gedag. Hmm waar is de hokage gebouw ook alweer? Uit de verte zie ik het gebouw en ren naar het gebouw toe. Ik kom aan bij mijn tantes kantoor.

Klop!Klop!

Kom binnen! Ik loop mijn tantes kantoor binnen. Uw wou mij spreken? "Ja en fijn dat je op tijd bent" zei Lady Tsunade. Zij gebaard dat ik moest gaan zitten. Ik neem plaats en wacht wat ze mij wil vertellen.

"Ik wil dat jij een team leid en traint voor de volgende examen die aankomde maand" zei Lady Tsunade serieus. Ja hoor lijkt me leuk wanneer ontmoet ik mijn team? " Vandaag om 12:00 bij trainingsveld in het noorden" antwoorde Lady Tsunade.

Lady Tsunade geeft mij 3 documenten over de 3 leerlingen. Ik bedank haar en verlaat haar kantoor.Het gevoel is weer terug dat er iets naars gaat gebeuren maar wat??

Kakashi p.o.v

Ik voel wat bewegen naast mij en voel dat ze mijn armen om haar heen voorzichtig losmaakt. {Uch ik moet nog boodschappen..ik heb niks in huis voor ontbijt..wacht volgens gaat zij zelf heen..}

~Na 15 minuten

Uit de verte hoor ik de deur weer open gaan. Ik ruik de heerlijke geur van gebakken eieren en spek. Hmm ik kan nog even liggen denk ik..Opeens voel ik ijskoud water over me heen. "Hahaha" lacht Vannessa hard. {Grr hier ga je voor boeten..}

Snel pak ik haar bij de armen en gooi haar op het bed. Ik kietel haar helemaal uit."Stop haha stop ik kan hier niet tegen!" roept Vannessa smekend.Vooruit maar eerst een kusje zeg ik verleidend. "Uch fijn" vannessa geeft mij een kus op de mond. Ik trek haar dichter tegen mij aan. Na een paar minuten ontbreekt zij de kus en fluisterd: "Ontbijt is klaar en word koud hihi".

Zucht ik laat haar los en trek wat kleren aan. Samen lopen we naar de keuken toe. Mmm heerlijk! "Vind je het lekker?" vroeg Vannessa nieuwsgierig.
Ik antwoorde haar: "Ja hier kan ik wel aanwennen". Ik glimlach lief naar haar.

Na het ontbijt neemt ze afscheid van me. Ik pak mijn spullen en ga trainen met mijn team. {Ik mis haar nu al snik..}

~~~~~~~~~
Hey hoi trouwe fans! Ik wil jullie bedanken voor het stemmen en reageren! Eindelijk weer een nieuwe deel :) Hoop dat jullie deze deel leuk vonden om te lezen.

En heb een nieuw boek: A new member of the Akatsuki. Plz read my new story <3

Loveyouall <3

En vergeet niet te stemmen en te reageren :)

Xx

In love with Kakashi Hatake❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu