2: Mijn verloren teammates

149 11 8
                                    

Mijn hele team heeft zich verspreid en loopt nu met de gast clans mee. {Zucht waarom moet ik nou weer alleen slapen..} Opeens staat Kakashi voor mij. {Huh hoe komt hij hier zo snel..} "Hallo zullen we ook maar eens gaan? " vroeg Kakashi. Uuh ja hoor.. "Hé gaat het wel je kijkt een beetje afwezig" vroeg Kakashi bezorgd. Het gaat wel hoor zat gewoon met mijn gedachten ergens anders. Kakashi gebaard dat ik hem moest volgen.

Na 5 minuten lopen komen we aan bij een groot gebouw. Is dit jou FREAKING huis?! "Uuh nee ik huur hier een woning.." zei Kakashi akward. Ooh ik dacht al haha. Samen lopen we het gebouw in en lopen 2 trappen omhoog. Is er geen lift in dit gebouw ofsoo? "Uuh ja die is er,maar ik gebruik liever de trap" zei Kakashi serieus. Oh oke heb je er ook een reden voor als ik het vragen mag?

"Nee eigenlijk niet om eerlijk te zijn.." zei Kakashi schamend. {Oh oke wat een vage man is hij ook..} Kakashi stopt voor een deur en haalt het van de slot af. Hij doet de deur open en gebaard dat ik eerst naar binnen mag. Ik loop naar binnen en bekijk zijn woning een beetje. {Wel een netjes huis voor een man moet ik eerlijk toegeven.}

"En wat vind je van mijn woning, want je kijkt erg verbaast" lacht Kakashi. Nou ik vind het erg netjes voor een man om eerlijk te zijn.. "Ach ja ik hou niet zo van rommel" zei Kakashi vrolijk. Ja dat merk ik, het is hier super schoon haha. "Ik ga thee zetten wil je ook?" vroeg Kakashi. Ja lekker!

Ik neem plaats aan de keukentafel en kijk hoe hij thee zet. "Uuh waarom kijk je zo naar me" vroeg Kakashi zenuwachtig. Ooh sorry ik keek gewoon hoe je thee zet. Kakashi word een beetje rood en kijkt snel naar beneden.

Kakashi zet de thee netjes op de keukentafel en legt er ook wat lekkers bij. "Ik heb alleen nog chocoladekoekjes in huis, doe morgen wel wat boodschappen" zei Kakashi schamend. Ooh geeft niet hoor ik hou juist van chocoladekoekjes hihi. "Uuh mag ik je wat vragen?" vroeg Kakashi bescheiden. Natuurlijk vraag maar raak!

"Wat is er gebeurd met je oude teammaten als ik het vragen mag?" vroeg Kakashi lief. Nou ik zal het je uitleggen.. Het begon allemaal een jaar geleden..

~Ik en mijn team moesten een belangrijke scrol ophalen in The villiage hidden in the waves. We hebben de scrol veilig kunnen ophalen,maar bij de terugweg raakten we verdwaald. We wisten natuurlijk niet dat we in een verboden gebied zaten. Veel sterke shinobi ninja's vielen opeens ons aan. Ondertussen in het gevecht raakte ik gewond bij mij oog.Gelukkig heb ik er alleen een litteken van overgehouden. Maar opeens raakt er een teammate vast onder een boom. We probeerden hem te bevrijden maar het lukte gewoon niet. Hij stierf door veel bloedverlies. Ik en mijn andere teammate waren the ninja's bijna kwijt,maar opeens verschenen hun voor ons. Ze wouden mijn teammate hebben omdat ze heel mooi was. Ze vroeg aan mij of ik een einde aan haar leven wilde maken. Ik weigerde eerst maar ze zei dat ze liever dood wil dan met hun meegaan.. Snel maakte ik 2 shadowclons en activeerde mijn rasengan. Ik doorboorde haar met mijn rasengan. Zo snel als ik kon verzamelde ik al mijn chakra die ik nog over heb en teleporteerde me terug naar The Hidden Dragon Villiage.. ~

Een tranen druppen langzaam over mijn wangen. Kakashi loopt naar me toe en omhelst me. " Sorry dat ik je dit vroeg" zei Kakashi medeleidend. Snik maakt niet uit, je hebt recht op de waarheid snik. "Ik heb ook 2 teammaten kwijt, jouw verhaal lijkt bijna ook op de mijne" zei Kakashi verdrietig. Je hoeft het niet aan mij te vertellen hoor. Kakashi kijkt mij lief aan. "Het is best wel laat, zullen we wat eten bij iruka's ramen?" vroeg Kakashi. Ja lijkt me heerlijk,maar mag ik me eerst wat opfrissen?

"Ja hoor daar is de badkamer en trouwens ik had niet gerekend op een loge dus vind je het erg naast mij te slapen?" vroeg Kakashi akward. Uuh nee hoor vind ik niet erg en loop ondertussen naar de badkamer toe. {Aaah FREAKING wat moet ik naast hem slapen..} Snel fris ik mij op en doe mijn haar in een mooie staart.

Kakashi p.o.v

Ik zie haar afwezig voor zich uit te  staren..{Waarover denkt ze na?} Langzaam loop ik naar haar toe en vraag: Zullen we ook maar eens gaan? Vannessa kijkt mij geschrokken aan.{Ooh chips heb ik haar bang gemaakt?} Vannessa kijkt me aan en antwoorde uuh ja hoor.. Ik gebaar haar dat ze mij moest volgen.

{Oh nee ik heb helemaal geen loge verwacht..waar moet ze nou slapen..rustig Kakashi denk na..} Ik zie dat ze afwezig zit te kijken.. Hé wat kijk je een beeetje afwezig vraag ik bezorgd. {Vannessa zegt dat wel met haar gaat maar ik geloof haar niet..} Uiteindelijk komen we bij het gebouw aan waar mijn woning is. Automatisch neem ik de trap naar mijn woning.

"Is er geen lift in dit gebouw ofsoo" vraagt Vannessa. Uuh ja die is er maar ik gebruik altijd de trap. Uiteindelijk zijn we bij mijn woning aangekomen. Ik doe de deur van de slot en gebaar haar dat zij eerst naar binnen moet. Ik zie dat ze erg verbaast naar mijn woning zit te kijken. En wat vind je van mijn woning? "Nou ik vind het erg netjes voor een man om eerlijk te zijn.." zei Vannessa. Ach ik hou niet zo van rommel haha. "Ja dat merk ik haha" lacht Vannessa.

Ik ga thee zetten wil je ook? " Ja lekker" lacht Vannessa. {Oh nee ze bekijkt me wat moet ik doen..} Uuh waarom kijk je zo raar? "Oh sorry ik kijk gewoon hoe je thee zet.." zei Vannessa nonchalant.Na de thee vraag ik aan haar wat er gebeurd is met haar teammaten. "Nou ik zal het je uitleggen.." zei Vannessa sip.

Na de hele uitleg zie ik Vannessa huilen. Ik loop naar haar toe en omhels haar. Sorry dat ik je dit vroeg. " Snik maakt niet uit, je hebt recht op de waarheid snik" zei Vannessa verdrietig. Ik heb ook 2 teammaten kwijt, jouw verhaal lijkt bijna ook op de mijne."Je hoeft het niet aan mij te vertellen hoor" zei Vannessa lief.Ik kijk haar lief aan. Het is best wel laat, zullen we wat eten bij iruka's ramen? "Ja lijkt me heerlijk,maar mag ik me eerst wat opfrissen?" zei Vannessa. Ik wijs haar de badkamer aan legde uit dat ze vannacht bij moest gaan slapen omdat ik geen loge verwachte.
"Uuh nee hoor vind ik niet erg" zei Vannessa schamend. Ik zie haar ongemakkelijk lopen naar de badkamer toe.

Hey hoi alweer een nieuwe deel van In love with Kakashi Hatake. Zien jullie ook niet dat er iets tussen hun word??En wat vinden jullie van Vannessa's verhaal over haar 2 verloren teammates?

Vote & comment :)

Loveyouu❤

In love with Kakashi Hatake❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu