I

412 21 6
                                    

"Senzatia internetului, Nash Grier, a anuntat azi ca isi va petrece toata vara inapoi in orasul lui natal din Carolina De Nord. El a declarat ca paraseste pentru 3 luni aglumeratia Los Angeles-ului."

Doamna imbracata in tricouri mult prea mulate si decoltate povestea fara intrerupere despre niste oameni de care nimanui nu i-ar fi pasat.

Vocea ei ramasese doar un sunet de fundal in timp ce imi mancam tacuta bolul cu cereale. Meredith statea langa mine, pregatindu-si micul dejun.

Meredith era sora mea geamana, insa eram total diferite. Nu intelegeti gresit, o iubesc,insa suntem total diferite.

Imi termin bolul de cereale si il arunc in chiuveta. Cred ca ar trebui sa fiu mai entuziasmata, doar a inceput vacanta. Prima zi de vacanta. 20 IUNIE.

De acum am 3 luni de stat degeaba si chiar aveam nevoie dupa atat timp petrecut in banci, tocandu-mi creierii cu matematica si istorie si fizica si chimie. Am facut un dans de bucurie silentios in interiorul meu.

Urc in camera mea si ma trantesc in pat. Imi verific ceasul: 12:37. Trebuia sa o sun pe Kylie,insa m-am gandit sa mai aman putin. Sa o las sa se mai bucure de Jose.

Imi aranjez pijamau si imi prind parul incalcit intr-o coada pentru a evita sa imi mai intre in ochi. Imi iau cartea si paharul cu ceai cu gheata.

Deschid larg usile de la balcon. Imi place mult aici, in Carolina De Nord. Aer curat, nu foarte cald. Aratam jalnic, insa nu prea imi pasa.

Ma asez in hamacul din balcon, deschizandu-mi cartea si sorbind tacticos din ceaiul de piersici.

Toata povestea minunata a cartii in care ma adanceam mi-a fost spulberata de sunetul sonerie de apel. Oftez exasperata si imi verific telefonul: Kylie. Raspund si duc rapid telefonul la ureche.

"Buna!"

"Haide, Sie. Te-am sunat toata ziua. Ce ai facut?"

"Nu m-ai sunat."

"Ba da. De 5 ori chiar."

Imi verific rapid telefonul. Se pare ca Kylie avea dreptate. Ma sunase de 5 ori si imi lasase si 4 mesaje.

"Puterea cartilor." Bolborosesc eu mai mult pentru mine.

"Poftim?" Ma intreaba Kylie cu gura plina. Se pare ca iesise in oras.

"Nimic. Deci, de ce m-ai sunat?"

"Cum de ce te-am sunat?!" Zice raspicat. Probabil ca atinsesem o coarda sensibila. "Debia a inceput vacanta. Vreau sa ne vedem."

"Unde esti?" O intreb eu. Nu vroiam sa ma ridic din acest hamac si mai ales nu vroiam sa imi parasesc cartea.

"Sunt in RazzMall cu Jose." Cand ii aud numele imi inclestez degetele pe telefon.

Nu ma intelegeti gresit, o iubesc pe Kylie. Dar atunci cand e cu Jose nu se mai poarta ca cea mai buna prietena a mea. Plus ca nu il pot suporta pe Jose.

"Nu pot sa vin acum. Dar ne vedem la petrecerea lui Harry in seara asta." Mint eu, muscandu-mi cu putere interiorul obrazului. Nu imi placea Kylie si nu suportam idea ca imi minteam cea mai buna prietena.

"Bine, bine. Te iert de data asta. Vin sa te iau la 10?"

"Normal." Zic, inghizand imediat.

Acum sa ma intorc la cartea mea. Nu apuc sa citesc decat cateva randuri ca telefonul imi vibreaza din nou.

Mesaj de la Harry: "Sper ca nu ai uitat de petrecerea de la mine. Ora 10. Nu uita si nu intarzia."

Zambesc usor dupa ce termin de citit mesajul a doua oara. Harry, eu si Kylie am fost mereu cei mai buni prieteni.

Tin minte ca prin clasa a 7a Kylie si Harry au vrut sa fie un cuplu, insa nu puteau sa-si zica unul altuia ceva romantic ca incepeau sa rada.

Nu m-am deranjat sa ii raspund. Verific ceasul: ora 5. WOW, nu mi-am dat seama ca am stat asa de mult cu capul in carte, insa era mult prea frumoasa ca sa ma opresc. Imi termin capitolul si o pun fara tragere de inima pe noptiera.

Era ora 6. Aveam trei ore jumatate ca sa ma pregatesc pentru petrecerea lui Harry. Nu aveam de gand sa ma imbrac in fusta sau rochie, doar e petrecerea lui Harry.

Dupa cum puteti observa, eram foarte optimista. Cred ca toata dispozitia mea buna se datora vacantei care tocmai a venit.

Ma plimb prin fata oglinzii, incercand mai multe tinute si costume de baie. Am uitat sa mentionez ca petrecerea era la piscina.

Cred ca ma entuziasmam prea mult pentru o petrecere,insa ma simteam de parca am fost injectat cu solutia fericirii. Aveam un presentiment foarte bun despre aceasta petrecere.

Mi-am ales intr-un final o tinuta lejera si un costum de baie care imi scotea in evidenta trasaturile si unduirile corpului, care nu ieseau prea mult in evidenta oricum.

La ora 10 am auzit claxonul masinii lui Kylie in fata casei mele. I-am explicat Julietei cum sa aiba grija de Lora, care oricum dormea. Julieta era bona surorii mele mai mici, Lora.

Parintii mei erau momentan plecati in Alaska pentru aniversarea lor, deci eram singure acasa cam toata saptamana.

Meredith se pare ca plecase deja la prietena ei, Wendy. Aveam un cerc total diferit de prieteni, fapt care probabil ca accentua adevarul ca nu eram prea apropiate.

I-am dat ultimele indicatii si am iesit. In masina, Kylie ma astepta, tragand din tigara slim pe care o avea.

"Ai intarziat."

"Important este ca sunt aici. Hai sa mergem." Zic in timp ce ma urcam in locul din dreapta soferului.

Imi placea viata mea si nu cred ca as vrea sa schimb nimic. Am niste parinti super, prieteni ca Kylie si petreceri si pe deasupra mai era si vara.

Zambesc in momentul in care motorul Buggati-ului lui Kylie se opri in fata casei lui Harry. Am coborat amandoua.

Spre deosebire de mine, ea se imbracase elegant. La rochia rosie si stramta,insa nu foarte scurta, asortase o pereche de tocuri negre.

Am intrat inauntru si imediat ne-a intampinat Harry. Nu cred ca am mai vazut vreodata atata lume adolescentina adunata in aceasi casa. La parter si in curtea din spate era petrecerea, muzica data la maxim si bautura. Sus era pentru cei care se simteau romantici.

Am mers langa bar cu Harry langa mine. Inca nu imi spuse nimic.

"Ai intarziat."

"Stiu, scuze, scuze." Ma apar eu razand si turnandu-mi niste alcool intr-un pahar.

"Te iert doar de data asta. Data viitoare fac urat." Eu rad la gandul asta, dand tot lichidul foarte concentrat pe gat. Imi arse usor gatul,insa m-am obisnuit foarte usor cu senzatia.

Am mers spre piscina,unde mi-am aruncat hainele pe un sezlong si am sarit in apa.

Hey! Carte nou, sper sa va placa. Am nevoie de ajutor pentru aceasta coperta. Daca poate cineva, il rog frumos de tot sa imi faca si mie o coperta. Multumesc!

Vecini CelebriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum