Vannessa p.o.v
Het is al een paar week geleden dat ik weg ben van de Akatsuki. Kakashi heeft nog geen Jutsu gevonden om mij herinneringen weer terug te krijgen.Daarom voelde het zo ongemakkelijk bij de Akatsuki. Maar ik voel de laatste paar weken erg misselijk en ben bang dat ik zwanger ben van Pein..Opeens word ik kotsmisselijk wakker en probeer mijzelf los te wurgen van zijn omhelzing en loop zo snel als ik kan naar de badkamer toe. Ik kots alles wat ik gisteren heb gegeten uit. Kakashi komt bezorgd de badkamer binnenwandelen. "Gaat het wel Vannessa-chan?" vraagt Kakashi bezorgd. Ik spoel het snel door en zit weer op de grond. Kakashi loopt naar mij toe en komt naast mij zitten. Rustig leg ik mijn hoofd op zijn schouder. "Kakashi ik ben bang dat ik zwanger ben van Pein" zeg ik schamend en kijk naar de grond.
Kakashi pakt mij zacht bij de kin en ik kijk hem nu diep in zijn ogen aan. "Vannessa ik accepteer het kind en ik zal zijn vader figuur voor hem zijn. Ik zal hem beschermen met mijn leven" zegt Kakashi lief en bemoedigend. Tranen schieten in mijn ogen en ik omhels Kakakshi. "Schat ik heb nog wel lucht nodig hé" zegt Kakashi lachend. "Sorry" mompel ik en sta op van de grond. "Wat ga jij doen knapperd" zegt Kakashi met een sneaky glimlach. "Ik ga ontbijt voor ons maken,want we hebben vandaag nog veel te doen" zeg ik lachend en geef Kakashi een kus op zijn voorhoofd. Ik loop de badkamer uit en loop de trap af.Rustig loop ik naar de keuken toe en bedenk wat ik voor ons ga maken.Na 2 minuten denken wist ik het en pak alle ingrediënten voor pannenkoeken. "Goedemorgen lieverd gaat het al een beetje met je" zegt Kakashi lief. "Heb je een missie vandaag?" vraag ik nieuwsgierig."Jaa eindelijk team 7 is weer compleet en jij moet weer gaan trainen met je team" antwoord Kakashi lachend.
"Dus Sasuke is terug?" vraag ik nieuwsgierig. "Jupp maar wel met zijn eigen team taka" zegt Kakashi zuchtend en gaat met zijn handen door zijn wit zilver haar. "Hmm zo te horen mag je zijn teamgenoten niet" zeg ik lachend. Owh ja was mijn eigen team helemaal vergeten.. Ik geef hem een bord met een paar pannenkoeken erop. "Dankje lieverd" zegt Kakashi en geeft mij een kus op mijn wang. "Graag gedaan hoor schat" zeg ik lief. Snel eten we beide onze ontbijt op en maken ons klaar voor de dag.
JE LEEST
In love with Kakashi Hatake❤
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje genaamd Vannessa Nakamaru ze is 19 jaar oud en is net een jounin geworden. Vannessa komt oorspronkelijk uit Konoha ze verliet haar geboorteplaats Konoha toen ze 9 was, omdat ze een speciale training aangeboden kreeg...